ali sinirle hastaneye varır ve içeri girer alinin sinirli olduğunu gören herkes ondan uzak durmaya başlar alide pek aldırmaz odasına girer ve içeri girince odanın kapısını kilitler ve odasında ne var ne yok hepsini yere atar ali bi nevi sinir krizi geçiriyordur ali kriz geçirirken o sırada hemşirelerden biri hemen belizin odasına doğru gider ve varınca içeri girer o sırada beliz ferman nazlı odada oturmuş konuşuyordurlar hemşire içeri dalınca irkilirler.
hemşire:belzi hanım ferman hocam nazlı hocam gelmeniz lazım ali ali hoca kapısını kilitledi içeri girdi heryeri dağıtıyor gelmeniz lazım
belnazfer:ne ali mi.
beliz:ferman koş.
ferman koşarak odadan çıkar onun arkasında beliz nazlı koşar onlar koşarken demir doruk açi gülin güneş hepsi alinin odasının önünde alinin kapısını çalıyordu.
dordem:ali hocam açın kapıyı lütfen hocam.
açi:adam sinir krizi geçiriyorda neden ama kim bu adama ne yapar artık.
ferman koşarak gelir.
doruk:hocam açmıyor kapıyı. o sırada beliz ve nazlıda gelir.
beliz:ali ali aç kapıyı ali lütfen aç ali.
nazlı:ali hocam lütfen açın kapıyı lütfen hocam.
ama ali duymuyordu sadece dağıtıyordu bian içerden cam kırıklığı sesi gelir kapıda ki herkes birbirine bakar.
ferman doruk demir birden kapıya tekme atarlar üçü birden tekme açınca kapı pat diye kırılır içeri girince herkes odanın haline bakıp kısa bir şok geçirir aliye bakınca alinin sağ eli aynadan içeri girmiş o sırada sadece bir yere odaklanmıştı sadece duvarın karşısında ki aynaya ali aynaya bakar sonra odadan çıkar herkes arkasından bakar nazlı hemen peşinden çıkar.
nazlı:ali hocam gelin bi elinize bakalım. aliden tık ses çıkmaz sadece ilerler.
beliz:ali kardeşim der ali durur sadece durur beliz hemen alinin yanına gider ali ye tokat atar ve ali belize sarılır yavaşça alinin elinden kan akıyordu bir süre sonra belizin kollarına yığılır.
vuslat o sırada dışarda bir restoranta oturmuş yemek yiyordu halit başkanda ordaydı vuslat ona bakar ve masadan kalkar onun tarafına gider.
vuslat:iyi günler.
halit:iyi günler.
vuslat:sizinle tanışıyormuyuz.
halit:sanmıyorum.
vuslat:pardon afiyet olsun. der ve gider.
halitte önüne dönüp yemeğine devam eder.
beliz alinin odasında otururken nazlıda alinin yanında oturmuş sadece ona bakıyordur beliz aliye bakar ve nazlıya döner.
beliz:nazlı sen haklısın.
nazlı:ne konuda abla.
beliz:ali konusunda.
nazlı:nasıl yani
beliz:hani konuşmuştuk ya alinin hakkında alime benziyor diye huyu ahlakı herşeyi diye o konuda haklısın. nazlı birşey demez sadece aliye bakar ali bir süre sonra uyanır odanın içine bakar o sırada beliz ve nazlıyı görür.
ali:kısık sesle beliz hanım ne oldu bana.
beliz:hatırlamıyormusun.
ali:hayır en son odama geldim sonrası yok
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERHAYAT HASTANESİ
General FictionBU SERİDE OLAN HERŞEY BÜTÜN KURALLARIN HEPSİ HAYAL ÜRÜNÜDÜR.