6. rész - Szívdobogás

125 9 2
                                    

11 hónappal később

Gregor visszatérése óta 11 hónap telt el. Az elmúlt időszak Karin és Martin számára maga volt a rémálom. Thaler doktornő volt férje ugyanis meg volt győződve arról, hogy korábbi neje viszonyt folytatott Gruber doktorral. A férfi feltett szándéka volt, hogy végezzen a két orvossal, azonban a szerelmi viszony fenntartása még nem igazolódott be. Noha Gregor, az Emiliától kapott tanácsra meghúzta magát, Karin és Martin számára nem volt kétség, hogy a férfi forralt valamit. Thaler doktornő és Gruber doktor minden lehetségeset megtettek annak érdekében, hogy sikerüljön megszabadulni a férfitól. Jártak a rendőrségen, de még ügyvédet is kerestek, azonban mintha mindenki a feleségét bántalmazó férj oldalán állt volna. Miközben volt felesége rettegett, Gregor sikerrel fészkelte be magát a mentőközpontba. A férfi elérte, hogy őt nevezzék ki a Medicopter új vezetőjének. Karin és Martin egyaránt féltette a másik testi épségét, így a kezdődő románcból végül nem lett semmi. A két orvos nehezen, de elnyomta az érzéseit. Ugyanakkor a kettejük közti vibrálást nem volt nehéz észrevenni. A lopott pillantások, a gyengéd mosolyok és a szemkontaktusok mind gyanút ébresztettek Gregorban. Eközben a Medicopter támaszpontján Gabriele, Jens és Peter voltak szolgálatban. A hetek és a hónapok teltek, a karácsony megint közeledett, a csapat pedig izgatottan készült az ünnepekre. 

-Központ a Medicopter 117 bázisának. Eszméletlen személy a karácsonyi koncerten. A páciens egy énekes, aki előadás közben lett rosszul. Az ájulás oka egyenlőre nem tisztázott.-szólt bele a diszpécser a hangosbemondóba. A sziréna hangjára Jens és Peter félbehagyták a társasjátékot, majd a háromfős társaság a helikopterhez futott. Mindenki sorra foglalta el a helyét, ezt követően Köster pilóta megkezdte a műszerek felkapcsolását. A kellő fordulatszám elérésekor a gép a levegőbe emelkedett. 

-Medicopter 117 a müncheni toronynak. Berepülési engedélyt kérek déli irányból.-vette fel a kapcsolatot Jens a diszpécserrel

-Engedély megadva Medicopter 117. Sikeres bevetést!-hangzott a válasz. A beszélgetés végeztével Köster pilóta bontotta a vonalat, majd feltette napszemüvegét és azon keresztül gyönyörködött a tájban. Nagyjából 10 perc elteltével már a szóban forgó helyszínen landoltak. Az eszméletlen személy a színpadon feküdt. A tömeg egy emberként vette körbe őt, így Gabriele és Peter csak nehezen fért hozzá a férfihoz. Kis lemaradással, de Jens is követte társait, hóna alatt a hordággyal. Kollmann doktornő szinte azonnal látott hozzá a feladatához. 

-A vérnyomása 210 per 100. Pulzus 120.-olvasta le Peter a nyugtalanító értékeket

-Szükség legsz majd Bayotensinre, Aterenolra, Belocra és Ebrantilra. Mindenből 1 mg kell. A vérnyomását sürgősen le kell vinni.-jegyezte meg Gabriele aggódva. Miközben az orvosok az eszméletlen énekes állapotának stabilitásán dolgoztak, a koncerten résztvevők között mintha megfagyott volna a levegő. A tömeg lélegzetvisszafojtva nézte végig a mentősök küzdelmét.

-Vérnyomás 170 per 90. Pulzus 100. Az értékek fokozatosan javulnak.-jegyezte meg Berger szanitéc, mire Kollmann doktornő egy apró mosollyal nyugtázta a hallottakat. Miután Gabi úgy találta, hogy a páciens szállítható állapotba került, hordágyra emelték őt, végül betolták a helikopterbe. Elsőként Jens foglalt helyet, őt Gabriele, majd Peter követte. A rotorok fordulatszáma elérte az ideális mértéket, ezért Köster pilóta a karhoz nyúlt, a gép pedig a levegőbe emelkedett. A pilóta jelentést tett a toronynak, ezt követően a beszéd jogát átadta a szőke szanitécnek.

-Medicopter 117 a központnak. Bejelentést kérünk az UKM-be. Férfi páciens. Infarktus vagy stroke gyanú után ismét eszméleténél van. Nem intubálva és nem lélegeztetve.-tolmácsolta Peter felettese kérését 

Medicopter 117-Egy karácsonyi történet /Befejezett/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang