8.bölüm

300 38 8
                                    

ali halitin attığı konuma gelir halit orda durmuş bekliyordu.

ali:başkanım.

halit:ali. sarılırlar ondan sonra biraz konuşup giderler.

ali son süraat eve gelir ve eve girer ve uyumaya gider ve uyur sabah olunca uyanır ali ve dışarı çıkar o çıkınca nazlıda kapıyı açar ve ali ile bakışırlar bir süre sonra sessizliği ali bozar.

ali:günaydın nazlı.

nazlı:günaydın hocam.

ali:nazlı bana dışarda ali demen konusunda seni uyarmıştım ama değil mi.

nazlı:evet hocam.

ali:ee ama nazlı yeter ali nazlı dışarda ali hastanede hocam tamam mı.der ve gülümser.

nazlı:tamam ali der ve oda gülümser.

ali:ee nazlı nasılsın.

nazlı:iyiyim ali ho- ali sen nasılsın.

ali:bende iyiyim nazlı hadi atla arabaya gidelim ha ne dersin.

nazlı:iyi madem hadi gidelim.

ali ve nazlı arabaya binerler ve hastaneye doğru giderler hastaneye varınca arabadan inerler ve içeri girerler ordan ali odasına nazlıda soyunma odasına gider bir süre sonra deskin telefonu çalar.

gülin:buyrun cerrahi deski. tamam hemen gönderiyoruz. ekip acile inin ambulans geliyor ali hoca ferman hoca adil hoca hepsine haber verin.

nazlı:ali hoca bende.

doruk:ferman hoca bende.

demir:adil hoca bende.

hepsi koşarlar o sırada alide odasından çıkacaktır ali elini kapının koluna atacakken nazlı kapıyı açar kapı dan alinin ayağına çarpar.

ali:ahhhh ahırmı burası.

nazlı:ayyyy hocam pardon iyimisiniz acaba.

ali:ordan bakınca iyi gibi görünüyor mu ahhh.

 nazlı:hocam özür dilerim acilden çağırdıkları için.

ali:tamam hadi gidelim.

nazlı:hocam iyimisiniz peki.

ali:iyiyim nazlıcım iyiyim hadi gidelim.

nazlı:peki hocam.

ali ve nazlı acile giderler o sırada hepsi gelir acile acilin kapıları açılır birden içeri 3 hasta gelir 3de mafyadır.

ali:evet nedir.

att:hocam 1 mermi kolundan 1 mermi midesinden 1 mermide göğsünden yemiş.

ali:hemen ameliyata nazlı hadi.

nazlı:tamam hocam.

adam nazlı gidecekken nazlının kolunu tutar.

adam:eğer bu adam ölürse sende öldün tamam mı. nazlı kafa sallar.

ali:hadi nazlı.

nazlı:t-t-tamam hocam.

ali ve nazlı ameliyathane ye doğru giderler ameliyathane ye girince hemen ameliyat başlar aradan 2  saat geçer ameliyat bitmiş adam ölmüştü nazlı dışarı çıkar adam hemen yanına gelir ve.

Adam: nasıl doktor Ali'de o sırada dışarı çıkıyordu adam nazlının kolun tutar ve sıkmaya başlar

Adam: nasıl dedim sana.

BERHAYAT HASTANESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin