{ Leon's POV}
A napok, akárcsak az éjszakák el múlnak.Az el múlás lehet az idő múlása vagy a fájdalom enyhülése.Mielőtt egy elmúlássá váltam, én is tudtam szeretni becsülni, és jó lelkű ember is voltam.Ám ez egy nap megváltozott.Az emberek napjainkban nem hisznek a természet feletti lényekben,nem hallják nem lássák,hitetlenek.Hallottam sok történetet bohócokrol, boszorkányokrol, varázslókrol, vámpírokrol és minden amit csak el lehet képzelni.Egy nap amint nagyszüleimnél aludtam furcsa érzésem támadt.Mintha valamit elfelejtettem volna,mintha valamit elveszítettem volna.Amint felkeltem egy fekete alak jelent meg ám nem ijedtem meg tőle, sőt örvendtem hogy ilyet láthatok.Ez a sötét alak egy árnyékhoz volt hasonlítható.Az idegen egy gyűrűt nyomott a kezembe és ezt súgta:-Te vagy a kiválasztott!.Fogalmam se volt mire célzott,az idegen elment én meg éltették a gyűrűt a fiókba.Biztos egy álom ez gondoltam.Majd egyszerűen felkeltett unokatestvérem mert hogy mennem kell vásárolni,nem volt menni kedvem ezért vettem a gyűrűt a zsebembe, és elmentem a közeli erdőben.Ott volt egy barlang, és bármi baj volt oda mentem és ott rejtőztem el Ahogy be léptem oda éreztem valami nagyon csillog a zsebemben.A gyűrű volt az ám nem mertem felvenni.Ekkor az egész ház el tűnt és egy másik dimenzióba kerültem.A gyűrű még fényesebben csillogott.Amig csodáltam a helyet egyszerűen valami megtámadott.Nem láttam semmit csak a karom nyomokat a hátamon.Ami bénító fájdalmat okozott.A gyengeség miatt el ájultam.Ám ekkor a gyűrű valamilyen folytán az ujjamra került.Egyszerűen fura érzésem támadt és úgy éreztem mintha a mennyországba lennék.Végre észre vettem mi okozta ezt a karcolást.Egy óriás méretű farkas szerű lény volt, mégis eredt belőle a gonoszság.Fogalmam se volt mit tegyek ám egyszerűen egy kard termett a kezembe, és úgy éreztem mintha ez a kard velem született volna,mintha az én kezemre kovácsolták volna.Egy suhintással levágtam a fenevad fejét.Ekkor a bénító hatás ellepte az egész testemet és a földön hevertem.Utoljára csak pár hangot hallottam, és pár kezet éreztem ami felemelt.Aztán a bénító hatás teljesen el vette a hallásomat.Aztán rá kis időre fel ébredtem.Nem éreztem az egész testem aztán egy puha angyali kéz fogta a sebes kezem.Amikor felnéztem egy gyönyörű lány volt ott.A szeme kék volt a haja fekete és csupa gyönyörű arca volt.Megkérdeztem hogy meghaltam? És hogy ő egy angyal?Erre arányosan el nevette magát.Egy hatalmas tölgyfa árnyéka alatt keltem.A sebem teljesen össze forrt mintha ott se lett volna.
L:Mit keresek én itt? És ki vagy te?Hogy kerültem ide?
Y/N:Nyugalom, biztonságban vagy.A fenevad amivel harcoltál az a sötét nagy úr szolgája volt.Vigyázz erre felé többen is vannak.
L:Ki vagy te?
Y/N:A nevem Rosé.A felséges zöld király lánya.És te ki vagy?
L:A nevem Leon.Egy másik világból kerültem ide,ez a gyűrű segítségével.*Oda nyújtottam a gyűrűt ám ez a gyűrű láttán megijedt*
R:Ne! kérlek vidd el innen Ne is lássam!Ez a gyűrű a sötét nagy úr fiának volt szánva.. ám amikor a fiú meghalt a gyűrűt el átkozták, és a viselőjére sok évnyi gyász és balsuerencse száll.Kérlek vesd el.
L: Szerinted miért épp hozzám került a gyűrű?Az alak aki a kezembe nyomta azt mondta te vagy a kiválasztott..mit akart ezzel mondani?
R:Ez a gyűrű minden ura és mestere után keres egy gazdát,annak teljesíti vágyait, megszabaditja a súlyos fájdalmaktol, ám teljesen elszívja a szerető szíve erejét.Az átok így szólt:Ki fiam gyűrűjét hordja élete végéig gyász ének zendüljön amerre csak jár.
ESTÁS LEYENDO
Száz nap vér fürdő
RomanceBármennyire is szerettem a fájdalom amit okozott meg kell fizetnie érte ezért vettem a kést és...