'Hello and welcome to my newest video!' Zo begint Katy haar video's altijd. En zoals gewoonlijk heeft ze weer een nieuwe look bedacht. Even wat hashtags toevoegen, dan is haar video compleet. Ze post hem op openbaar. Waarom ook niet? Dan kan heel TikTok meegenieten van haar nieuwste extra-volume mascara en haar speciale paarse lippenstift. De video is nu voor 78% geüpload. Yes! Katy bedenkt zich meteen hoeveel likes ze wel niet zal krijgen!
'Wow, je ziet er prachtig uit!' Luidt één van de reacties. Hij komt van LemonJuice, Katy's beste vriendin Charlotte. Na 20 minuten heeft de video al 23 likes! Wat kan er nu nog misgaan voor Katy?
's Avonds checkt Katy haar video nog eens. Dan ziet ze tot haar grote schrik een reactie die ze liever niet had gehad... Ene XHackerz reageert niet zo aardig op haar video. Eerder bedreigend...
Katy leest het bericht nog een paar keer door. Staat er echt.. nee, dat kán gewoon niet.. helaas staat het er écht. 'Lelijk mens! Rot op met je video's!' Ja, dat is echt wat er stond. Katy wist niet wat ze moest doen. Voor ze het doorhad lag haar telefoon op de grond. Deze had ze onbewust en van de schrik op de grond gegooid.
Twee dagen later gaat Katy samen met Charlotte op de fiets naar school. Ze komen aan bij een lege weg. Dan verschijnt er één jongen in het zwart op een oude, donkerblauwe fiets. Hij rijdt op de meiden af met een angstaanjagende snelheid. Hij ramt tegen Katy aan.
JE LEEST
TikTok
HorrorKaty is een meid van 14. Ze heeft een account op TikTok waarop ze openbaar filmpjes van haar make-up looks post. Alleen dan verschijnt er één of andere XHackerz. Het begint bij haatreacties, maar voor hoe lang?