Stark utódja?

115 5 0
                                    

A szigeten egy hatalmas vártömlöc volt látható,de már egy-egy hajó is észrevette,s nem is egyszer. A Stark Industries saját találmánya. De arra senki se gondol,hogy egy elkeseredett tini is ott tölti a napjait Thanos halála óta. A nagy csettintés,ami sokak életét megváltoztatta. És láss csodát,éppen Stark tart a börtön felé. Talán éppen a lányt akarja meglátogatni?
Ahogy partot ér a páncélját kint hagyja,ami érthető is,nem akar felfordulást. Bár nem okozna nagyot,hisz a rabok többsége oda lett a csettintés során,na meg az ott dolgozó őröknek is. Hajába túrt a férfi,majd egy pulthoz sétál. A copfos nő felnéz a főnökére,és szó nélkül átadja a belépő kártyát. Stark biccent egyet,elveszi,és tovább is halad.
A liftbe belépve a kártyát a panelhez nyomja,mire a lift megindul lefelé. A barna hajú férfi gyorsan összeszedi a gondolatait. Mit mondjon? Mit kérdezzen tőle? Odaadja e a csokit amit útközben vett?
A lift hirtelen megáll,kinyílik az ajtaja. Fegyveres őrök fogadják őt,és a cellához kísérik Tony-t. A cella előtt megállnak az őrök,és csak Tony lép be a cella külső terébe. A lány a föld közepén ült, lábait kezeivel átkarolta,álát a térdén pihentette. Haja be volt fonva,mely pontosan ugyanolyan barna színű mint apjáé; Y/n Stark. Mikor meghallja a lépteket a lány elmosolyodik. Lassan feláll. Egy megviselt trikót és egy térdig érő cica nadrágot visel. Barna szemeit apjára vezeti. Látja a férfin,hogy megfeszül,mire csak elmosolyodik. Egy kósza hajtincset tűr a füle mögé,mely a fonatból szökhetett meg. Egy dallamot kezd dúdolgatni,majd körbe-körbe sétálni a tömlöcében. Miután kettő kört megtesz,megáll,és apjához közeledik. Megfogja a rácsokat,homlokát neki támasztja,úgy néz a férfira. Erre csak a férfi előveszi az öltönye zsebéből a tábla csokit. Átadja a lányának,melyet a lány meghökkenve vesz át,és felbontja. Letört egy sort,azt megfelezi,és átadja a felét a férfinak. Biztosan azt hiszi,hogy megmérgeztem - gondolja magában a férfi,mire elveszi a csokit,és jóízűen megeszi,ezután már a lány is hajlandó enni belőle.

- Mit szeretnél,apám? - szólal meg végre a lány. - Eléggé meglepő,hogy még csokoládét is hoztál magaddal. - mutatja fel az édességet.

- Elvégre a lányom vagy. - lép közelebb a cellához. - Attól függetlenül hogy Thanos mellé álltál én ugyanúgy szeretlek. - fogná meg a lánya kezét,de elveszi azt.

- A fenét - kapja fel a vizet a fiatal lány. - Már kiskoromban rettegtél tőlem! Egészen addig nem akartál bezárni,ameddig anya még élt! Aztán meg mi lett? Hirtelen az erőm elszabadult,mire a bosszúállós haverjaiddal zártál be ide először. Csak nem voltatok elég okosak,és sikerült kiszabadulnom. - harap bele az édességbe. A férfi lesütötte a szemeit. - Bűntudatot támadt apuci? - nevet fel,majd ismét ugyanazt a dallamot kezdi dúdolni. - Emlékszel? Ezt énekelted amikor kicsi voltam. Mostmár magamnak éneklem,hogy megnyugodjak,és el tudjak aludni, miután.... - de ekkor hirtelen elhallgatott. Nem akarta hogy az apja megtudja,hogy bántják őt. Csak még jobban bántanák ezután,ha elmondaná neki. - Érdekel hogy miért csatlakoztam Thanos-hoz,miután kiszabadultam?

- Már vagy ezerszer kérdeztem,de úgyse fogsz válaszolni,így minek kérdezzem meg megint? - teszi fel az apja a jogos kérdést. A lány biccent,hisz most tényleg igaza van a férfinek.

