THIRTEEN

331 23 0
                                    

Fekete nadrág, ing volt rajta. Most viszont négy gombja hagyott rálátást felsőtestére és kereszt medálos nyakláncára. Egy kék bandanát kötött lazán a nyakára. Haja göndör loknikban hullott vállára.

Beült mellém, köszönt és bemutatkozott testvéremnek.

— Harry Styles. Az egész Tomlinson család, ilyen gyönyörű? — Bókolgatott és kezet fogott, majd meg is ölelte a lányt.

— Köszönöm! Lottie. Láttam néhány filmed. Nagyon tehetséges vagy! — mondta húgom.

Ezután végig beszélgették az egész utat. Teljesen megfeletkezve arról, hogy Niallel mi is ott vagyunk.

Az egyik ismerősőm a club tulajdonosa, ahová készültünk. Kaptam egy üzenetett, hogy néhány paparazzi tudomást szerzett érkezésünkről. Mivel muszáj az alkalmazottakkal, biztonságiőrökkel egyeztettni, hogy híres emberek is felbukkanhatnak az este folyamán, így akárkitől kitudóthat tartozkodásunk helyszíne. Mikor kiszálltunk az autoból, fényképezőgép kattanások és vaku villanások kezdtek dalra. Megfogtam húgom kezét, majd átkaroltam derekát is, nehogy elkeveredjen mellőlem.

@lottietommo:
Csodás hely, csodás italok, csodás emberek. Köszi a fotóért @Harry_Stlyes Xx

 Köszi a fotóért @Harry_Stlyes Xx

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Kerestünk egy asztalt. Beszélgettünk és mondani szeretném, hogy ittunk is de akárhányszor kértem volna még egy kört, Lotts csúnyán nézett rám. Egy ideje már csak Niall és Harry járatta a száját. Testvérem a telefonján lógott, én meg csak üres poharam bámultam és szememmel próbáltam úrja tölteni azt.

—Nem bírom — Jelentettem ki hirtelen. — Jössz táncolni? — Néztem a göndör hajúra.

— Persze — Mondta és fel is állt.

Bementünk a tömeg mélyére, hogy semmi képpen se ismerjenek fel a sok ember között.

— Elképzelni nem tudom milyen kínos lehet nekik most — nevettem miközben táncpartnerem füléhez hajoltam, hogy a hangos zene ellenére is halhasson.

— Miért? — Kérdezte, és ő is közelebb hajolt.

— Mert Niallnek bejön a húgom. De Lottie még nálam is szívtelenebben viselkedik vele — Avattam be őt.

— Akkor azért olyan furcsa egész este — nevetett. — A húgod tudja? — Kérdezte.

— Eddig azt hittem, hogy igen. De már nem tudom mit higyjek — mondtam elgondolkodva.

Táncoltunk még egy keveset, de nikotin utánni vágyam hírtelen fel kívánt szólni.

— Kimennék dohányozni — Néztem rá és ő értette a célzást. Beleharapott alsóajkába és biccentett egy aprót.

Mivel már ismertem a helyet, így pontosan tudtam hol tudok nyugalomban rágyújtani. Felmentünk a tetőre és a lábamat lelógatva kiültem a peremre. Felnéztem Harryre, aki halálra fagyva bámulta tevékenységemet.

Let Me Love Him - hu [L.S.]Where stories live. Discover now