Vreau să încep prin a spune că pentru o persoană, deși probabil că uneori nu va recunoaște, admiterea greșelilor și acceptatul sfaturilor este un element esențial în drumul spre excelență și biruință.
Prin urmare, în acest spațiu vom analiza împreună lucrările scriitorilor de pe Wattpad, mai bine spus, un review, nu pentru a vâna erorile acestora, ci pentru ai încuraja, a le da un sfat, a-i îndruma pe drumul cel bun pentru a ajunge niște scriitori anonimi de succes, poate în viitor, cunoscuți și talentați.
Nu, nu va exista critică (doar dacă ceea ce voi citi mă va șoca cu adevărat) ci doar sfaturi.
Nu, nu sunt încrezută sau cu nasul pe sus, superioară semenilor mei.
Da, sunt legitimată, însă anonimă. Da, am o diplomă în această meserie. Da, am făcut cinci ani de studii în acest domeniu și știu despre ce vorbesc. Da, recunosc o carte bună.Așa că hai să îi dăm bătaie cu review-urile, să ne mirăm de proiectele apărute pe Wattpad (acele cărți, din nefericire jalnice-scrise din plictiseală, ce iau strălucirea adevăratelor talente).
Cu siguranță ne vom distra împreună!
Îmi puteți recomanda cărți prin mesaj privat, sau un comentariu lăsat aici. Le aștept cu drag și voi răspunde repede la cerințe.
CITEȘTI
𝘮 𝘦 𝘵 𝘢 𝘯 𝘰 𝘪 𝘢 •
Random"𝕌𝕟 𝕤𝕔𝕣𝕚𝕚𝕥𝕠𝕣 𝕕𝕠𝕒𝕣 î𝕟𝕔𝕖𝕡𝕖 𝕠 𝕔𝕒𝕣𝕥𝕖. 𝕌𝕟 𝕔𝕚𝕥𝕚𝕥𝕠𝕣 𝕠 𝕗𝕚𝕟𝕒𝕝𝕚𝕫𝕖𝕒𝕫ă." - 𝙎𝙖𝙢𝙪𝙚𝙡 𝙅𝙤𝙝𝙣𝙨𝙤𝙣