Duyuru Hapsi

149 7 6
                                    

     Klein,çıkmak için menüyü açmıştıki hiç beklemediğimiz bir sürprizle karşılaştık.Menüde o lanet olası çıkış butonu yoktu.
     Klein'ın şaşırmasına fırsat kalmadan çok geniş ve görkemli bir meydana ışınlanmıştık 10.000 kişinin 10.000 i de buradaydı.Herkes şaşkınlıkla birbirine bakışıyordu.Meydandan dışarı çıkmamamız için şeffaf bir duvar örülmüştü.Birkaç dakika sonra Havada belli belirsiz bir değişiklik oldu.Yukarıdan devasa ve kudretli bir varlık gelmişti biraz düşünürsek bunun Kayaba Ahkihiko (Doğru yazdım dimi :D )
Olduğunu farketmek çok da zor değildi

Millet,
"Oo bu GM(Game master,oyun yöneticisi)mi?SUGOİ!"
Derken
bazılarıysa
"Bundan sen mi sorumlusun!?Çıkar bizi burdan aşağılık herif!" Diyordu
Ki bu iki tepkide normaldi benim için.
Kayaba,söze girdi:
"Çoğunuz,menülerinizde çıkış butonunuzun olmadığını farketmişsinizdir.Bunun hata olduğunu düşünmüş olabilirsiniz.Aksine,bu planlanmış bir şey." dedi.

Herkes Do yu kotoda(Sen ne dostum?)demeye başladı.Kayaba, sözüne devam etti:
  "Oyun 100 kattan oluşuyor.Bu yüz katın her birinde bir Boss(Bölüm sonu canavarı bayağı güçlü olurlar :D)bulunmaktadır.Bu yüz katı temizleyip 100.Bossu da kestiğinizde oyun bitmiş ve siz serbest kalmış olacaksınız."
Kayaba sözünü bitirmişti.Burdan farklı bir dönüşü olmadığı konuşmasından anlaşılıyordu.
Çoğu oyuncu hala şoktaydı ben erkenden bu gerçeği kâbullendim ve şaşkın olan Klein'a dönüp "Hadi Klein gidelim." Dedim ancak Klein bana arkadaşlarıyla anlaştığını ve onlarla buluşmasını gerektiğini söyledi onlara katılmam gereketiğini ve grup olarak oyunu bitirmenin daha hızlı olacağını söyledi ama ben kabul edememiştim. O ise biraz kırılmıştı ama bozuntuya vermedi.
"ah,tamam o zaman bir sonra ki köyde görüşürüz."
                                      *****
                                        ***
                                              *

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 03, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sword Art OnlineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin