6. Bölüm

357 33 51
                                    

"Alfalar genelde omegalarla birlikte olurlar. Ama alfa nüfusu omega nüfusundan fazla olduğu için, bazı alfalar beta veya alfalarla da bilikte olurlar."

Kendimi hocaya vermeye çalıştım. Bu günkü konu hangi cinsiyetin hangisiyle birlikte olması uygun görülürdü. Sıkıcı bir konuydu.

"Betalar gelirsek her türle birlikte olabilirler. Omega, alfa veya beta olması önemsizdir. Ama betalarin genelde karşıt cins betalarla birlikte oldukları gözlemlenmiştir."

Önümde oturan Adrien'a göz attığımda neredeyse uyumak üzere olduğunu gördüm. O kadar sıkıcıydı yani.

Arkamda oturan nathanielin ise resim çizdiğine adım kadar emindim. Çünkü sürekli kağıt ve kalem sesleri geliyordu.

"Omegalarsa genel olarak alfalarla birlikte olurlar. Zaten kızgınlık dönemlerinde bir alfaya ihtiyaçları olduğu için bu onlar için en doğru tercihtir. Ama betalarla birlikte olan omegalar da yok değil."

Adrien hocanın son sözlerine ilgi göstermiş olacak ki elini kaldırdı. Hoca ona söz verince de konuşmaya başladı.

"İki omega birlikte olamaz mı?"

"Açıkçası daha önce hiç iki omeganın birbirine ilgi duyduğunu görmedim. Toplum da bunu kabul etmez zaten. O aşk sanılan şeyin de gerçek olmadığı bence çok açık."

"Hocam o zaman sizce aşk sadece cinsel ihtiyaçlara ilgili."

Birden ağzımdan çıkan cümleyle tüm bakışlar bana döndü.

"Marinette sen neler söylüyorsun? Böyle düşünüyor olsaydım alfa ve omagaların kesin birlikte olacağını söylerdim. Saçmalıyorsun."

Hoca sesini yükselterek konuştu.

"Mesela ben ve Marinette birlikte olmaz demek mi oluyor bu hocam?"

Adrien da bana katıldığında hoca tekrar konuştu.

"İkinizin arasinda bir şey mi var yoksa. Kendinize gelin. O hisler aşk değil çocuklar."

"Hayır, ben başka biriyle çıkıyorum."

"Çocuklar beni yanlış anlamayın sizi önemsediğim için söylüyorum."

"Ama neden? Sonuçta aşk denen şey büyük bir belirsizlik. Yani iki omeganın kalpleri birbirine uyamaz mı?"

Öğretmen bir iç çekti. "Şöyle ki çocuklar, zaten iki omaganın birlikte olması yasalarımız tarafından suç sayılıyor. Bunun nedeni de iki omeganın bebeği olan bir kişinin çok güçlü, aynı zamanda bir o kadar da kırılgan olması. Ama en önemli neden eşsiz feremonları. Bu feremonlar dünya üzerindeki tüm alfaları etkisi altına alabilir. Şu anda sınıfımızda ki dominant omega olan senin feromonlarının iki üç katını düşün. Bu korkunç açıkçası."

Öğretmen sözlerini bitirdiğinde sınıftaki tüm gözler ona dönmüştü.

"Anladım..."

***

"... işte böyle. Uzun lafın kısası bizden olmazmış."

"Cidden insanlar çok ön yargılı. O kadar okul okuyup hiç hoş görüsü yokmuş."

"Aynen ya. Herkes neden aynı şeyi tekrar edip duruyor?"

Bu dediğime karşın kara kedi sesini incelterek konuştu.

"Omegalar birbirinden hoşlanmaz bla bala bla."

İkimiz de güldük.

I Can't Stop Me [Miraculous] |Omegavers|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin