Lando szemszöge:
Másnap reggel hamarabb ébredtem mint Liza. Tekintettem végig futattam gyönyörű arcán majd a csupasz testén amit csak egy vékony takaró takart. Vissza gondoltam az estére. Liza tökéletes teste, ajka, sóhajjaink mely betöltötték a szobát. És a pillanat amikor egymás nevét suttogva léptünk át az orgazmus kapuján mosolygásra késztetett. Liza alig 1 hónapja van életemben de mindent fenekestül felforgatott. Gyönyörű lány. És úgy érzem napról napra jobban belé szeretek. Soha nem volt még egy ilyen lány aki ennyire az ujjai köré csavart volna. Mellette nem kell meg játszanom magam elfogadja a hülyeségeimet a vicceimet és ami a legfontosabb nem azért szeret mert én vagyok Lando Norris a F1 pilóta hanem önmagam miatt és ez nekem mindennél többet ér. Soha nem akarom elveszíteni. Ezekkel a gondolatokkal bújtam ki mellőle óvatosan és a fürdő felé vettem az irányt. Ahol sokáig csak áztattam magam a vízben majd le fürödtem. Mikor kijöttem Liza még aludt így magamra kaptam egy pólót és egy melegítő nadrágot és lementem a konyhába ahol anya és apa már ébren voltak.
- Jó reggelt. - mentem a hűtőhöz ahonnan kivettem a tejet majd inni kezdtem.
- Neked is kisfiam jól aludtál? Liza? - érdeklődött anya.
- Soha jobban nem aludtam. Alszik még. - tettem vissza a tejet.
- Örülünk Lizának fiam. Látszik rajta mennyire szeret téged és hogy te is szereted őt is mennyire boldogok vagytok. - vette át a szót apa.
- Nagyon szeretem Liza teljesen más mint az eddig barátnőim. Ő önmagam miatt szeret és mindent elfogad ami velem kapcsolatos. - mosolyogtam.
- Nagyon vigyázz rá Lando. - ölelt meg anyu.Liza szemszöge:
Mikor felébredtem. Már nem találtam magam mellett Landot. Így felkeltem majd egy gyors fürdés után magamra kaptam egy szaggatott farmert és egy Zara pulcsit. Majd lesétáltam a konyhába ahol meg is találtam Landot a szüleivel.
- Jó reggelt. - ültem le Lando mellé.
- Jó reggelt Liza jól aludtál? - tette le a kávét elém Cisca.
- Köszönöm szépen igen jól aludtam bár fura mód egyedül ébredtem. - kortyoltam bele a forró italba.
- Ne haragudj kicsim nem akartalak felébreszteni. - adott egy puszit a homlokomra Lan.
- Semmi baj. - mosolyogtam.
A hétvége nagyon gyorsan elrepült és ma már utazunk vissza mert a következő futam Portugáliában lesz. Mikor megérkeztünk a hotelba immáron már egy szobába kerültünk én el rohantam megkeresni Micket Lando pedig Jont. Nem is kellett sokat keresnem Micket ugyan is Sebastian társaságában fogyasztott éppen egy sütit. Mick háttal volt nekem így nem vett észre azonban Seb igen de gyorsan feltartottam a mutató ujjam ezzel jelezve hogy maradjon csendbe. Majd a német mellé léptem és leültem.
- És ezt le fogod dolgozni ugye Mick? - néztem rá szúrós szemekkel.
- Jezusom Liza ne ijeszgess. És ha itt fulladok meg?
- Hát akkor legközelebb nem eszel olyat amit amúgy verseny időszakban nem szabad.
- Ne haragudj Liza én hívtam meg. - szabadkozott Seb.
- Téged is be árulhatnálak amúgy. De nem teszem. - nyújtottam ki a nyelvem.
- Örök hála drágám. - majd egy puszi kíséretében el is tűnt .
- Egyébként mesélj milyen volt a hétvége Landoval?
- Nagyon jó bemutatott a szüleinek akik iszonyat aranyosak és a tesoi is úgy hogy minden happy. - mosolyogtam.
- Ennek örülök Liza. Jó látni hogy ilyen boldoggá tesz Lando.
Majd ezután le toltunk egy jó 2 órás edzést majd mindenki a szobájába tért pihenni.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bele szerettem az edződbe
FanficMick Schumacher személyi edzőt keress az állást a legjobb barátja Liza Gomez kapja meg. Lehetőséget kapnak a Forma 1-be Liza örömmel kíséri Micket és támogatja mindenben. A fiatal McLaren pilóta Lando Norris is idén érkezett a száguldó cirkuszba mit...