Capitolul 8

11 0 0
                                    


     Lloyd era plictisit să aștepte.

     Și-a ridicat piciorul, s-a uitat în jurul camerei și s-a întins pe patul ridicol de confortabil al lui Kai, dar Kai făcea întotdeauna dușuri anormale de lungi și cu el aparent fără duș timp de două săptămâni avea să dureze ceva.

      Așa că, Lloyd a hotărât să se uite prin camera lui. Ceea ce însemna că trebuia să se ridice de unde stătea întins. Și-a apăsat antebrațele de pat exact așa cum a făcut în dimineața asta și un suspin printre dinții ia părăsit gura în timp ce stomacul i se strânse. Dar, pe lângă durere, s-a ridicat destul de ușor, pastilele trebuie să fi funcționat, slavă Domnului.

       Nu s-a uitat prin niciun sertar, desigur, avea standarde, dar s-a uitat la lucrurile de pe noptieră și birou, care erau o grămadă de poze.

      Avea foarte puține de când el și Nya erau mai tineri. Erau doar două, una în care Kai nu avea cicatricea de la sprânceană, iar cealaltă, poate un an mai târziu, când o avea, părea să fie nouă. Ar trebui să-l întrebe despre asta. Păreau totuși fericiți, în fiecare dintre ele nu se uitau la camera și râdeau unul de celălalt, așa că el presupunea că erau în regulă.

    Apoi erau trei cu echipa. Prima, Cole, Jay, Zane și el stăteau toți unul lângă celălalt, cu brațele înfășurate unul pe umerii celuilalt, cu toții uitându-se la camera și zâmbind. Zane are încă designul său original și Cole nu era o fantomă, arătau încă stânjeniți unul în jurul celuilalt, dar ca și cum ar muri unul pentru celălalt. Ceea ce este o afirmație destul de exactă.

       Următoarea. Ei bine, Lloyd era încă copil pe atunci, dar totuși. Toți se uitau la un film, a uitat ce film era, dar oricum își va aminti mereu acea zi, pentru că era prima zi în care văzuse vreodată un film. Când tocmai făcuse un comentariu neîntemeiat despre faptul că nu a văzut Războiul Stelelor, au început să-l interogheze cu privire la asta, iar în cele din urmă a spus că nu a văzut niciodată unul, toată lumea a organizat un maraton de film.

      Cole și Jay erau împreună pe un fotoliu, un munte de pături înconjurându-i și bucăți de floricele. Zane era pe podea chiar în fața televizorului. Privea înapoi peste umăr către canapea, cu o expresie confuză, îngrijorată și ușor amuzată. Kai, Wu și el erau pe canapea. El era pe marginea canapelei, lovindu-l pe Kai care era în mijloc în timp ce îl ținea de picioare pe Lloyd, încercând să-l tragă să-l gâdile. Wu era pe celălalt capăt al canapelei, cu un zâmbet mic și chicotind. Trădătorul. Apoi era Nya care făcea poza și se apleca îngrijorată.

     Un zâmbet a apărut pe chipul lui Lloyd la asta. Sincer, a fost una dintre primele dăți când s-a simțit cu adevărat în siguranță și ca și cum ar avea o casă.

     Ultima era cea mai recentă. A fost între timpul cu Chen și Morro, poate trei luni după bătălie, după ce și-a pierdut tatăl. Dar chiar zâmbea în asta. Probabil pentru că Cole îl aruncase peste umăr și îl învârtea, dar era și pe cale să cadă, deoarece Jay se prinsese de piciorul lui Cole ca un koala. Kai îl avea pe Zane într-un blocaj înainte să îl trântească pe Kai la pământ. Nya era acolo între ambele grupuri, încercând să decidă pe cine să ajute prima dată. Ea a ajuns să fie pe jos cu Zane și Kai, dar măcar încerca să ajute.

     Lloyd s-a mutat pe noptieră unde mai rămăsese o singură poză. Era o poză cu el, nu cu fața la cameră, nu a pozat niciodată pentru poze, dar era probabil cea mai recentă dintre toate. Era, poate, după două zile după ce l-au învins pe Morro și el încă avea episoade de amețeală și viziunea lui nu era încă cea mai bună, încerca să citească aceea carte în camera lui.

    Kai a deschis ușa văzându-l strâmbându-se la carte și i-a aruncat o pereche de ochelari de citit și l-a numit tocilar. Cartea îi era în poală și ținea ochelarii în timp ce râdea. Trebuie să fi făcut poza înainte de a arunca ochelarii înapoi în el.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 15, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Nu am numeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum