Evet sevgili okurlarım.
Yeni bölüm geldi:)
Şimdi siz ekrana dokunduğunuzda sol köşede bi yıldız var.
Siz o yıldıza bastığınız zaman mükemmel derecede parlıyor.
Birde yanında bi kutucuk var ve siz oraya yorum yaptıkça yazarınız çok mutlu oluyor.
Satır arası yorumlarınızı bekliyorum :)
Desteklerinizi de bekliyorum :)
Multideki şarkıyı kesinlikle dinleyin:)Dediği gibi sabaha kadar durmadan sevişmiştik. Tam bitti derken duş altında olmuştu ve bu kısır döngü gibi sabaha kadar sürmüştü. En son uykuya dalacağımız zaman kulağıma fısıldamıştı o güzel sesiyle.
"Bu gece huzuruma kavuştum..."
□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□
"Kömür gözler ya bal dudaklar, ne bu endam cilve bu nazlar, o dudaklar helalim haktır, bence canım bana da günahtır." Pankek yaparken belime dolanan kollarla, sırtımı kolun sahibinin göğsüne yani Cihan'ın göğsüne yasladım.
"Günaydın bebeğim." Cihan'ın dediğine gülümseyip son pankeki de tabağa koydum ve ocağın altını kapattım. Cihan'a dönüp kocaman gülümsedim.
"Sana da günaydın sevgilim." Dedim yanağını öpüp. Cihan beni bir anda kucağına alıp bacaklarımı beline doladı. Düşmemek için boynuna sarıldım hemen.
"Ne yapıyorsun?" Dedim cilveli cilveli. Gülüp eliyle boynundaki saçlarımı geriye atıp boynumu koklayarak öptü.
"Bebeğimi özledim." Deyince içim titredi. Yüzünü ellerimin arasına aldım ve her santimini öptüm.
"Kahvaltımızı yapalım." Dedim yanağını öpüp. "Hastaneye gitmem lazım." Bu sefer dudaklarından öptüm. Cihan sıkıntıyla nefes alıp beni tezgaha oturttu.
"Bebeğim." Deyip saçlarımı kokladı. "Sana bir şey diyeceğim ama beni yanlış anlamını istemiyorum." Ciddi konuşmasıyla kaşlarımı çattım. Dün gece korunmadık, bununla ilgili mi konuşacaktı acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARALI KALPLER
ActionYetişkin okurlar için uygundur! GÜZEL SEVEN ADAMLAR SERİSİ-2 MAFYA __________________ Aşka Tutunan Eller'deki Sema ve Cihan'ın Hikayesi... Usulca akan gözyaşlarımı sildi. Sonra ellerimi ellerinin arasına alıp avuç içlerimi öptü. İçim titrerken konuş...