Kapitola 3

4 3 2
                                    

Dnes je 21.12.2021 dnes jsem opět stopoval další obět byl to zase bezdomovec , jsou to postradatelný lidé který nikomu nebudou chybět , opět jsem se od rána pohyboval po městě , promítal jsem si ve své hlavě svůj minulí čin, jak dokonalé to bylo . Bude se to zdát šílené ale pohled na trpícího člověka je tak nádherný pohled plný symfonie energie a smrti , čím víc bolesti utrpěl tím víc mě to činnilo štástného . Tvůj hlas mě nabádal k šílenostem , opět jsem celý den pohyboval na opuštěních místech kde jsem si vybíral a přehrával jak někoho zabiji , blížil se večer jako obvykle jsem se pomalu přiblížil k mému obydlí a vzal si z něho mou oblíbenou zbran a deník kam jsem si poctivě zapisoval jak své činny páchám , našel jsem svou obět a opět jsem jsem se k ní pomalu ale jistě přikradl a omračil ho pak jsem ho naložil do auta a odvezl na své tajné místo kde jsem ho přivázal k trámum a začal koloběh mučení pro mé pobavení , opět jsem na své oběti rozřezal oblečení a pomaličku ale jistě jsem svůj nuž zabodl do levého ramene a pokračoval jsem řeznou ránou až k zápěstí kde jsem nůž vytáhl a začal jsem ránu zaškcovat po té jsem do ní nasipal sůl a pokapal jsem to citronovou štávou aby jsem tu bolest ještě prohloubil , po té jsem začal odřezavát prsty jeden po druhém na všech končetinách , pomaličku ale jistě jsem se blížil ke konci svého činu , došel jsem si do nedaleké kulny na dřívi kde jsem si vzal sekeru kterou jsem posléze své oběti odsekl hlavu hezky , čistě a rychle jsem hlavu odtal a společne s prsty jsem to polil benzínem a podpálil . Po té jsem šel ven bylo něco kolem půlnoci když jsem začal kopat hrob , hrob byl vykopaný cca za 2 hodinky , posléze jsem odvázal již mrtvé tělo z trámu a dotáhl ho k hrobu který jsem vysipal vápnem které pohlcuje mrtvolný pach , tělo jsem položil ke kraji hrobu a skopl ho dolu , po té jsem tělo zahrabal a ujezdil jsem hlínu mím automobylem a po té jsem se vydal domů. Kde jsem opět své oblečení hodil do pytle na odpatky a dal si teplou sprchu abych ze sebe spláchl krev a hlínu , po té jsem oblečení zlikvidoval v kotly a šel jsem spát.

Psychopath DiarKde žijí příběhy. Začni objevovat