4.bölüm-Aptal Sarışın

8.1K 366 8
                                    

(Bölüm düzenlenmiştir. )

Evet,harika!! Yine herşeyi berbat ettim. Aferim bana!  Hadi hadi alkışlayın beni.
Off Allahım ya sırf dikkat çekmek için tanımadığın birilerinin üstüne meyve suyu dökülür mü??
Sabah kahvaltı da yürek mi yedim acaba!!  Şuna bakar mısınız herkes bize bakıyor tüm dikkat bizde!!
Umarım rezil olmayız demiyorum artık. Umarım buradan tek parça halinde çıkarız diyorum çünkü kumral çocuk bana öldürecekmiş gibi bakıyor.

Ayy beni öldüresi var.

" Tüm deliler beni bulmak zorunda mı? Ne yaptığının farkında mısın?!? " dedi kumral çocuk için deki kini kusarak.

" Şeyy ben özür dilerim.." Offf ne yani diyebildiğim tek şey bumu?

" Sorun değil bayan bir şey olmaz." Dedi esmer olan.

Gülümsemeye çalışarak konuştum.
" Belli ki bu bir sorun arkadaşınız gereksiz yere fazla tepki gösterd-"

" Hah! Şuna bakın, gereksiz yere tepki vermişim! "

" Ayy evet sanki bilerek ve isteyerek döktüm! Abartma istersen!!"

" Utanmadan kendini savunuyorsun! Tabiki de isteyerek döktün. Bundan daha yapmacık bir şekilde o şeyi üstüme dökemezdin."

Hmm demek iyi rol yapamadım.

" Özür diledim ya! Daha fazla uzatıp boş yapma." Dedim bilmişçe

Gözlerini devirip konuştu yakışıklı kunralımız.
" Seni affediyorum aptal bir sarışın olsan bile."

Ne?
Ne dedi bu şimdi?
Bana??  Aptal?? Sarışın??
Allaaah tutmayın beni!

" Sen ne diyorsun be! Tamam meyve suyunu dökmem yanlıştı ben bunun için özür diledim zaten! Ama sen de ne çirkef erkek çıktın be! İki saattir burda boş laf yapıyorsun kocakarı gibi! " 

Oww bu ağır olabilir.

Önce sesli bir şekilde güldü sonra da
" Bizimle tanışmak için bu kadar kendini yormana gerek yoktu be güzelim. " bana yaklaşıp elimi tutup sallayarak " Merhaba benim adım Kayra. " dedi ve iyice yaklaşıp kullağıma fısıldayarak " Bu ismi unutmasan iyi olur çünkü daha çok karşılaşacağız. " dedi ve küçümseyici bir bakış atarak yanımızdan hızlı adımlarla ayrıldı.
Tabii ben kendime gelemedim.
Ne demek istedi bu?

Esmer olan hızla yaklaşıp konuştu.
" Arkadaşım Kayra adına üzgünüm bugün biraz sinirliydi de bu yüzden ters davrandı.. bu arada ben Batuhan " dedi ve gülümsedi.

" Ben Irmak. " dedim hala şok geçirdiğim için bu sesime de yansımıştı.

Hemen Pelin elini uzatarak
"Ben de Pelin. " dedi.
Batuhan, Pelin in elini öperek "Memnun oldum Pelin." Dedi Pelin gülümsedi ve " Ben de " dedi.

Kendime gelmeye çalışarak
" Pelin artık eve gitsek mi? " dedim
Pelin somurtup " Tamam. " dedi
Batuhana gülümseyip oradan hızlı adımlarla uzaklaştık.

Arkadaşımız Yağmuru bulup onunla vedalaştık. Kapının önünde hazırda bekleyen taksiye bindik.
Pelin sürekli birşeyler konuşuyordu ama hiç dinlemiyordum çünkü aklım Kayra daydı.

" Ayy çok tatlılar dimi? Ama şimdiden söyleyim esmer olan benim."

" İkisi de senin olabilir Pelin. "

" Off biliyorum moralin bozuk şu kumralla kavga etmeyip düzgünce konuşsaydınız ben senin için gelinlik bile seçmiş olurdum. "

" Oha Pelin " dedim gülerek.

" Kızım ya dikkat çekmek için meyve suyu dökülür mü? "

" Keşke sen birşeyler yapsaydın Pelin.
Öyle ' hadi birşey yap Irmak. ' demekle olmuyor. "

" ahaha üzgünüm çok heyecanlıydım."

" Fark ettim. " dedim ve gülmeye başladık.

Oy vermeyi unutmayın.:*

Beni Sevmeni İstiyorum ↭ (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin