Nakon jednog napornog školskog dana mogu kod kuće da obučem svoje normalno odelo,koje mi već nedostajalo.
Tad napokon mogu da budem ponovo Reece a ne nova učenica Mandy Moore.
Kada u ogledalo prepoznam sebe,zgrabim skejt i odmah napustim kuću.
Napolje spustim svoj skejt na pod i krenem prema skejt parku,gde se uvek nađemo Hannah i ja.
Odsutno krenem i geldam oko sebe,sve dok se ne - slučajno - sudarim.
"Izvini",odmah se izvinim i pogledam gore.Ovo je neka šala,ili?
"Nema problema,živ sam i nisam povređen",kaže i nasmeje se. "Ja sam Zayn a ti?"
"Reece",kažem i pogledam ga,kao jutros,od gore do dole. "Još nešto?"
"Nemoj da budeš tako druželjubljiva",promrmlja sarkastično i ja preokrenem očima."Pa...hteo bih bolje da te upoznam,Reece."
"Da li pokušavaš to da me muvaš?",upitam ga i srećna sam jer mogu da budem ja a ne super štreber Mandy Moore,koja će najkasnije sutra da dobije vrata po faci.
"Hajde,želim da te upoznam R-kako se beše zoveš?",upita me na šta ja skupim obrve.
"Reece",kažem jednostavno."Moje ime je Reece.I kada pokušavaš da flertuješ sa curom,kada saznaš njeno ime ne treba ponovo da upitaš za njega.Hoćeš sad da ideš?"
"Jel je tvoje prezime možda Kingston?Reece Kingston?",upita me i ja klimnem glavom.
"Čuo sam za tebe!Ti spadaš među popularnim u tvojoj školi!"
"Znam",kažem i nestrpljivo ga pogledam.
"Ja sam nov u školi",kaže on.
Puhnem i kažem:"Znam,Zayn.Takođe znam i da te cure sa pogledom skidaju."
"Ah stvarno?",nasmeje se i ja klimnem glavom.
"Moji ljudi su mi rekli osnovno",kažem i primetim da moj pogled menja polako u arogantan.Ups."Još nešto?"
"Mogu da te izvedem na piće?",upita me i ja podignem obe obrve."Loša ideja ili?"
"Slušaj Zayn.Nisam jedna od onih cura,koje muvaš na ulici i pozoveš na spoj ili šta je trebalo da bude već.Kada kažem ne ona to jasno znači ne.Izvini me sad,pokvario si mi raspoloženje i time idem da uzmem Java Chip čokoladu.",kažem i stanem na svoj skejt i prođem pored Zayn'a.
"Neću da odustanem,Reece!",dovikne.
Njegove reči me iznenade i izgleda da su me izvele iz takta...jer inače ne mogu da objasnim sebi kako se bandera našla iskred mog lica.
Auč.