SIX

328 26 0
                                    

A fiúk is csatlakoztak hozzánk, így már négyen ültünk és fojtottuk magunkba az alkoholt. Az este folyamán megtudtam, hogy Harry 20 éves, színészkedik, illetve ő írta legutolsó filmjének főcím, betét dalait, amit a mai gála egy díjjal jutalmazott. Egyszerűen elképesztő az ahogyan beszél. A gyermeki boldogság gyönyörű zöld szemeiben. Az önfeledt vidámság vigyorában... 

— Meglátogatom a mosdót — mondta Liam, majd feltápászkodott, és elindult az említett helyiség felé.

Mi folytattuk a beszélgetést, de Zaynnek az érdeklődését valaki igazán magába vonta, ugyanis a fiú másodpercek alatt tűnt el mellőlünk.

Köztem és a göndör között beállt a kínoscsönd, amit ő tört meg aztán:

— Hallottam segítettél Zayn-nek a szövegírásban — kezdte bizonytalanul, és csak a mondtat végére nézett rám. Bólintottam miközben a poharat a számhoz emeltem.

— Nagyon tehetséges vagy! A szavak annyira mélyek és mégis összerakva könnyűnek és feldolgozhatónak  hatnak — dicsért meg, majd egy kevés pír szökött az arcomba, amit csak reméltem, hogy a kékes-zöldes fényekkel teli teremben nem vesz észre. Ki nyögtem egy ,,köszönömöt'', majd megint ő folytatta.

— Focizol is, nem? Ha jól emlékszem, a Doncasteri csapattal egy jótékonysági meccsen játszottatok — mondta egyre több bátorsággal. — Tele volt vele az internet, meg az újság — tette hozzá gyorsan.

— Igen, régebben is nagy szenvedélyem volt a foci, ráadásul Doncasterben születtem, így természetes volt, hogy elfogadom.

Egyszer csak éreztem hátsó zsebemben lévő telefonom rezgését.

Eleanor C: Lassan el kéne jönnöd, már így is rég tettünk ki közös fotót vagy adtunk volna akármilyen kontentet az embereknek.

Mint mondtam, Eleanorral semmi bajom, kicsit túl görcsös ezzel a kapcsolatosdival, de a vezetőség őt is fizeti, így nincs mit tenni.

— Minden rendben? — kérdezte a zöld szemű mellettem.

— Persze! Csak barátnő dolgok — Arcizmai megfeszültek, de tekintette ugyan olyan lágy maradt.

Az elmúlt idő során majdnem minden interjús, műsorvezető, újságíró vagy rajongó megkérdezte, hogy milyen kapcsolatban állok Eleanorral, így ez már annyira természetesen jött, hogy még a bennem lévő hatalmas alkohol adag se tudta elnyomni a fejemben, hogy ne így hívjam őt.

Éreztem, hogy nem fogok tudni felállni minden segítség nélkül, így Harry térdére ráfogva álltam lábaimra.

— Nagyon örülök, hogy megismertelek — egyből megszólalt, ahogy megtaláltam az egyensúlyom.

— Szintén — Mosolyogtam el, hogy még meggyőzőbb legyen válaszom. — Ha a többiek visszajöttek szólsz nekik, hogy el kellett mennem? — Bólintott. — Oda adod a telefonod? — Kezembe adta a készüléket, én pedig bele írtam a számom. — Remélem, nem írtam el — nevettem. — Majd beszélünk... hát akkor szia! — Tártam ki karom ösztönöve őt, hogy megöleljen.

— Szia, Louis! — Ölelt át, én pedig levegőt is elfelejtettem venni.

-

Köszönöm azoknak, akik olvassák a sztorit <333

Love u all

Let Me Love Him - hu [L.S.]Where stories live. Discover now