Bölüm 12 : Yeni Şüpheli

336 101 12
                                    

Yankı, Rüzgar ile kavgasından sonra onunla bir süre görüşmemişti ve bu süreçte biraz düşünme fırsatı bulmuştu.

Belki de arkadaşı haklıydı, sadece dolduruşa gelmişti?

Yankı birkaç gün boyunca Nefes ve çevresi hakkında derin bir araştırma yaptı ve bulduğu bilgiler onu hiç beklemediği bir sonuca götürdü.

Rüzgar ile konuşmadığından Kumsal'ı arayarak buluşmak istediğini söyledi. Şuan ise kafede oturmuş Kumsal'ı bekliyordu.

Genç kız kapıdan girdi ve gözleriyle içeriye baktıktan sonra Yankı'yı bulup yanına gitti.

"Neden aceleyle çağırdın?"

"Sanırım yanılıyoruz Kumsal."

"Nasıl yani?"

"Afra, Nefes'in tek arkadaşıydı bu doğru, sinir problemleri de olduğu doğru ama o katil olamaz daha büyük bir şüphelimiz var."

"Daha düzgün açıklar mısın şunu?"

"Saye, ailesi çok saygıdeğer olsa da derinlerine inince çok pis şeyler ortaya çıktı. Babası büyük bir kumarbaz ve bunu Saye'ye de bulaştırmış."

"Kumarbaz olması onu şüpheli mi yapıyor?"

"Daha bitirmedim."

"Saye'nin babası ve Nefes'in babası bir kumar masasında iddiaya giriyor ve bu gerçekten çok büyük bir meblağ, kaybeden Saye'nin babası oluyor." Derin bir nefes alıp yeniden konuşmaya başladı.

"Saye'nin babası, ne zaman birisine yenilse onu aile bireylerinden birisini öldürmek ile tehdit edermiş ama bunu asla kendisi yapmaz adamlarına yaptırırmış, Nefes'in babası çok saygıdeğer bir iş adamı olduğundan şüphe çekmemek için Saye'ye öldürtmüş olabilir hatta Afra ile yakınlığını buna bağlıyorum."

Kumsal bu fikri beğenmiş gibi gülümsedi. "Belki Afra'nın dolabına o tokayı da o koydu, ona yakın olacaktı ki Afra ondan asla şüphelenmesin."

"Bence bu bilgileri paylaşmalıyız."

"Haklısın depoya gitmeliyiz."

Yankı ve Kumsal kafeden çıkıp depoya girdiklerinde tanıdık ses yankılandı.

"Sizi beklemiyordum."

"Biz yeni bilgiler bulduk."

Kumsal'ın cümlesinden sonra Yankı olayı baştan aşaği anlatmaya başladı.

"Bunu ben de araştırmalıyım, en doğru kararı vereceğimden emin olabilirsiniz."

Yankı her ne kadar ona güvenmese de anlatmaya mecburdu, oyunu o başlattıysa o bitirmeliydi.

İkisi depodan çıktıktan sonra bir süre ses çıkarmadan yürüdüler.

"Hâlâ emin değilim, ama bir an önce oyunun bitmesini istiyorum." Sessizliği bozan Yankı oldu.

"Ben de öyle."

"Sen ve Eslem, Afra olduğundan nasıl bu kadar emindiniz ve o kadar emin olmanıza rağmen neden benim anlatmam ile Sayeolduğuna inandın?"

Yankı ilk defa Kumsal'ı sorgulayınca Kumsal şaşırmıştı.

"Biz sadece elimizdeki bilgiler ile alınabilecek en mantıklı kararı verdik."

"Rüzgar ile kavga ettik."

"Neden?"

"Sizin düşüncenize göre hareket edip kendim düşünmediğim için ve üstüne onu da şüpheli gösterdim."

"Sen ve Rüzgar ayrılmaz bir ikilisiniz, geri barışacağınıza inanıyorum."

"Sen ve Eslem gibi mi?"

Yankı güldüğünde Kumsal da gülmüştü.

"Eslem ile o kadar da iyi anlaşamayız aslında."

"Nasıl yani?"

"Bilirsin o da okulda popüler ben de, bir çıkar ilişkisi gibiydi. Zamanla arkadaşlığa döndü tabii ama Eslem'in egoist duyguları hoşuma gitmiyor."

"Birbirinizin sırrını biliyor musunuz?"

"Hayır o bana söylemedi ben de ona."

"Bizim Rüzgar ile sırrımız aynı."

"İki kişinin aynı sırrı olması daha da merak uyandırıcı açıkçası."

Yankı, Kumsal için biraz eğildiğinde direkt olarak gözlerine baktı ve konuştu.

"Gözlerin çok güzel Kumsal."

Kumsal gözlerini bir süre kaçırdı.

"Teşekkürler."

"Sana sırrımı açıklarsam benden uzaklaşır mısın?"

Ciddi sesi Kumsal'ı ona döndürmüştü, genç kızın cevap vermesine kalmadan ellerini tuttu ve konuştu.

"Ben uyuşturucu satıcısıyım Kumsal."

Kumsal duyduğu sır ile şaşırmadı.

"Senden uzaklaşamam, çünkü bunu zaten biliyordum."

***

Rüzgar, gece yarısı bir gece kulübüne girdiğinde zaten ufaktan sarhoştu.

Koltuklardan birine yerleştiğinde önünde dans eden kadınları izliyordu. Bulanık görüş alanı olsa da sarışın kadın oldukça dikkatini çekmişti.

Rüzgar, yerinden kalktı ve sarışını kendine çevirdi bu yüzü bir yerden tanıyor gibiydi.

Kendisi gibi sarhoş olan kadını yanına çekti ve kucağına oturttuğunda saçlarını okşamaya başladı.

Kadını şimdi tanımıştı. Eslem şuan tam olarak kucağındaydı ve fazlasıyla sarhoştu.

Şimdi de Rüzgar'ın kucağında dans etmeye başlamıştı. Rüzgar önündeki kadının güzelliği ile kutsanırken, zevk de aliyordu. Eslem'in belinden daha sıkı tuttu ve onu kucağına sabitledi

İkisi de eğlenirken Rüzgar, genç kızın kulağına yaramaz bir ses tonuyla fısıldadı.

"Bu numaralarını babamda da denedin mi Eslem?"

SIR PERDESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin