Alarmın sesi ile uyandım banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ondan sonra kıyafetlerimi dolaba yerleştirmeye başladım. Kendime gitar almayı çok istiyorum.
+ Acaba haitani kardeşlerle mi gitsem? Yoksa şöförlemi? Şöförle gitmem daha iyi olacaktır alacağım yer belki uzaktır.
Kıyaferlerimi dolaba yerleştirdikten sonra mutfağa geçip kendime kahvaltı hazırladım ve yemeye başladım, dün kardeşler ile konuştuğumuz şeyler aklıma geldi.
+ Bu akşam birlikte film izleyeceğiz.. Bu harika!
Yemeğimi yedikten sonra masayı toplayıp elimi yıkadım ondan sonrada üstümü değiştirip apartmandan dışarı çıktım. Saat daha erkendi dışarda neredeyse hiç kimse yoktu merdivene oturdum, kuşların huzur verici seslerini dinlemeye başladım.
Sesler gelmeye başladı karşıya baktığımda bağırarak konuşan birkaç kişi gördüm. Kıyaferleri aynıydı çete üyeleri galiba bunlar? Pek umursamadım ama sesleri sinir bozucuydu biraz bekledim nede olsa geçip gidecekler.
Sesler kesildiğinde tekrar karşıya baktım bana doğru bakıyorlardı, bakışları aşırı derecede rahatsız ediciydi. Yerimden kalktım ve apartmanın kapısına yöneldim o sırada arkadan ses geldi
- Yenisin galiba? Seni daha önce görmemiştim. (???)
- Gelsene biraz eğlenelim. (???)
Diğerleri gülmeye başladı kendimi daha önce böyle hissetmemiştim.. ellerim titremeye başladı çok kötü bir his..
Ellerimi sıktım ve arkamı dönüp sesli bir şekilede konuşmaya başladım.+ Ne istiyorsunuz?! Siktirin gidin buradan!!
- Seni istiyoruz güzelim. (???)
Bu dediğine kahkaha attım.
+ Senin gibi orangutan suratlı birisiyle yatacağımı falan mı sandın?!! Üzgünüm bu orangutanlara saygısızlık oldu..
Bu dediğime sinrilendiği çok belli oluyordu hiç bir şey demedim ve apartmana girdim asansöre binip kendi katıma çıktım, eve geçip televizyon izlemeye başladım.
...
Televizyon izlerken kapı çaldı, kapının önüne geçip delikten kim olduğuna baktım dün tanıştığım kardeşler kapının önündeydi hemen kapıyı açtım.
- Merhaba Y/N~ (Ran)
+ Merhaba Ran!
- Kavga izlemeyi sever misin? (Ran)
+ Ne kavgası?
- Toman ve Valhalla bugün kapışacaklar eğer istersen sende gelebilirsin. (Rindou)
Ne yani aptal veletlerin göt savaşlarını mı izleyeceğim? Tabikide hayır!
+ Teklifiniz için teşekkür ederim ama gelmeyeceğim.
- Pekala, eğer fikrin değişirse bizi ara. (Ran)
Ran elime kağıt verdi ikiside uzaklaştı, içeri girip kağıda baktım 2 tane telefon numarası ve yanlarında isim yazıyordu bu onların telefon numarasıydı telefonumu çıkarıp numaraları kaydettim.
Yarım saat önce Rindou'nun anlatımı;
Bugün Valhalla ve Toman'nın kapışması vardı bu yüzden hazırlanıyorduk.
- Hey sence Y/N'i çağırmalı mıyız? (Ran)
+ O bir kadın geleceğini sanmıyorum.
- Yinede şansımızı deneyelim! (Ran)
+ Neden çağırmak istiyorsun?
- Enerjisi hoşuma gidiyor onu yanımdan ayırmak istemiyorum. (Ran)
+ Garipsin..
- Seninde hoşuna gitmezmiydi? Sadece bizim yanımızda olması, sadece bizi düşünmesi.. (Ran)
Doğruyu söylemek gerekirse evet.. Neden bilmiyorum ama o kıza kendimi yakın hissediyorum.
+ Kızı tam olarak tanımıyoruz bile.
- Film izleyeceğimiz zaman tanışırız, üstelik yakınlaşmışta oluruz. (Ran)
+ Onunla yakınlaşmak isterim yinede kavgaya geleceğini hiç sanmıyorum.
- Dediğim gibi şansımızı deneyelim. (Ran)
Şimdiki zaman Y/N'in anlatımı;
Bugün kardeşler ile birlikte film izleyeceğimiz için marketten bir sürü abur cubur aldım, aldıklarımı mutfağa bırakıp şöförü aradım.
Şöför: Evet Y/N istediğin bir şey mi var?
Y/N: Gitar almak istiyorum gelip beni alır mısın?
Şöför: Tabii 15 dakikaya orada olurum.
Y/N: Peki teşekkür ederim.
Telefonu kapatıp hazırlanmaya başladım dizlerime kadar gelen siyah bir etek ve beyaz bir tişört giydim, hırkamı ve küçük bel çantamı aldıktan sonra dışarı çıkıp şöförü beklemeye başladım.
Şöför geldikten sonra arabaya bindim, şöför beni müzik aletleri satan bir yere getirdi hemen içeri girip etrafa bakmaya başladım.- Ne tür bir müzik aleti istersiniz? (Çalışan)
Gözüme çarpan bir gitarı gösterdim.
+ Şu gitara bakabilir miyim?
- Tabii.
Çalışan gitarı alıp bana uzattı gitarı alıp kontrol ettim.
+ Bunu istiyorum.
Kasaya geçip ödemeyi yaptım, gitarı alıp dışarı çıkıp, arabaya bindim.
- Başka bir yere gitmek ister misin? (Şöför)
+ Hayır, eve gidelim lütfen.
...
Eve geldiğimde gitarın ayarlarını yaptım ve çalmaya başladım sesi oldukça güzel çıkıyordu, gitarı bırakıp oturma odasına geçtim televizyonu açıp bir şeyler izlemeye başladım.
Bu akşam haitani hardeşker ile film izleyeceğim umarım güzel geçer.
-----------------------------------------------------------
Umarım bölüm hoşunuza gitmiştir okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bölüm pek içime sinmedi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers ¦¦ Haitani Brothers x Reader
DiversosYazım yanlışları ve noktalama yanlışları fazla olabilir, bunun için şimdiden üzgünüm. Umarım kitabımı seversiniz.❤️