Buraya başladığınız tarihi bırakın lütfen.
Genç kadın yorgundu. Ruhu ince insanların bedenleri değil ruhları yorgun oluyordu zira. Silahı tuttuğu bileği bile ağrıyordu yorgunluktan, avuçlarının içi terliyordu. Yüzlerce kişinin gelip geçtiği bir caddede, bir bankta oturuyordu ama kimse görmüyordu yine onu.
Birbirine dokunan ama kimsenin ruhuna dokunmayan bir mezarlıktı zira burası onun alternatif evreninde. Bedenler iskeletten ibaret değildi belki ama ruhlar ölüydü. Kıyamet kopmamıştı belki ama cehennemin ateşi her yerdeydi; genç kadın ise hiç bir yerdeydi yine.
Cennet ve cehennemin varlığına inanmıyordu zira dünya zaten kötü ruhların barındığı bir yerdi onun nezdinde. Şeytan yoktu; şeytanlar vardı. Meleklerse hiç var olmamışlardı aslında. Bir kaç iyimser ruhun avunuşuydu onlar sadece.
Elleri titremeden, büyük bir kayıtsızlıkla çıkardı montunun altında tuttuğu silahı. Korkmuyordu ya da üzülmüyordu çünkü ikisini de daha önce çok kez yaşamıştı. Birazdan yaşayacağı şey onların sonucuydu sadece.
'Son bir kez' dedi içinden genç kadın hissetmişçesine azrailinin geldiğini. Kafasını kaldırdı gayri ihtiyari ve göz göz geldi her zamanki gibi onu kavuran ateşle. 'İşte şeytan' diye düşündü genç kadın ve lanet okudu az önce düşündüklerine. İyimser insanlar iyimser oldukları için değil, kendilerine kötülük yapan bazı ruhlara şeytan demeye kıyamadıklarından inanmışlardı meleklere.
Gözleri kor alevlere ev sahipliği yapan genç adam; genç kıza doğru yürümeye başlamıştı ki büyük bir silah patlama sesi duyuldu, ardından korkudan çığıran insanların sesi. Büyük bir karmaşa oldu.
Genç adam olduğu yerde kaldı; zaman durmuştu zira o an.
Karmakarışık bir yazgı, tüm karmaşıklığıyla çözülmeyi beklemeye başladı o andan sonra.
Yeni bir hikayeyle karşınızdayım. Bu hikaye için gerçekten çok heyecanlıyım o yüzden desteklerinizi bekliyorum.
1. bölümde görüşmek üzere.
Sevgiler.🎈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FORGET FOREVER -Liskook-
FanfictionGenç kadının gözlerindeki hayal kırıklığı ve elindeki silah sonun başlangıcıydı, kimse bilmiyordu.