1-bölüm

57 6 2
                                    

-başladığın tarih?

telefon çalıyordu, ama açan yoktu aç lütfen jeon jungkook sana ihtiyacım var..
hala çalmaya devam ediyordu ama umutsuzdum. bir kaç çalmadan sonra telefon kapandı açmamıştı.

yarın okul vardı 2 gün onu görmeden geçmemişti. sonunda görücektim ona sıkı sıkı sarılmak istesem de onun benden haberi bile yoktu..

gözyaşlarıma engel olamıyorken annem iceri girdi, hemen toparlandım

Omma: hala uyumadın mı Yu Jin yarın erken kalkıcaksın yatmaya ne dersin?
Yj: yatıcam birazdan omma kalkabiliyorum her türlü
Omma: görücez yarın Yu Jin

şişik gözlerimle telefondan çamaşır makinesi sesi açıp uykuya daldım..

~07-10~

pgf alarm sesinden nefret ediyordum ve özellikle erken kalkmaktan.
ama bugun minik tavşanımı görücektim o yüzden fırladım ve bişeyler atıştırıp direk hazırlanmaya geçtim.

ama bugun minik tavşanımı görücektim o yüzden fırladım ve bişeyler atıştırıp direk hazırlanmaya geçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

sanırım tüm şansımı formamın güzel olmasında kullanmıştım.
geç kalıyordum nerdeyse hemen ayakkabılarımı giyip çıktım.
jungkook'u göreceğim için çok heyecanlıydım of koşarak gitmek istiyorum..

okula gittim sınıfı, sınıfımın tam karşısındaydı ben sınıfa girerken oda Min Ji ile konuşuyordu.

durup biraz onu izledim gerçekten özlemiştim onu. gözlerini, bakışlarını, dudaklarını nasıl bu kadar kusursuz olmayı başarıyor..

bi süre sonra ona baktığımı farketti ve göz göze geldik. elim ayağıma dolaştı hemen sınıfıma geçtim oturdum.

pf ders cidden çok sıkıcı.

G: kızlar duydunuz mu yeni öğrenci gelmiş sınıfımıza
Y: kim geldi acaba yakışıklı mıdır?
G: kaşar mısın kızım ya

arka sıramda ki kızlar yine konuşuyordu başımı şişiriyolar.
onlarda olmasa okulda neler olduğunu hiç bilmezdim.

P: of onu boşverin de jungkook felaket bişey tapıyorum.

ondan herkes hoşlanıyor sıraya geç.
sonunda zil çaldı yanıma Soo Bin'i alıp kantine indik.
en yakın arkadaşım Soo Bin'di ve herşeyimi bilen tek kişiydi.
aşağı indiğimizde jk'de ordaydı.

yine göz göze gelmiştik ve bu sefer bana göz kırpmıştı.
içimde fırtınalar kopuyor şuan anlatamam.

birkaç ders sonra jk okuldan çıkmıştı üzüldüm onu bikaç ders göremeyeceğim için.
okul bittiğinde herkes ayrıldı bende ayrıldım.
Soo Bin'le yollarımız ayrıldıktan sonra eve doğru gitmeye başladım.

bi yerlerden kıvranma sesleri geliyordu tam anlamamıştım ama merak edip o tarafa gittim.

jungkook bu, burda ne işi var neler oluyor?

Yj; jungkook! iyi misin noldu sana kim yaptı bunu?!
j: yardım et bana

kesik kesik konuşuyordu çok darbe almıştı çöp konteynerinin yanında oturuyordu sadece.
yüzü yara içindeydi ve çok panik olmuştum.
ilk defa bu kadar yakınındaydım ilk defa konuştu benimle.

kollarından tutup ayağa kaldırmaya çalıştım kolunu omzuma attım ve taksi çevirdim.

Yj; hastaneye gidelim!
J: hayır gerek yok evime götür sadece
Yj: pansuman yapılması lazım böyle olmaz
J; lütfen..

onun bu haline dayanamadım evinin adresini söyledi ve evine gidiyorduk..
kollarımda öylece yatıyordu sadece çok darbe almıştı elim titriyordu..
ücreti ödeyip indik taksiden anahtarını aradım ve içeri soktum..

pansuman yapıp geri dönücektim. bu anın sonsuza kadar sürmesi için herşeyimi verebilirdim.
yüzünü pamuk ve ilaçla temizledikten sonra yatağına yatırdım ve üzerini örttüm.
evde kimse yoktu küçük kedisinden başka..

ailesi yok muydu? nerdeler acaba

üzerini örtüp çıkıcakken bileğimden tuttu.
sadece sessizce ve kısık bi sesle

jk; teşekkür ederim
diyebildi.

bana dokunuyordu şuan çok stres olmuştum 2 yıldır aşık olduğum kişi bana dokunuyor şuan.

bi süre sonra çıktım ve evin yolunu tuttum.
şarkı açıp kulaklığımı taktım. dans ede ede gidiyordum resmen çok mutluydum.

tek bırakmasa mıydım acaba? ya ailesi yoksa tek başına napıcak? içime sıkıntı düşmüştü ya kötü bişey olursa?

neyse sonra düşünürüm bunu şimdi sadece çok mutluyum ve hep o anları düşünüyordum.

aşığım sana jeon jungkook

-----------
nasılsınız ask karilarim umarim severek okursunuz<3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 18, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

saudade' jeon jungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin