Sunt o fata normala.Da NORMALA. Doar ca niste suflete nenorocite ma urmaresc de mica. I-am tot spus mamei mele despre asta dar ea nu ma bagat in seama.
Apropo ma numesc Cassie ...Cassie Havana si am 16 ani.Am trait pana la varsta de 12 ani intr-o casa care se presupunea ca era foarte veche.Am inceput sa am fel de fel de cosmaruri. Nu am mai rezistat asa si am mers la un psiholog.Nici acesta nu ma inteles.
Mama nu mai stia ce sa faca cu mine.Vorbeam in somn,facem niste chestii urate orcum.Mai aveam putin si credeam ca ma da la orfelinat. Intr-o zi am discutat cu ea.Ea ma iubeste foarte mult si eu la fel , dar in ultimul timp o cam sperii.Incepe sa ii fie frica de mine.
Nu as putea trai fara ea.Cand am cosmaruri ea ma linisteste.Ea este ca un inger protector printe atatia demoni. O iubesc din tot sufletul meu.
Cosmarurile mele au inceput de la varsta de 5 ani , de cand eu si cu prietena mea Helen Kew am mers intr-o casa care se zicea ca era nelocuita. Un mosulet ne-a invitat aici si astfel nu stiu cum se face ca doar eu am cosmaruri.Imi amintesc doar ca am vazut o femeie imbracata in alb care mi-a zis sa raman acolo pe veci caci astfel am sa sufar mult.Bineinteles ca nu am ascultat-o . La varsta de 5 ani sa raman acolo pe veci? In nici un caz.
La varstad de 12 ani m-am mutat aici, in aceasta casa.Nu mai aveam cosmaruri pana cand intr-un vis a aparut din nou femeia imbracata in alb.Imi amintesc doar cateva cuvinte: "Fugi mai bine tu, caci ii vei rani pe toti! Esti blestemata!"
Bineinteles ca nu i-am spus nimic mamei de acest incident.Cred ca a fost doar o coincidenta tampita.Nu cred ca e adevarat.
CITEȘTI
Ultimul cuvant
HorrorEste vorba despre o fata pe nume Cassie Havana. Ea traieste intr-o viata paranormala. O multime de suflete ratacite o urmaresc.