ჯიმინი საშინლად გრძნობდა თავს. იგი ჯონგუკს გაეკიდა, ჭიშკართან მხარში ხელი ჩაავლო და გააჩერა.
"შენ არ შეგიძლია ძუკნა დამიძახო! შენ არ იცი მე რა გამოვიარე როდესაც მიმატოვე! შენ არავინ ხარ, რომ რამე დამიძახო!"-ტიროდა ჯიმინი.
"შენ კი ლისას უწოდებს მაგას. ჯიმინ, უბრალოდ შეწყვიტე. ყველასთან წევხარ მეძავივით, მხოლოდ იმიტომ რომ მე მატკინო."-დაუყვირა ჯონგუკმა."-ეს ყოველთვის შენ გეხება: შენ როგორ გრძნობ თავს და შენ რატომ გააკეთე ეს. შენ ყოველთვის გაქვს ყველაფერზე პასუხი, ჯიმინ, და დავიღალე ამ ყველაფრით. დაწექი ვისთანაც გინდა, ასეთი ხარ. აღარ მაინტერესებს უკვე."-ჯონგუკმა წასვლა სცადა.
"შენ ნაბიჭვარო! ვიცი რომ არანაირი შიში ან რამე არ გაქვს. შენ უბრალოდ კაცი გინდოდა და მიიღე კიდეც."-ყვიროდა ჯიმინი.
"არ ვაპირებ თავის მართლებას შენნაირ ძუკნასთან."-ჯონგუკმა გაიცინა, შეტრიალდა და სიარული გააგრძელა.
"ძუკნა? ახლა გაჩვენებ ძუკნას..."-თქვა ჯიმინმა და შენობიდან გავიდა.
ჯონგუკმა თვალები დახუჭა, როცა დაინახა როგორ წავიდნენ ჯიმინი და თემინი მანქანით. მან ტუჩზე იკბინა. ზედმეტად შეტოპა, ორივემ შეტოპეს. მაგრამ, ჯიმინი ბავშვურად იქცევა როდესაც მაშინვე თემინთან გარბის პატარა ჩხუბის ან რამის შემდეგ.
ჯონგუკი ისევ შეშინებული იყო იმით რაც იმ დღეს მოხდა, წლების წინ. ამიტომ, ისევ რატომ იწუხებდა იგი ამ ფიქრებით თავს?მას აშკარად არ აქვს გამბედაობა, რომ ეს მოგონება დაივიწყოს და ცხოვრება განაგრძოს. ეს არის მთავარი მიზეზი რატომაც უდუღს ტვინი ასე.
იგი თავს ვერ ეწინააღმდეგებოდა, რომ ჯიმინის ნომერი არ აეკრიაფა. მაგრამ, როგორც კი დაირეკა მაშინვე გათიშა. თუ ჯიმინს ის მართლა უყვარს, მაშინ ამ ჯერად უნდა შეიკავოს თავი, ისე როგორც ჯონგუკი, მაგრამ არ იცის განა აქვს თუ არა ამას რამე ფასი.
YOU ARE READING
STRAIGHT
Fanfictionჯონგუკი ჰეტეროა და ხვდება ერთ-ერთ ყველაზე ლამაზ გოგონას კეიპოპ ინდუსტრიაში. მაგრამ რა მოხდება როდესაც ის ვიღაცასთან დაწვება? ბიჭთან იქნებ.... ‼️ფიკი არის ნათარგმნი‼️