Izana melirik bawah ke atas perempuan dihadapannya."Kau siapa?" Tanya izana kurokawa sambil bermasam muka. Dia mahu manjumpai abangnya, shinichiro.
"Errrr.." shinichiro melirik ke arah takeomi. Takeomi menatap shinichiro.
Shinichiro hanya tersenyum. Takeomi menghela nafas.
"Ni la shinichiro. Dia jadi perempuan semalam." Izana terkejut.
"Tipu"
"Betul"
"Tipu"
"Betul"
"Betul aku shinichiro " kata shinichiro sambil memegang kedua dua bahu izana.
"Bukti?" Katanya sambil menyilangkan tangan.
Shinichiro mendekatkan wajahnya ke telinga izana. Dia membisikkan sesuatu.
"Macam Mana kau tahu?!!!" Marah izana ketika mendengar rahsia.
"Aku kan shinichiro" shinichiro tersenyum bangga. Izana mempercainya.
"Tapi nak panggil kakak ke abang?"
"Panggil kakak"
"Okay"
Izana meletakkan kepalanya di paha shinichiro. Shinichiro mengusap rambut izana yang berwarna putih itu.
"Wei, besok ada pertemuan kan?" Tanya benkei. Takeomi mengaguk.
"Macam mana dengan shinichiro?" Wakasa, benkei dan takeomi menatap shinichiro. Shinichiro menghela nafas.
"Aku boleh jadi ketua black dragon lagi ?"
"Ahli black dragon boleh percaya aku shinichiro ?"
"Da-" wakasa menutup mulut shinichiro.
"Mmmh mhmm mm" shinichiro terkejut.
"Aneh" ejek wakasa. Dia melepaskan mulut shinichiro.
"Kau kenapa wakasa?!!" Marah shinichiro. Dia mengetuk meja yang diperbuat dari kayu.
Meja itu terbelah dua. Izana terjaga dari tidurnya. Shinichiro, takeomi,wakasa,benkei dan izana terkejut.
Shinichiro berdiri. Dia tidak percaya apa yang dilihatnya. Selalu kalau shinichiro mengetuk meja, tangan shinichiro yang sakit.
'adakah ini yang dikatakan nenek itu? Nasib aku akan berubah?' bisik shinichiro di dalam hati.
"Macam Mana kau boleh buat, shinichiro?" Takeomi mendekati anak sulung sano itu.
"Mana aku tahu!! Meja tu terbelah Masa aku ketika tadi" takeomi memegang tangan shinichiro lalu mengusap tangannya.
"Kau Tak apa apa?"
Krekk...
Sano manjiro atau dipanggil mikey membuka pintu bilik kakaknya.
Dia meletakkan buku p*rn* shinichiro di atas katilnya.
"Mikey buat apa tu?" Baji keisuke, kawan baik mikey.
"Aku bagi balik buku kakak aku" mikey baji keluar dari bilik shinichiro lalu menutup pintu.
Mereka berdua menuruni tangga lalu ke tempat latihan taekwondo.
"Abang pergi Mana tadi?" Tanya anak bongsu sano, sano emma.
"A-" perkataan mikey dipotong ketika melihat kakaknya, shinichiro sano pulang.
"Kakak" mikey memeluk kaki kakaknya. Emma juga.
Shinichiro mengakat kedua dua adiknya di atas bahu.
"Yeah terbang!!" Emma gembira kerana ini pertama kali dia diangkat sebegitu Rupa.
Seorang perempuan bangun dari tidurnya. Dia melihat sekeliling bilik.
"Hari ni dah sekolah" shinichiro bangun dari katil lalu pergi ke bilik air.
Ting
Bunyi telefon shinichiro menandakan seseorang menghantar meseg. Shinichiro mengambil telefonnya.
"Aku datang ambil kau, shinichiro" anak pertama keluarga sano itu membaca meseg.
"First time, dia peduli tentang aku"
Akashi takeomi menunggu kawan baiknya keluar dari rumah. Memang selalu takeomi pergi ke Mana Mana bersama shinichiro sejak dia jadi perempuan.
Tahun ini tahun terakhir mereka berdua menjadi pelajar sekolah. Lagi beberapa bukan akan menjadi orang dewasa.
"Takeomi!!" Panggil shinichiro sano. Takeomi melihat shinichiro memakai pakaian sekolah perempuan.
"Cantik"
"Hah?" Takeomi tersedar dari lamunannya. Dia mengelengkan kepala berkali kali.
"Tidak ada apa apa la!!"Takeomi meninggikan suara. Shinichiro terkejut. Entah mengapa sejak menjadi perempuan dia senang terasa.
"Maaf" shinichiro duduk di belakang takeomi.
Vroom
Motor takeomi bergerak laju pergi dari rumah shinichiro.
YOU ARE READING
shinichiro jadi perempuan?
FanficTOKYO REVENGE FANFICTION sano shinichiro. Seorang ketua black Dragon. Ramai yang takut padanya. Walaupun dia seorang ketua dia tetap manusia biasa. Setiap manusia biasa pasti ada masalah mereka sendiri. Perempuan selalu reject dia. Adiknya s...