- Amikor megtalált, miközben a médiumi erőmet próbáltam lenyugtatni, segítő kezet nyújtott. Amit én elfogadtam,és ezután magával vitt. Hirtelen lett kettő testvérem,Nebula és Gamora,meg egy apám,aki nem félt tőlem,hanem támogatott. - tör le egy újabb sort a csokiból,és a felét ismét az apja felé nyújtja,amit a férfi elfogad.  - Utána elmondta a hatalmas nagy tervét,amiben én persze támogattam,nem úgy mint Gamora. Megszökött,ezután ketten maradtunk. De végül Nebula is eltűnt. Majd elkezdtük gyűjteni a köveket,és ironikus módon megtaláltuk Gamora-t,akit Thanos feláldozott a lélek kőért. Ezek után megindultunk a Földre,azonbelül Wakanda-ba. Ahol nem mellesleg találkoztam Thor-ral,na meg Wanda Maximoff-fal. Mit ne mondjak,Wanda erős ellenfél,majdnem,de csak majdnem legyőzött. - nevet fel. - Miután megszereztük az elme követ Thor megpróbálta megölni Thanos-t,de nem sikerült neki. Megtörtént a csettintés,és elmenekültünk.

- Ezután megtalált titeket Thor,megölte Thanos-t,téged meg a virágoknál elrejtőzve talált meg. - fejezi be a történetet Tony. A lánya biccent egyet. - Sajnálom Y/n,hogy ilyen sok fájdalmon mentél keresztül. - a lány elfordul.

- Tudom hogy nem sajnálod,ahogy anyám halálát se sajnáltad. Egyáltalán megszoktad látogatni,vagy annyira bele vagytok merülve Pepper-rel a baba projektbe,hogy megfeledkeztél róla? - vált fehérre a szeme.

- Honnan tudtad....? - akad meg a lélegzete egy pillantra. - De hát a képességednek nem kéne működnie. - ráncolja a homlokát.

- A cellában működik,viszont ellened nem tudom használni,de bármikor rátok nézhetek,vagy éppen elmehetek a temetőbe,miközben a testem itt van. - vigyorog. - Azt is látom,hogy egy gyönyörű lány fog születni. Ki tudja,ez egy újabb esély lenne? Talán ő erő nélkül fog születni. - a férfi kezd egyre mérgesebb lenni.

- Ne játssz itt velem! - emeli fel a kezét,mire Y/n megijedve roskad össze,majd a fejét a lábához húzza,kezeivel eltakarva.

- Kérlek ne bánts! - kezdenek folyni a könnyei.

- Miről beszélsz? - lép a cellához,és leguggol a lányához. Próbál a vállához érni,de nem megy neki,így nagyot sóhajt. Ekkor feláll,és kinyitja az ajtaját,majd átkarolja a lányát. - Y/n,itt bántanak téged? - simítja meg óvatosan a fejét.

- Nem mondhatom el. - motyog. - Csak még jobban bántanának. - ekkor Tony összes haragja eltűnik. Elvégre mégis csak a lánya,és úgy néz ki,hogy bántják őt az őrök.

- Kik azok? - szólal meg. Hirtelen észrevehető benne az apa,aki minden áron védeni akarja a lányát. Csak elkésett.

- Nem mondhatom el. - ismétli önmagát. Stark a hajába túr. Hibába próbálja kiszedni belőle,nem fog menni. Ismeri eléggé a lányát. A férfi feláll,majd kisétált a cellából. Ám még mielőtt bezárná azt,az okosórája segítségével kikapcsolja a kamerákat és a mikrofonokat,így senki se látja azt,hogy nem zárja be. Egy csavarhúzót gurít be a lánya lábához,mire kíváncsian kapja fel a tekintetét. Tony a lábára mutat,mire veszi az adást. Nem hülye a lánya. A lábáról nagy nehezen leszedte az eszközt,ami elszívta az erejét,és eldobta messzire. Tony halványan elmosolyodott. Ekkor sarkon fordult,és megindult volna kifelé. - Apa - szól utána. - Én láttam előre Thanos támadását. Ahogy tizennégymillió-hatszázöt lehetséges kimenetelt,amiben csak....

- Egyben fogunk nyerni - Y/n bólint. - Doctor Strange pontosan ezt mondta. - majd ott hagyta a lányát.

Még aznap este kapott egy hívást,hogy a lánya kiszabadult,és bizonyos őröket meg is ölt. Tony valamilyen szinten boldog volt,hisz tudta,hogy Y/n-t végre nem bántják. Igaz,tényleg veszélyes a lánya,de akkor se bánthatják ok nélkül. De azzal is tisztában volt,hogy hol lehet. Kitudja,lehet hogy a sors egyszer úgy hozza,hogy találkoznak ismét. Addig is, megpróbál a legjobb apa lenni Morgan számára,mert meglepő módon,tényleg lánya fog születni a férfinek.


















































𝐌𝐚𝐫𝐯𝐞𝐥 𝐎𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬Where stories live. Discover now