GERÇEKTE KİM?...

110 3 0
                                    

Ve geldi. "merhaba Sella" dedi C.L. Daha sonra John 'a "tamam dostum sağol gidebilirsin."dedi. Ben olan biteni azım açık izliyodum..."Ben Calvin Lewer" dedi."Ama istersen C.L. diyebilirsin"dedi Bende :"bana fark etmez de ,artık şu olayı anlatsan mı ne diyorum" Calvin:
-tamam olan biteni anlatıcam peki sen beni tanımadım mı?
Ben:
-Hayır çıkaramadım dedim.
- Ben n nn... Aa bak John geldi dedi.
Tam söyliyecekken geldi üfff.
John:" Calvin acil çıkmamız lazim unuttum mu?
Calvin: "aaa olamaz nasıl unuttum" dedi. Bende:" neyi, noluyo" dedim Oda hemen atladı:" hayır sana söyleyemeyiz hoşçakal" deyip gitti. Bende eve gittim ,çok sıkıldım tam bir şey olcak bir şey daha çıkıyo... Artık bu durumlardan çok sıkıldım bende ki şansta mükemmel ,cinayetler,gizli mektuplar, k.l.,intihar... Ama ne yalan söyliyim hiç şikayetçi değilim çünkü ben bu tarz bazo muzurlukları seviyorum. Bu arada ben kendimden bahsetmedim. Ben Sella , 18 yaşındayım, Californiya da doğdum ,ailem Californi'a da yaşıyolar ben en iyi arkadaşım Semila ile yaşıyorum İstanbulda Okuyoruz zaman geçtikçe beni daha çok tanıyacaksınız...
Şimdi biraz da en iyi arkadaşımdan bahsediyim onun ailesi de Californi 'a da yaşıyo biz 6.sınıftan beri en iyi arkadaşız ,ama biz kendimi kardeş gibi hissederiz... Seviyorum gerçekten onu yakında oda olayların içine gelir bu gün olan biteni ona anlatıcam şans dileyin bana. Aha geldi "nbr tatlım" dedim. "iyiyim canım sen" dedi "hadi gel oturup konuşalım şu konuyu" dedim Başladım anlatmaya: işte bir çinayet... Diye baya uzun sürdü oda etkilendi bu olaydan dolayı. Biraz rahatlamak için sahile doğru yürüdük, biraz temiz hava aldıktan sonra, cafeye oturdum açıkçası bu temiz havaya ihtiyacım vardı, aynı zamanda alışverişede. Daha sonra oturduk, sohbed ettik. İkimizede iyi geldi. Tam eve doğru gidecekken " Ya Semila acaba alışverişe mi gitsek " dedim oda :" olur hatta çok iyi olur" dedi. Taksiye binip gittik... İlk başta favorimiz H&M 'e gittik o sırada ne görelim, Kalwin de oradaydı (ikimizde şoktayız şu an) Neden diye soracaksanız:onu kız arkadaşıyla gördük ,(hayır hayır kıskanmadım hayırrr) Moralim bozuldu (tamam birazcık çok azcık kıskanmış olabilirim , tamam çooook kıskandım ama niye??)...
(ARKADAŞLAR ÇOK KISA OLDU AMA HEMEN YAZMAK İSTEDİM BEKLETMEK İSTEMEDİM UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR...)

GERÇEKLER Mİ ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin