9 yıl boyunca Amerikada yaşadım, oldukçada mutluydum artık bir nişanlım var adı Benjamin ve onu gerçekten çok seviyorum hem artık babamda bizimle yaşıyor Benjamin ile yakınlaşmama asla izin vermiyor. Babam oldukça kıskanç birisi.
Jakob'un düğünü vardı bu yüzden Tokyo'ya gidecektik Yuri adında oldukça güzel bir kadın ile evlenecekti.
(Jakob Y/N'e bakan şöförün adı)
- Y/N hadi gitmemiz gerekiyor hızlı ol! (Boris)
+ Pekala baba geliyorum!
Hızlıca odamdan çıkıp aşağı indim.
- Harika görünüyorsun bebeğim. (Benjamin)
+ Teşekkür ederim canım!
Benjamin'e sıkıca sarıldım babamın ölüm bakışları attığını görünce hemen ayrıldık.
- H-hadi o zaman gidelim.. (Benjamin)
+ E-evet hadi g-gidelim!..
- Bencede. (Boris)
Dışarı çıkıp arabaya bindik arabayı babam sürüyordu ve beni zorla ön koltuğa otuturdu, Benjamin babamın bu davranışlarına alışmıştı.
Hava alanına geldiğimizde biraz bekledik, ondan sonrada uçağa bindik.
...
Tokyo'ya geldiğimizde kendimi gergin hissetmeye başladım uzun süredir böyle hissetmemiştim, genelde gergin hissettiğimde kötü şeyler olur.. Umarım hiçbir şey olmaz.
Jakob'un evine gelmiştik düğün 2 gün sonraydı, herkes deli gibi hazırlık yapıyorlardı geldiğimde Jakob'a sıkıca sarıldım.
2 gün sonra düğün vakti
+ Aman Tanrım çok güzel görünüyorsun!
- Teşekkür ederim Y/N. (Yuri)
Jakob içeri girdiğinde büyülenmiş gibi bakıyordu, ben olsam bende öyle bakardım, Yuri gibi güzel bir kadına kim olsa öyle bakardı..
...
Herkes salonun ortasında dans ediyordu ven ve Benjamin hariç. Babamdan gerçekten kokuyor, sonunda cesaret edip bana dans teklifi etti neyseki babam bu konuda hiçbir şey demedi veya kötü bir şekilde bakmadı.
Gerginliğin nedense daha fazla artmaya başladı.
- Hayatım, bir sorun mu var? (Benjamin)
+ Hayır, bir şeyler içelim mi?
- Tabii! (Benjamin)
Benjamin ile birlikte içecek bir şeyler almaya gittiğimizde birisi yanlışlıkla üstüme içecek döktü.
+ Ben şunu temizleyip geliyorum.
- Benimde gelmemi ister misin? (Benjamin)
+ Hayır gerek yok birazdan gelirim.
Tuvalete gidip üstümü temizlemeye çalıştım o sırada içeri mor biraz uzun saçlı birisi girdi.
- Merhaba Y/N. (???)
+ Merhaba?
- Beni hatırlamadın mı? (???)
+ Daha önce tanışmadığımıza eminim.
- Her zamanki gibi harika görünüyorsun. (???)
Beni gözleri ile süzdü bu beni rahatsız etti, tuvalletten çıkacağım sırada kolumdan tutup beni kendine çekti ve ağzımı bir bez ile kapattı. Kendimi kurtarmayı denedim ama olmadı gözlerim kararması ile bayıldım.
(Welcome to hell, bitch!)
-----------------------------------------------------------
Kusura bakmayın kısa ve saçma oldu aklıma bir şey gelmedi.
Okuduğunuz için teşekkür ederim, oylayıp yorum yaparsanız mutlu olurum.
Benjamin;
Jakob;
Yuri;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers ¦¦ Haitani Brothers x Reader
De TodoYazım yanlışları ve noktalama yanlışları fazla olabilir, bunun için şimdiden üzgünüm. Umarım kitabımı seversiniz.❤️