2.38 Yıldızlara Fısıldayan✾

239 33 83
                                    

Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 19.12.2021 (23:59)

Bölüm Şarkısı: Deftones – This Place Is Death

İyi Okumalar!

Naymahaen - Derhen

Venira

Elimdeki yeşim yüzüğe  bakıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elimdeki yeşim yüzüğe  bakıyordum. Soyambike'nin yüzüğüydü. Bartan bana vermişti, istediğini  yap demişti. Hemen geçmiş büyüsü yapmak istememiştim, hala bir umudum  vardı. Tekrar tekrar denemiştim, olmamıştı. Oysa kendimi geliştirmiştim,  Aigerim'le araştırmıştım. Eksik bir nokta vardı, onu bulamıyordum.  Canımı çok sıkıyordu. Soyambike, nasıl Mengael ailesini lanetlemişti?  Nasıl başarmıştı bilmiyordum. Tek çarem geçmiş büyüsünü yapmak gibi  duruyordu. Güçlü büyücülerin yapabileceği bir büyüydü. Sıradan bir  büyücünün yapabileceği bir şey değildi. Ben de sıradan değildim,  sıradanlığın karşıtıydım.

Kendi gücümü  geliştirdikçe özgüvenim artmıştı. Naymahaen sınırları içinde benden daha  güçlü bir büyücünün olabileceğini sanmıyordum. Ben, Mengael  Kehanetleri'nde geçen Kayıp Büyücü'ydüm. Soyambike'nin büyüsünü kıracak,  tahtı hak eden Mengael'e verecek kişiydim. Ardından Kuzey'in  birleşmesini sağlayacak güçtüm. Kehanetler bunu yazıyordu. Ben de  inanıyordum. Kişi kendine inanmazsa içindeki cevher parlamaz derdi  babam. İnancım, beni besleyecekti. Başka bir yolu yoktu.

İş sadece büyü yapmamla  bitmiyordu. Bartan için başka şeylerle de uğraşmıştım. Henüz bundan  haberi yoktu. Söylesem hemen kızacağı içindi. Artık risk almamız  gerekiyordu. İnsanların acı çekmesini görmemeliydik. Bunun önüne  geçmeli, tam zamanında adım atmalıydık. Bunun yolunu da biliyordum.  Başarılı olabilir miydim, tartışmalıydı. Belki Soyambike'nin yolundan  gitmeliydim. O nasıl bir haneyi kendi gücü için zayıf kıldıysa ben de  başka bir şekilde haneler üzerinden oyunlar oynamalıydım. Şimdilik  düşünmüyordum bunu ama mecbur kalırsam yapardım. Sadakat her şeyden  önemliydi. Devlete, yöneten hanedanlığa sadık olunmazsa yaşanacak  felaketler çok açıktı. Kuracağım hanedanlıkta buna yer olmasın  istiyordum.

Kapı açıldı, içeri  Berude girdi. Soluk sarı saçları iki yandan örülmüştü, mavi bir elbise  giymişti. Aigerim beni bıraktığından beri bana yardım ediyordu. Aigerim  kadar bilgili değildi ama güçlüydü. Mavi Gök şamanı olarak elinden  geldiğince yardım etmeye çalışıyordu. Ayrıca benim için Aigerim'in  önceden yazmış olduğu ruloları alıyordu. Beraber inceliyorduk.  Sandalyeye oturmuştu.

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin