Rilru hah nen....ka á dawn.....
Heartbeats.
Chapter-26
_____________
Mit meng fiah tak ...in Patrick chuan Muana chu a en chho ha a. mahse,a hmu fiah thei silo .......
Muana// tho rawh....A ti hluk a..a zak em a ni...Muana mit ṭha lo kha a theih nghilh a ni.
Patrick// Ka kka..ka hmu fiah thei lo...Muana ka hmu fiah lo...a dam ruai a..../ Ka tar mit..chhuat chu a dap a..
Muana// a..aw hei he lai a hi.... ti in a ban a .a pe nghal vat..patrick chuan a vuah sawk+ a...
Patrick// ka ka lawm e..ka lawm lutuk..a tho vat a. A in siam rem nghalmai bawk .. .
Muana// min pui dawn em?..i thu tluk na chu.....
Patrick// ka pui che a nga..ka nu oin zei na tur in pawisa min puk tur thei a ngem?
Muana// puk a ngailo k pe ang che...
Patrick// a thlawn in pawisa ka la ngai lo.....
Muana// a ṭha e......
Skip..........
Alex leh Mark chu an in be lo zeuh+ a...Alex chu a tih tauh vâng a ni ....mahse, a tau rei lem lo...A hna ṭul kalsan in Mark te awm na lam chu a pan ve a....Vocation a nei a nih mah chu.....Reubena te pawh Vernon nen an cheng dun a.....Chawlh a nei ve bawk nen In thla hlel tak in an in khung dun chawt a....Vernon hian a thlah hleithei lo tlat pek a.. A chhung te lak aṭangin a in la hrang a ni...Reubena chuan ṭha tj lo mahse,pui tling thu tluk na chu a zah sam ve miau si a....Sex an vawi khat na ah chuan an sim tawh ngai lo tih chian nan.....Nupa ang mai in an hmang tluk+ a..rai thei ngat se chuan Reubena chu a rai tawh ngei ang.....Vernon lah in Naupang a lawm em+ mai si a....
Call
Mark//Ka nu a dam lo a..U amenda aizawl lam ah transfer na dil mai ula...
Amenda// ka nu maw?...aw vawiin ah ka lo buai pui a nga..ka lo hrilh leh ang che..
Mark// chuan....U Amenda....Alex nen khan
Amenda// ka hria a lawm.... Mizoram a i lo haw khan...I hmu leh dawn tih ka hria..a ṭha zawk...Mahse,ka nu hian a hriat chuan a tuar thiam lo mai ang...Fim khur ula aw...
Mark// aw...Hna lam ah ka zin deih sia...ka tih palh lutuk.lo buai pui mai ula....Xian xo chung ah khan ka lawm lutuk a nia aw...
YOU ARE READING
Heartbeats //BL//(mizo)
Romancehei hi mizo Bl a nia..in lo chhiar ve ngei dawn nia...aw......