IX

875 70 8
                                    

-აბა გისმენ.-ცივი ამერიკანო მოსვა მინმა.

-მ..მე იუნგი.

-დამშვიდდი არ შეგჭამ. უბრალოდ ამიხსენი.

-მთვრალი ვიყავი და ვერ მოვზომე.

-რაღაც არ გეტყობოდა.

-რა არ მეტყობოდა? მთვრალი რომ ვიყავი?

-ეგ არ მითქვამს.

-აბა?-ამ დროის განმავლობაში ჯიმინს თავი ჩახრილი ჰქონდა და ფრჩხილით მაგიდას ეთამაშებოდა, ნერვიულად ფეხიც უცახცახებდა.

-შენი კოცნა სხვანაირი იყო, უბრალოდ სიმთვრალე არ იგრძნობოდა. -ჩაიღიმა იუნგიმ, მაგრამ ჯიმინმა ვერ დაინახა დასჯილი ბავშვივით იჯდა. ამ წინადადების გაგონის შემდეგ ისე ანერვიულა ვაი და არ მიხვდესო მაგიდას ძლიერად მიაჭირა, ფრჩხილი მოტყდა და სისხლი წამოუვიდა.

-ფუ შენიმ-მაგიდაზე ლამაზად დადებულ ერთჯერად ცხვირსახოცს დაავლო ხელი პაკმა და თითზე შემოიხვია.-უკაცრაცად ლეიკო არ გაქვთ?

-დიახ ახლავემ-მიმტანმა ბიჭმა სამედიცინო ყუთი მოიტანა. ცოტა დააგვიანდა მოტანა აქამდე არავის უთხოვია სამედიცინო ყუთი და არ იცოდა სად იდო.

-მომეცი დაგიმუშავებ.-სპირტით ჭრილობა გაუწმინდა და ლეიკო დააკრა.

-მისმინე, იუნგი, ეს უბრალოდ სიმთვრალე იყო და დავამთავროთ.

-მაგრამ ის რაც შენ მითხარი?-ჯიმინს არ ახსოვდა რა უთხრა.

-არც მაგას, მთვრალი ადამიანი ბევრ რამეს ამბობს.

-ამბობს იმას რასაც მართლა ფიქრობს.

-მაგრამ არა მე.

-გეყოს ჯიმინ და უბრალოდ დამელაპარაკე.

-იუნგი ამ არაფრის მომცემი საუბრის გაგრძელება არ მინდა.

-რას ნიშნავს არაფრის მომცემი? ჩემი გრძნობები არაფერია?

წამით ჯიმინმა აზროვნების უნარი დაკარგა. ვერ ხვდებოდა რას გულისხმობდა იუნგი. მის მიმართ რომანტიკულ გრძნობებს თუ იმას რომ აკოცა.

თოთხმეტი/FourteenWhere stories live. Discover now