Acı gün

7.5K 90 94
                                    

Ben doruk atakul,beynimde bir tümör var beynimi o kontrol ediyor sağlıklı karar vermemi engelliyor birçok insana zarar verdim hayla veriyorum bu çok acı verici bir kadını bebeğinden ettim...şimdi tümör yeni bir kurban arıyor...saat akşam 21h şu an dışarıda kurban arıyorum...ve işte karşımda birisi var hahahaha...

Kamran'dan :

Arkadaşlarımla buluşmuştum şimdi evime gidiyordum ansızın karşıma bir adam çıktı yakışıklı 1.90 boylu bir adamdı bana gözlerini dikmiş bakıyordu tövbe tövbe Allahım beni öldürücek aman tanrım çok gencim en iyisi yolu geri dönmek döndüğüm an yanıma koşmuş kolumdan tutup beni bir kenara çekmişti yoksa beni tecavüz mü edecekti? beni kesecek miydi?!!!!...beni yere yatırıp üstümdeki kiyafeler'ımı çekişti sonrada kendi üstünü evet ben galiba...

"Yardim edin!!!!!!!!!!!!!!!,imdaattttt!"

"Kes çeneni"

"Yardım edın!!!"

"Birak beni be adam hayvan mıyım ben!!"

"Ohhhoo şu şansa bak hemen pipin hemde amın var çok zevkli olucak"

"Yapma!"

"Sus!"

Ve beni tecavüz etmişti onun menisini vajinama girmişti...işini halledip gitmişti bende bütün gece boyunca yerde yatmıştım daha doğrusu bayılmıştım...gözlerimi açtığımda hastanede olduğunu fark ettim yanımda ailem vardı herkes ağliyordu...

"Neredeyim ben?"

"Oğlum canim iyi misin?"

Annem hemen yanıma gelmişti bana satılmıştı bu hiss çok güzeldi ama ben tecavüz edilmiştim ahh hayir!

"Anne ben..."

Dayanamayıp ağlamıştım ben çok yorulmuştum...

"Ağlama oğlum senin bir suçun yok hem suçlu yakalanmış rahatla"

"Ne çabuk yakalamışlar"

"Kamran sen 10 gündür uyuyorsun"

...

Tecavüzden bir bebekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin