Bad Boyz- Devam

505 37 8
                                    

Biliyorum. Bundan önceki bölüm de aynı konu ile ilgiliydi. Fakat bu konuda eklemek istediğim şeyler var. O yüzden 2. bir bölüme ihtiyaç duydum. 10. bölümü çok yanlış anlayanlar oldu. Onlara gerekli açıklamayı yaptığımı düşünüyorum (Burada ismi geçmesi gereken arkadaşa saygılar, sevgiler.)

Bad Boylar demiştik. Şimdi 'bad boy' dediğimizde aklımıza ne geliyor? Tabiki Wattpad'de bir ton aynı kurguyla, aynı konudaki, aynı kitaplar. Bunu çok iyi kurgu yazdığım için söylemiyorum. Sadece Wattpad'de yazılan kurgu kitablarının 4'de 3'ü içinde en az bir bad boy barındırmakta. Hatta hikayedeki esas oğlanımız 'bad boy' olmak zorunda. Bu değiştirilemez, değiştirilmesi teklif dahi edilemez. Yani gençler, biz bu 'bad boy' tiplemelerini tanıyoruz. Artık ne hikmetse esas kızımız da tam bir 'good girl' olmak zorunda. Bu da bizi şu konuya bağlıyor: 'Neden kızlar hep kötü çocukları sever?"

Bu doğru değil. En azımdan bence değil. Yani bu konuda genel bir yargıya varmamız mümkün değil. Okulunuzda 'bad boy' edasıyla gezinen çocukların etrafında kızlar olabilir, olmayabilir de.

Konu fazla dağıldı. Wattpad'den de örnek verdikten, ve konuyu iyice anladıktan sonra asıl olaya geçiyorum. 'Bad boy'ların veya kendini 'bad boy' sanan çocukların özellikleriydi konumuz. Eklemek istediğim birkaç şey var.

Bu bad boylar siyahı severler, yaşam tarzı haline getirirler. (Üstüne alınması gereken arkadaşa selamlar.) Genelde siyah giyinirler. Cool giyindikleri de görülmüştür.

Bu tiplerin böyle aykırı veya isyancı bir tavrı vardır. Gerek hocalara, gerek diğer insanlara karşı. Yani okulda hocalarla tartışabilirler. Olağan dışı değildir.

Geçen bölümde bahsettiğim 'çok mükemmel' ve ayrıca çok umrumuzdaki (!) arkadaş grupları dışındakilere yine çok umrumuzdaki (!) sırlarını kimseyle paylaşmazlar. Ölüm-kalım meselesi, devlet sırrı gibi saklarlar.

Araba modellerini ezbere bilirler. Her saniye arabalar hakkında sonsuza kadar muhabbet edebilirlecek kapasiteye sahiptirler.

Çoğu ya kaykay sürer, ya da basketbol oynar.

~
Bu kadar kısa sürede gelen fazlaca okuma, vote ve yorum beni çok mutlu ediyor. Dün 1K'yı geçtik. Onun için ayrıca teşekkürler.

Bu arada kapağı değiştirmeyi düşünüyorum. Kurgu olmadığı için çok özellikli olmasa da olur. Hayırlısı.

Tek sorununuzun 'golf arabası sürerken önünüze çıkan tümsek' olması dileğiyle..

@morethaneverything alıntı da yaptım :D

Okul TiplemeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin