Dni mijały Yoongi'emu szybko. Nawet nie zauważył, kiedy z środy zrobiła się niedziela, czyli dzień powrotu Namjoona z Japonii.
O 10:15 zadzwonił do niego Seokjin mówiąc, że za pół godziny przyjedzie po niego z mamą Namjoona. Min nie rozumiał tego pośpiechu. W końcu młodszy Kim miał przylecieć do Seulu dopiero o 12. Po co mieli siedzieć na lotnisku godzinę, skoro wiadomym było, że samolot przylecieć szybciej raczej nie da rady? Mimo to, wstał z łóżka, ubrał się, zjadł szybkie śniadanie i wyszedł z domu, nie informując siedzących w salonie rodziców o której wróci, ani gdzie idzie. Nigdy tego nie robił. Jego mama już się do tego przyzwyczaiła, ale ojciec już nie. Zapewne, jak wróci do domu, będzie miał przesłuchanie, ale nie przejmował się tym.
Znalazłszy się już na lotnisku, cała trójka usiadła na krzesełkach i czekała. Jin żywo rozmawiał z panią Kim, nie mogąc się już doczekać powrotu swojego chłopaka. Yoongi nie za bardzo zwracał na nich uwage. Obydwoje dobrze się dogadywali, o czym już od dawna wiedział.
Yoongi wyjął telefon dopiero 10 minut po przyjeździe. Myślcie sobie, co chcecie, ale dla niego to był rekord. Zwłaszcza w towarzystwie tej dwójki.
Przejrzał wiadomości na instagramie. Od wczorajszego wieczora niewiele się zmieniło. Namjoon napisał do niego tylko, że jest już na lotnisku w Tokio i że niedługo wylatuję. Chłopcy z drużyny pisali jakieś pierdoły na grupie. Yoongi tylko zerknął, o czym piszą, a kiedy uznał, że to nic ważnego, wyszedł z konwersacji. Sam pisał na tej grupie tylko w ważnych sprawach, takich jak informowanie chłopaków o odwołaniu treningu lub informacjach dotyczących meczów i innych tym podobnych. Min spojrzał niechętnie na starsze wiadomości, a jego wzrok zatrzymał się na konwersacji z Jiminem. Zmarszczył brwi, patrząc na ostatnią wiadomość jaka mu się wyświetlała w ogólnym spisie osób z którymi pisał .";-;" - szczerze, nie przypominał sobie, dlaczego chłopak miałby napisać taką wiadomość, więc wszedł w ich czat.
ChimChim13
Zaobserwowałeś mnie
Dlaczego?Myg.genius
Po prostu uznałem, że masz ładne zdjęcia
ChimChim13
A okej
Ale czekaj
Na większości zdjęć jestem ja...
Czy to oznacza, że uważasz, że jestem ładny..?środa, 18:51
Ej no
środa, 19:00
MIN YOONGI
Skoro odczytujesz to chociaż byś odpisałśroda, 19:12
;-;
Yoongi naprawdę nie pamiętał, żeby rudzielec pisał te wiadomości. Ale jednak odczytał je wszystkie od razu, gdy młodszy je wysłał. Chłopak przybił sobie mentalną piątkę z twarzą. Jak niby miał pamiętać te wiadomości, skoro zasnął zanim Jimin je napisał? Już chciał odpisać młodszemu, ale zdał sobie sprawę z tego, że odpowiadanie po 4 dniach jest głupie. Zerknął jeszcze raz na pytanie chłopaka. Czy Yoongi uważał, że Jimin jest ładny? Tak. Czy miał zamiar mu o tym powiedzieć? Nie.
< - - - - - - - - - >
Kilka godzin później Yoongi, Jin i Namjoon siedzieli na kanapie w domu starszego z Kimów. Chłopcy opowiadali sobie wzajemnie co się u nich działo. Oczywiście nie zabrakło przy tym alkoholu.
CZYTASZ
I NEED YOU || YOONMIN ✴️
FanfictionGdzie: Jimin jest zauroczony w Yoongim od pierwszego dnia w szkole, ale boi się do niego zagadać I Yoongi zastanawia się kim jest uroczy rudzielec, którego uśmiech powoduje u niego szybsze bicie serca Pierwsza część. Druga będzie pod tytułem "DEJ...