Merhaba
Bu benim ilk ficim
Bu kısmı çoğunuz okumazsınız bence
Çünkü ben şahsen okumuyorum udnrfkwbejdhje
Neyse başlıyalım 🙃Yorum yapsanız yeter
Düşüncelerinizi belirtinJungkook: 18
Taehyung:18.
.....................................................................
- JUNGKOOK! KALK ÇABUK
Babamın gür ve yüksek sesiyle yataktan fırladım. Daha güneş yeni yeni doğuyordu. Saate baktım saat daha 6 olmamıştı. Aniden kapım açıldı babam içeri girdi. Babama baktığımda öfkeden gerilmiş yüzünü gördüm. Lânet olsun yine güne dayakla başlayacaktım anlaşılan.
- Baba ne oldu?
Bana doğru yürüdü ve direkt sert bir tokat attı. Artık şaşırmıyordum neredeyse hergün dayak yiyordum ve asla doğru dürüst bir sebebi olmuyordu. Sadece dövüyordu.
- SANA DÜN MAVİ GÖMLEĞİMİ ÜTÜLEMENİ SÖYLEMİŞTİM GERİZEKALI ÇOCUK
Elinde tuttuğu gömleği gösterdi ve devam etti.
-Ama görünüşe göre hâla ütülenmemiş. Şimdi kalk ve hemen ütüle yoksa ben seni bir güzel ütülerim.
Dedi. Yüzüme eğilip fısıldayarak. Ardından doğruldu ve gömleği yüzüme atıp odadan çıktı.
O odadan çıkar çıkmaz hemen yataktan kalktım ve lavaboya gidip yüzüme su çarptım ardından aynaya baktım. Yanağımda elinin izi vardı. Çokta önemsemedim zaten vücudum morluklarla dolu olduğu için bu hiç birşey di benim için. Hemen lavabodan çıkıp gömleği aldım ve ütüledim ardından babama vermek için odasının kapısının önüne geldim kapıyı tıktıkladım ardından odaya girdim gömleği uzattım
-ü- ütüledim
Elimden çekerek aldı ve giymeye başladı.
-sonunda. İlla sıkıntı çıkarıcaksın bir kerede bir işi düzgün yap
Söylenmeye devam ederken bende odadan çıktım. Okul için hazırlanmaya başladım çantama ders kitaplarını yerleşirdim formamı giydim. Aslında daha 18 ime girmemiştim 1 hafta sonra girecektim.
12. Sınıfın sonlarındaydım ve sınava hazırlanıyordum.
Çantamı alıp evden çıktım babam benden önce çıkıyordu ve harçlık vermiyordu. Gereksiz birine harcama yapamazmış. Sabah ta kahvaltı yapmama kızıyordu. Sadece akşam yemeği yiyebiliyordum tabi o da, o yemeğini yedikten sonra artanlar oluyordu.Okulda pek sevilmiyor ve zorbalığa uğruyordum. Sebebi yoktu aynı babamın beni durmadan dövmesi gibi. Hiç arkadaşım yoktu kimsede benle konuşmuyordu. Tam bir ucubeydim. Ben diğerlerinden farklıydım erkek olmama rağmen regl olabiliyordum yani hamile kalabilen bir erkektim. Bu durum benim daha çok zorbalığa uğramama sebep oluyordu ve babamın benden utanmasına.
Annem ben doğarken ölmüş babam annemi benim öldürdüğümü söylüyor. Bunu hergün dile getirip benden tiksindiğini de söylemeyi ihmal etmiyordu.
Okula vardığımda direkt sınıfımın bulunduğu kata çıktım sınıfıma doğru ilerlerken biriyle çarpıştım ve çarpışmanın etkisiyle yere düştüm.
Çarpıştığım kişiye baktığımda o kişinin taehyung olduğunu gördüm. Olamaz şimdi sıçtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
last ray of hope|| Taekook♡
General FictionJungkook rahmi olan bir bireydi ve okulda zorbalığa uğruyordu, hiç arkadaşı yoktu, onu seven kimse yoktu, babasından şiddet görüyordu. Her şeyden ümidini kesmişken umut ışığı onada görünecek miydi?