°°°2 év múlva°°°*Luna szemszöge*
Corusant, de régen is voltam utoljára itt már magamse tudom mennyi ideje lehettem távol az otthonomtól.
Terrai/ Földi ruhában álltam az ajtónk előtt de valamiért nem mertem bemenni, rémképekként jelentek meg az emlékeim anyámat akkor gyilkolták meg amikor védelmezni próbált apámat nagyon súlyosan megsebesítették amibe bele is halt. Ha nem lennék jedi padawan akkor fejvadász vagy mandalorei lennék.
Esteledett hagytam hogy a lemenő nap sugarai átsuhanjanak arcomon, hiányzik hogy itt legyek a Földön minden olyan egyszerű és nem is nagyon fejlett, lassan elpusztul az emberek felelőtlensége miatt lassan lakhatatlanná válik, elsivatagosodik stb. inkább hasonlít a Naboora és a Mustárral, mint egy olyan bolygóra ahol a csillagrendszerben az egyetlen életet tartalmazó planéta. Nem bírtam tovább nyelni a könnyeimet a házunk előtti lépcsőre leültem és elsírtam magam.
-Miért sírsz itt leány tán el tévedttel?- kérdezte egy számomra ismerős hang.
-Organa szenátor én... én... .
-Te vagy Kenobi mester és Kryze jedihercegnő lánya?
-Igen.
-Szenator úr biztonságban van Leia és Luke? -kérdeztem, de a kérdésem meglepte.-Nyugodj meg biztos kezekben vannak, a Tatooin bolygón megtaláltuk Anakin rokonait náluk van Luke, Leia meg nálunk az Alderanon. Neked viszont nem kellene itt lenned a parancs miatt ! *
-Az már majdnem vagy több mint 10 éve volt.
-Amidela szenator miatt részvétem.
-Köszönöm szenátor.
°°°
Mire lenyugodtam addigra már elő kotorásztam a táskámból a kulcscsomómat. A táskámban ott sipított CC7LK9( röviden CC~Sisi) típusú sárkány droidom és egyetlen társam aki velem volt mindig kezdve onnantól hogy egy évesen megkaptam.
Beléptem a házunk ajtaján, dohos szag ütötte meg az orrom, fura hogy eddig senki nem nyúlt a szüleim holmijához.
Elkezdtem elrámolni minden fontosat közben a gondolataim a Terrán ragadtak.
A suliban nem megy az angol mert valami diszlexia vagy mi bajom van a galaktikus nyelvekkel nincs bajom.
Egyik polcon pakolás után és kiesett egy könyv.
Borítója bronzozott volt különböző eseményeket ábrázolt.
Felnyitottam a nyelvezete hasonlított a nyelvünkre de voltak különbségek.
,,GÖRÖG MITOLÓGIA"
Amikor elolvastam a címet hirtelen elsőtétült minden aztán fény lett. A fény felvette nő alakját szárnyakkal rendelkezett, gondolom hasonlóan nevezik a Földiek az angyalt.
-Üdvözöllek Kenobi padawan.
- Ki maga. És honnan tudja hogy ki vagyok és a rangom.
-Még elég fiatal vagy ahhoz hogy megértsd ki vagyok.
-Hölgyem hogy érti hogy fiatal vagyok 17 múltam.
-Én vagyok az erő.
Szégyenkezve letérdeltem „az uralkodó" előtt. Nagyon is fiatalnak számítok jedinek, nemrég kellett volna hogy legyek padawan. A következő szint 20 éves korom után következne.
-Megbízásom lenne számodra, a Terrán segítened kellene az úgy nevezett Félvér tábornak.
-Természetesen elválalom.
ESTÁS LEYENDO
Egy fangirl Oc & Story terveinek tárháza
FantasíaAhogyan a cím is mutatja, ide töltöm fel az original character-reim háttér történeteit és mindent ami velük kapcsolatos + drafban lévő történeteim egy részét. Ez teljesen saját ötlet szóval minden az én tulajdonom kivéve fandomomok és a kánon szerep...