Babamın ayarladığı şöför beni kalacağım yere götürüyordu, o sırada bende yola bakıyordum.. dikkatimi çeken şey bazı kişilerin aynı kıyafet giymesi oldu bunlar okul kıyafeti değildi bundan emindim.
+ Neden bazı kişiler aynı kıyafetleri giyiyor?
- Büyük ihtimal ile çete üyeleri. (Şöför)
+ Çete mi?
- Evet efendim, Tokyo'da çete sayısı oldukça fazla.
+ Peki bu çetelerin görevleri ne?
- Görevleri yok. Ayıptır söylemesi sadece aptal veletler en iyisi kim diye yaptıkları aptal göt savaşları, başkalarına zarar vermekten başka yaptıkları bir bok yok. (Şöför)
Şöförün bu dediğine güldüm, başkalarına zarar vermek mi? Ciddimi bunlar gerçekten aptalca.
+ Bu yaptıkları aptalca.
- Katılıyorum! (Şöför)
Şöför gerçekten de iyi birisiydi, arabada canım sıkılmasın diye sohbet etmiştik. Sonunda beni kalacağım yere getirdi.
- Babanız bu apartmanda kalmanızı istiyor, kalacağınız yer 5. Katta efendim.
Şöför bavullarımı aldı ve apartmanın içine girdik asansöre binip 5. Kata çıktık biraz yürüdükten sonra bir kapının önünde durduk, şöför anahtar ile kapıyı açtı.
- Kalacağınız yer burası efendim her şeyiniz hazır sadece kıyafetlerinizi yerleştirmelisiniz. Eğer bir şeye ihtiyacınız olursa lütfen beni arayın. (Şöför)
+ Pekala herşey için teşekkür ederim ve lütfen bana ismim ile seslenin.
- Pekala Y/N ben gidiyorum, dediğim gibi bir şeye ihtiyacın olursa beni ara. (Şöför)
+ Teşekkür ederim.
İçeri girdim ve biraz etrafı dolaştım küçük biryerdi, tek yaşayacağım için babam bana göre bir daire tutmuştu.
Bavullarımı odaya yerleştikten sonra banyoya girdim.. Çıktıktan sonra bavuldan eşofman ve tişört aldım saçımı kuruttuktan sonra giyindim.
Karnım acıktığı için markete gitme kararı aldım, yemek yapmaya üşeniyorum..Babamın verdiği kredi kartını, telefonumu ve anahtarı aldıktan sonra ayakkabımı giyip kapının önüne çıktım asansöre doğru yürüdüm, marketin nerede olduğunu bilmiyorum.. bu yüzden başkalarına soracağım.
Asönsere binip düğmeye bastım asönsör 4. Katta durdu, içeri örgülü saçlı ve şaçı mavi ve sarı olan 2 kişi bindi biraz bana baktılar ve örgülü saçlı konuşmaya başladı.
- Yenisin galiba? Senin gibi güzel bir kızı daha önce görmemiştim. (???)
+ Evet.. yeniyim..
Sakın kekeleme! Sakin ol!
- Nereye gidiyorsun? (???)
+ Markete g-gidiyorum.
Lanet olsun neden kekeledim?! Sanki ilk defa bir insan ile konuşuyorum! Aptal Y/N!!!
- Ne güzel bizde öyle! Birlikte gidelim öyleyse. Bu arada ismin nedir? (???)
+ İsmim Y/N.
- Memnun oldum Y/N ben Ran. (Ran)
- Bende Rindou (Rindou)
+ Memnun oldum!
Mutlu olmuştum ilk günden 2 kişi ile tanışmıştım, kendimi nedense harika hissediyorum!!
Birlikte markete gidiyorduk etrafa bakıyordum ilk defa bu tür yerler görüyordum, önceki kaldığım yer hapisane gibiydi şehre inmem kesinlikle yasaktı.
- Tokyo'da yenisin galiba? Daha önce görmemiş gibisin. (Rindou)
Gülümsedim.
+ Evet..
- Peki nereden geldin? (Ran)
+ Doğrusu askerlerle birlikte kalıyordum.
- Askerler mi? (Ran)
İkiside bana meraklı gözler ile bakıyordu sanırım onlara açıklayacağım, kendimi nedense ikisine yakın hissediyorum. Garip bir duygu..
+ Annem öldürüldükten sonra babam kendini beni korumaya adadı, kendisi bir asker şehire inmeme izin yoktu bu yüzden her zaman oradaydım..
- Peki neden şimdi buradasın? (Rindou)
+ 18 yaşıma girdiğim için artık özgürdüm, babam bir sınav hazırlattırdı eğer geçersem oradan gidebilecektim. Sınavı geçtim artık buradayım.
- Senin adına sevindim. Eğer istersen seni gezdirebiliriz. (Ran)
+ Harika olur! Teşekkür ederim.
Markete girdiğimizde kendime bolca abur cubur ve noodle aldım, orada çok fazla abur cubur yemem yasaktı ama burada değil.
Marketten çıktığımızda Ran ve Rindou poşetlerimi zorla elimden aldı ve kendileri taşıdı, apartmana girip asönsere bindik.
- Hey Y/N. (Ran)
+ Evet?
- İstersen yarın bize gel birlikte film izleriz. (Ran)
- Güzel fikir, hem birbirimizi daha çok tanımış oluruz. (Rindou)
+ Olur!
4. Kata geldiğimizde Ran ve Rindou indi.
- İyi akşamlar Y/N. (Rindou)
+ İyi akşamlar!
Kendi daireme geldikten sonra kapıyı açıp aldıklarımı mutfağa koydum kendimi fazlasıyla mutlu ve enerjik hissediyorum!
+ Aman Tanrım ilk günden nazik kişiler ile tanıştım! Bu harika!!
Hemen telefonumu alıp babamı aradım ve tanıştığım kişileri anlattım. Babam benim adıma mutlu olmuştu ve en kısa zamanda kendisininde onlarla tanışmak istediğini söyledi.
Telefonu kapattıktan sonra kendime noodle yaptım ve yedim sonra üstümü değiştirip yatağa yattım, Ran ve Rindou aklımdna çıkmıyordu nede olsa ilk arkadaşlarım olmuştu. O kadar mutluyum ki ağlayabilirim!
Gözlerimi kapattım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
-----------------------------------------------------------
Umarım bölüm hoşunuza gitmiştir okudığunuz için teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers ¦¦ Haitani Brothers x Reader
RandomYazım yanlışları ve noktalama yanlışları fazla olabilir, bunun için şimdiden üzgünüm. Umarım kitabımı seversiniz.❤️