Tíz nap telt el amióta Eleanor nálam aludt. Niall időközben visszajött és órákat zenget arról, hogy mennyire nagyszerű modellekkel dolgozhatott.
Az ágyon feküdtem és agyaltam random semmiségeken, amikor eszembe jutott: Harry. Vajon miért nem hívott még fel? Már egy hete meg van a számom neki. Miért hívna fel? Miért akarom én egyáltalán, hogy felhívjon?
Gondolat menetemet felcsendülő telefonom zavarta meg. De a hívás sajnos nem a Göndörtől volt.— Szia! Csak gyorsan szólni akartam, hogy ne felejtsd el a holnapot és időben legyél a reptéren — hadarta el Zayn. Az egyik Dj barátja egy házibulit tart LA-ben és meghívott minket is.
— Köszönöm, hogy a személyi titkárnőm is vagy! — Szurkálódtam, de a hangomon lehetett hallani, hogy vigyorgok.
— Hozod Eleanort is? — kérdezte inkább. A mosoly eltűnt arcomrol.
— Roger azt mondta, nem hagyhatom itt hiszen a barátnőm és bisztos, hogy lesznek paparazzisok is meg minden szar! — Fakadtam ki legjobb barátomnak.
— A helyszínre úgy se mehetnek be, majd meghúzol valakit és jobban leszel! Hidj nekem! — mondta mindent tudóan. Rég nem csábított senki az ágyába, vagy fórdítva.
— Már elegem van, hogy nem lehetek önmagam sehol se — Tetőztem nem tetszésemet a helyzet iránt.
— Tudom, haver. De nem tehetsz semmit. Még mennyi van hátra? Másfél év? Azt valahogy kibírod, aztán segítünk Niallel keresni valami jobb ügynökséget. Bár meg vagyok győződve arrol, hogy tolonganak már így is utánad! — Próbálta feltornázni a hangulatomat.
— Köszönöm! — mondtam hálásan.
— Ugyan semmiség, mi se nézzük jó szemmel, hogy színlelned kell. Na de tényleg ne késs holnap, mert nélküled is elmegyünk! — Fenyegetett meg a végére.
— Jól van, jól van. Nyugodj meg! Ott leszek!
[...]
@ZAYN:
Parti, parti, parti !!! @steveaoki @Louis_Tomlinson @NiallOfficial[...]
Reggel már Zayn magán repülőgépén ültem és bámultam ki az Óceán kékjére. Eleanor mellettem ült és épp Niallel beszélgetett.
— Még hét óra és ott vagyunk. Utánna lesz három órátok a hotelben aludni vagy azt csinálni, amit akartok. 21:00-kor fog várni ránk egy kocsi, amivel elmegyünk a helyszínre — Ismertette a tervet Zayn.
— Kiváló! — mondta Ír barátunk csillogószemekkel.
Hamar eltelt az a hét óra, és a reptéren csak úgy, ahogy az meg volt mondva csomó fotós várt már ránk. Megláttam őket és átkaroltam barátnőm vállát, úgy sétáltunk tovább. A hotelben mindenkinek külön szoba jutott, így egyedül, nyugalomban tudtam pihenni.
[...]
Lassan elkezdtem készülődni az estére. Az öltözködést most se vettem túl komolyan. Egy szürke, hosszabb, ujjatlant vettem fel, amit én vágtam le magamnak. A mindig egyszerű, de rajongókat ámulatba ejtő szűknadrágommal. A recepciónál találkoztunk, hogy egyszerre menjünk ki.
— Hé, El! — Fordultam a mellettem ülő lányhoz.
Le akartam tisztázni egy-két dolgot az estével kapcsolatosan, mert tényleg szeretnék kikapcsolni, és nem stresszelni vagy kattogni, hogy megfelelőnek nyílvánítság a viselkedésem a cégnél.
— Mh? — Nézett rám kiváncsian.
— Attól a pillanattól kezdve, hogy belépünk az ajtón, nem vagyunk együtt. Csinálj, amit akarsz, legyél azzal, akivel akarsz és a köztünk lévő kapcsolat maradjon csak a barát zónában. Ott bent valószínűleg mindenki be van baszva és azt se tudják ki-kicsoda. Szeretnék egy estét, ahol önmagam lehetek és nem mondják meg, hogy mit csináljak vagy kivel csináljam, oké? — Vártam beleegyezésére.
— Rendben. De Roger azt mondta csináljunk pár fotót, hogy az emberek lássák ott is együtt vagyunk — Válaszolt.
— Oké — Egyeztem bele végül én is.
A kocsi lassan megállt, és már nyitódott az ajtaja is. Ahogy kiszálltunk egy hatalmas ház állt velünk szemben az Óceántól, szinte egy köpésnyire. Volt vagy három emelet magas, és még a tetőn is nagy embertömeg táncolt.
— Mi a helyzet, srácok? — Haladt Steve, Zayn haverja felénk. Egy szögegyenes, hosszú hajú, húzott szemű, talpig fehérben lévő férfi.
— Semmi különös, tudod hogy megy ez! — Fogott kezet vele barátom, majd megölelte.
Sorban bemutatott mindenkit. A házigazda üdvözölt minket és beljebb invitált csodálatos házába, ahonnan hangos zene szűrődött ki. Az egész alsószint egybe volt nyitva és modernen bútorozva. Emberek tömkelege táncolt, iszogatott, ivott, döntötte magába az alkoholt, vagy heves csókolózásba kezdett. Pontosan nem tudom hogy, de egyik pillanatról a másikra már egy műanyagpohár díszelgett kezeim között. Mindannyian Zaynt követtük míg egyszer csak meg nem állt, én pedig majdnem neki ütköztem.
— Szevasztok! — Köszönt, én kinéztem háta mögül, és észre vettem őt.
YOU ARE READING
Let Me Love Him - hu [L.S.]
FanfictionLouis híres modellként éli életét egy önző, kapzsi vezetőség markában, ameddig legjobb barátján keresztül megismerkedik valakivel, akiért egész karrierjét veszélybe sodorná. - (Ne számítsatok egy jó történetre, mert ez az első könyv, amit írtam. A...