merhaba!
şu an için herhangi bir çalma listesi hazırlamadım fakat ilk bölümle birlikte linki takip edin diye buraya damlarım
iyi okumalar
heartburn
•
Yüzünü her gördüğünde sakladığı yalanların ipi boynuna dolanırken nefes alamadığını hissetti.
Bu noktaya ne zaman geldiklerinden habersiz, kalbi göğüs kafesini döverken altında yatan bedene baktı. Her 'son' deyişinde onu kolları arasına alırken vücuduna hakim olamıyordu. Adımlarının yönü belli, parmaklarının dokunmak istediği beden hedefindeydi.
Aralarındaki kavgalar uzuyor, kendine verdiği sözleri yemin etmişcesine çiğniyordu.
Çırılçıplaktı.
Üstünü kapatan çarşaf beline kadar inmiş, sarışının içinden çıkalı yarım dakika olmuştu. Heyecan ve arzunun kolları arasına hapsolmuştu. Küçük suratını avuç içiyle sararken güzel olduğunu düşünüyordu. Gözleri aralık dudaklarından boynuna iniyor, morarttığı beyaz tene hayran olmuşcasına bakıyordu. Her bir iz ona aitti.
Onu dokunuşlarıyla mühürleyip kendine ait kılıyordu.
Chan bunun hastalıklı bir düşünceden fazlası olduğunu düşünmedi. Daha önce kimseye karşı çekim hissettiği olmamıştı. Yabancıydı. Öfkeliydi. İçinde yatan duyguların dışarı çıkıyor olmasına karşın savunmasızdı.
Savunmasız olmaktan nefret ederdi.
O gece hiç yaşanmamış olsaydı eğer kendini bu noktada bulmayacaktı. Arkadaşlarına lanet etti. Hareketlerine söz geçiremiyor olmaktan, planlanmamış her bir adımına lanet okudu. Kendini yatağın boş tarafına atarken kafasında hiç susmayan o ses gün yüzüne çıkmıştı. Ona bakıyordu. Sesleniyordu. Gülüyordu.
Parmakları şakaklarına çıktı. Ağrıyan noktaya baskı yaparken ortam sessizdi.
Felix konuşmuyordu.
Okula başlarken hayatına yeni bir beyaz sayfa açmak için fazla hevesliydi. Planladığı ne varsa üstünü anında karalamış, sayfaları eski yırtık haline geri dönmüştü. Asla düzelmeyeceğine o kadar emindi ki attığı adımların sonunu hiç düşünme gereği duymamıştı. Beyaz tavana bakarken yeni öğrenciler için yapılan kutlama partisinde arkadaşıyla girdiği iddiayı düşünüyordu. En başında hırsının kurbanı olmasaydı yanında yatan bedeni hiç tanımayacaktı.
Çizdiği sınırları geçmesi için birine izin vermek zorunda olmayacaktı.
Değişimi sevmezdi. Kendisinde gördüğü değişimlerden de korkmaya başlamıştı. O ukala tavırları, kendine olan fazla güveni Chan'la olan tanışmalarından sonra yok olmuştu.
Merak etti.
O gün Chan'a yaklaşmamış olsaydı bu noktaya yine gelir miydi?
•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
heartburn
Fanfiction[chanlix] Uçurumun iki farklı noktasından aşağı bakarken aynı anda atlamayı düşündüler. s | 22'