Rindou'nun anlatımı;
+ Lanet olsun bunu neden yaptın?!
- Gitsemiydi! (Ran)
+ Gitseydi daha iyi olurdu!
Hemen yerde yatan Y/N'in yanına gittim ve kucağıma aldım.
+ Babası bir asker, eğer onu yanımıza alırsak başımız çok kötü belaya girebilir.
- Y/N'i kandırmanın yolunu bulsak iyi olur, en azından belki affetmesini sağlayabiliriz. (Ran)
+ Bunu başarabileceğimizi hiç sanmıyorum.
...
Y/N'in anlatımı;
Uyandığımda kendi odamda olduğumu fark ettim, kafam çok acıyordu ayağı kalkacağım sırada kardeşlerinde burada olduğunu gördüm.
+ Ne işiniz var burada!
- Y/N biz- (Rindou)
+ Defolun buradan!!
- Lütfe açıklamamıza izin ver.. (Ran)
+ Neyi açıklayacaksınız ha? Bunun açıklanacak bir yanı var mı!!
- Gerçekten üzgünüm ne yapacağımı bilemedim! (Ran)
+ Taciz ederkende mi ne yapacaını bilemedin? Benimle dalga mı geçiyorsun sen?
- Gerçekten üzgünüz. (Rindou)
+ Tacizin affedilecek bir yanı yok! Defolun evimden yüzünüzü görmek bile midemi bulandırıyor.
Hiçbir şey demediler ve evden çıktılar, hemen ayağı kalkıp ağrıyan bir yerim var mı diye baktım başımdan başka ağrıyan bir yerim yoktu.
Odadaki büyük aynanın yanına gittim ve kıyafetlerimi çıkarttım vücudumda herhangi morluk veya kızarıklık var mı diye baktım. Aklıma uyku hapı geldi keşke babamı dinleseydim..
Ellerim titremeye ve gözlerim dolmaya başladı mutfağa gidip su içtim, sonrada yatağıma yatıp ağlamaya başladım.
Yarım saat sonra telefonum çaldı gidip telefonumu aldım babam arıyordu hemen açtım.
-----------------------------------------------------------
Boris: Merhaba prensesim!Babamın sesini duymak iyi gelmişti sesi oldukça mutlu geliyordu.
Y/N: Merhaba baba.
Boris: Bir sorun mu var? Sesin değişik geliyor.
Y/N: Hayır baba bir sorun yok.
Boris: Yalanlardan hoşlanmam.
Y/N: Sadece.. arkadaşlarım ile kavga ettim.
Boris: Kavga ettiğine emin misin Y/N?
Y/N: Ben sadece.. burada daha fazla kalmak istemiyorum!
Boris: Sana ne yaptılar?
Y/N: Baba lütfen bununla ilgili konuşmak istemiyorum! Sadece daha fazla burada kalmak istemiyorum.
Bunları derken sesim titremişti.
Boris: Pekala.. Amerikada kalmak ister misin?
Y/N: Evet lütfen..
Boris: Pekala eşyalarını topla şöförü senin için yollayacağım.
Y/N: Teşekkür ederim baba!
-----------------------------------------------------------Telefonu kapattıktan sonra bavulumu çıkarıp kıyafetlerimi toplamaya başladım ellerim hala titriyordu.
Bavulumu toplayıp kıyafetlerimi giydikten sonra dairemden çıkıp asansöre bindim. Onlarla burada karşılaşmıştım, keşke markete gitmek yerine evde kendime bir şeyler yapsaydım.
Asansör o ilk günkü gibi 4. Katta durdu, kardeşler asansöre bindi ve Rindou konuşmaya başladı.
- Neden yanında bavul var?! G-gidiyor musun? (Rindou)
Hiçbir şey demedim korkuyorum, asansörden hemen inmek istiyorum!
Birinin kolumu tutması ile arkamı döndüm.
- Gerçekten özür dileriz Y/N! Lütfen gitme! (Ran)
+ Bana dokunma!!
Kolumu hızlıca çektim asansör açılınca bavulu alıp hızlıca uzaklaştım. Dışarı çıktım şöförün geldiğini görünce rahatladım.
Arkamdan kardeşler de gelmişti onları görünce hemen şöförün yanına gittim.- Y/N... (Rindou)
- Efendim bir sorun mu var? (Şöför)
+ Hayır, hadi gidelim.
Şöför bavulu arabaya koyarken hızlıca arka koltuğa geçtim, kardeşler bana bakıyordu bu yüzden kafamı başka bir yöne çevirdim. Şöför arabaya binip arabayı çalıştırdı.
...
Uçak 2 gün sonra kalkıyordu bu yüzden şöförün evinde kalmıştım. Bana çok iyi davranıyordu onun sayesinde mutlu olmuştum, 2 gün sonra ise amerikan uçağına binip herşeyi arkamda bırakarak oradan ayrıldım.
-----------------------------------------------------------
Diğer bölüm "Geri Dönüş"
Okuduğunuz için teşekkür ederim, oylayıp yorum yaparsanız mutlu olurum.
Bonten'e geçiş yapıyoruz hayırlı olsun😋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers ¦¦ Haitani Brothers x Reader
De TodoYazım yanlışları ve noktalama yanlışları fazla olabilir, bunun için şimdiden üzgünüm. Umarım kitabımı seversiniz.❤️