Namaku Shahidan, 22, berasal dari Perak tapi sekarang belajar tahun 2 kat kolej di Johor. Aku tinggal dekat rumah sewa dengan 5 orang kawan kolej. Roommate aku Mad. Aku dengan Mad sekepala, dua-dua kaki perempuan. Dari student-student sampai janda, semua aku sapu.
Tinggi aku lebih kurang 168cm, badan aku slim fit dan kulit aku gelap sikit. Nak kata hensem, boleh tahan jugak la, ramai gadis-gadis dah tewas. Walaupun batang aku tak besar lebih kurang 5 inci je dah ramai pompuan aku main.
Kat kolej aku ada sekumpulan pondan. Salah seorangnya nama Khairi, tapi panggil Kelly. Satu kelas dengan aku. Aku memang geli tengok perangai tergedik-gedik Kelly tu. Dahlah chubby pakai baju ketat-ketat, terjojol tetek.
"Hoi Kelly pondan, lubang taik dah lobos. Berapa banyak batang dah masuk? haha"
Itulah yang aku dengan kawan-kawan aku jerit bila ternampak Kelly dengan geng-geng pondan. Macam-macam lagilah kitorang maki.
Nak dijadikan cerita, satu hari ni on the way balik kelas tiba-tiba hujan lebat. Aku tak bawak baju hujan jadi aku ternampak ada bus stand, jadi aku berhenti nak berteduh. Dekat bus stand tu ada sorang minah lagi, tengah tunggu bas agaknya. Aku tengok lawa orangnya, putih. Pakai v-neck. Ternampak lurah tetek dia. Geram aku. Dapt sedap ni. Dahlah sejuk ni hujan. Aku pun apa lagi, mulalah langkah-langkah mengayat.
Nama dia Sue. Asal Penang, datang cuti lepak rumah member dia. Lepas sembang-sembang sekejap, nampak bas dia sampai. Aku mintak nombor fon dia, dia bagi. Ada peluang ni, kata aku dalam hati. Tak lama lepas tu hujan pun berhenti, aku pun balik. Malam tu, aku mesej Sue sembang-sembang. Nak test senang makan ke tak. Hahaha
Dah dekat seminggu aku mesej-mesej dengan Sue. Daripada mesej biasa-biasa dah sampi mesej-mesej seks. Aku dah banyak kali ajak main tapi Sue menolak. Macam-macam alasan dia bagi. Susah jugak nak makan minah ni. Nasi baik cantik. Esok dah Ahad, dia dah nak balik Penang. Melepasla aku. Tiba-tiba aku dengar bunyi noti fon. Aku tengok, Sue yang mesej. Hmmm, dia kata boleh kalau nak main, tapi dia nak ajak kawan lelaki dia sorang, nak threesome. Batang aku terus mengeras terbayang-bayang. Aku tak pernah threesome and aku tak suka pon. Tapi pandai Sue pujuk, akhirnya aku setuju. Dia bagi alamat rumah kawan dia, aku janji nak datang dalam pukul 9 malam.
Sesampainya aku kat rumah kawan dia malam tu, ade satu kereta proton dekat depan rumah tu. Aku mesej Sue cakap dah sampai. Aku tengok sekeliling. Kawasan kampung, sunyi je. Dahlah rumah jauh-jauh. Kawan dia duduk rumah paling hujung.
Sue: "Shahidan. Masuklah, ni rumah kawan Sue."
Aku tengok Sue berdiri depan pintu, pakai baju kelawar je. Aku terus matikan motor and masuk. Tengok ade sorang lelaki dalam tu, dengan perut boroinye, dengan jambangnya, pakai boxer je.
Sue: "Kenalkan ni kawan Sue, Zakry."
"Shahidan, panggil Idan je."
Sue: "Duduklah dulu, Sue buatkan air dulu ye."
Sue ke dapur untuk buat air. Sementara tu aku duduk atas sofa panjang di ruang tamu. Aku borak kosong dengan Zakry. Rupanya umur dia muda setahun daripada aku, tapi.....badan dah macam bapak orang beranak 4, 5 dah. Sue sampai ke ruang tamu membawa air dalam dulang.
Sue: "Idan minum kopi tak?"
"Minum je"
Sue: "Ni kopi jantan, bagi tahan lama"
Sue tergelak sikit. Aku tersipu malu sebab ada orang lain dekat situ. Lepas habis minum, Sue pergi ke dapur bawak cawan-cawan semua. Aku dengan Zakry duduk atas sofa panjang menghadap tv tunggu Sue.
Lepas basuh cawan, Sue pun datang duduk antara aku dengan Zakry. Die letak tangan atas peha aku. Raba-raba paha aku dan rapatkan badan dia dekat aku. Masa tu aku dah terbau bau badan Sue, konek aku dah start mengeras.
Sue: "Bukak baju, Sue nak tengok sixpack Idan"
Aku pun bukak baju aku, campak ke lantai. Sue letak tangan dia kat atas six pack aku and terus kiss. Tangan dia raba-raba perut aku. Lepas tu Sue mula meramas seluar jeans aku kat bahagian konek.
Sue: "Dah keras ni, biar Sue bukak keluar kan"
Aku diam je masa Sue tarik seluar aku. Malu jugak sebab aku sorang je yang bogel. Zakry masih pakai boxer. Sue suruh aku duduk rapat sikit dengan Zakry, aku pun ikut je. Zakry dah bukak boxer dia. Batang dia pun dah mencanak. Sebelah tangan Sue pegang konek Zakry, sebelah lagi pegang batang aku sambil blowjob. Aku angkat tangan pegang tangan kat belakang tahan kesedapan. Lepas tu Sue tukar pulak blowjob Zakry, tangan dia turun naik usap batang aku. Tiba-tiba Zakry dekatkan muka dia dengan aku, cuba nak cium bibir aku. Aku tolak..
"Aku bukan gay lah cibai"
Lepas 4,5 minit blowjob, Sue pun bukak baju kelawar. Tak tahan aku tengok tetek dia yang bulat tu. Sue terus duduk tengah2. Kaki dia letak atas peha aku ngan Zakry terkangkang. Dengan rakus nya aku terus ramas tetek dia. Zakry pun sama. Lepas tu aku terus gigit puting isap-isap. Tangan aku pulak merayap kat pantat tembam Sue yang ada bulu-bulu sikit. Turun naik dada Sue masa aku gentel kelentit dia. Sue mengerang kenikmatan.
Sue: "Ahh, sedapnye. Pandainya Idan main kelentit Sue".
Lepas tu aku keluarkan jari aku daripada pantat Sue. Ada lendir-lendir sikit, aku masuk dalam mulut aku. Aku pun melutut celah kangkang Sue. Muka aku gomol-gomol pantat dia, lidah aku dok jilat pantat dengan kelentit dia. Sue mengerang makin laju lidah aku. Keliling mulut aku comot dengan lendir pantat Sue. Sedapnya bau lendir pantat. Sue kesedapan sambil pegang rambut aku.
Zakry pulak asyik ramas and gigit tetek Sue. Tapi kadang-kadang dia jeling tengok aku, aku terasa macam ada sesuatu.
YOU ARE READING
Aku Straight
RastgeleSeorang straight, kaki perempuan akhirnya bertukar menjadi slutty bottom selepas tidak sengaja merasa kenikmatan ...