Prolog

27 1 0
                                    


Daniel czyli reporter pewnego dnia przydzielono mu zadanie żeby przeprowadził wywiad z pewnym aktorem nie znał go więc wyszukał go w przeglądarce. Jest on brunetem z loczkami i w okularach ma lekką wadę wzroku ale jakoś z tym żyje. ma 175 cm wzrostu w pracy bardzo go lubią co sprawia że jest szychą nikt nie chce mu podpaść bo boi się konsekwencji. Jest gejem i żyje w rutynie co wkrótce się zmieni.

Erick to aktor z którym Daniel przeprowadza wywiad. Blondyn o morskich oczach i prostych włosach, przystojny, ma 186 cm wzrostu, pochodzi z bogatej rodziny więc ma pieniędzy jak lodu ale nie lubi sie z tym obchodzić. Jest introwertykiem i to będzie jego pierwszy wywiad zawsze tego nienawidził. Jest płynny seksualnie chociaż nikt o tym wie wkrótce jego życie obróci się o 180 stopni. jest typem samotnika.

Jake - najlepszy kumpel Daniela znają się od 2 klasy podstawówki. Są nierozłączni kochają siebie jak braci, uwielbiają spędzać czas na oglądanie filmów fantasy i jedzeniu pizzy jest wegetarianinem ale nikomu z jego znajomych to nie przeszkadza. Ma czarne włosy do ramion i czarne jak smoła oczy jest dość niki bo ma 167 cm wzrostu.

Victoria - psiapsi Ericka można by rzec że jedyna dusza warta uwagi dla Ericka, chyba jednak    nie :). Jest śliczną dziewczyną ma długie jasno brązowe loki które kocha zaplatać w warkocze.ma 172 cm wzrostu. Zwykła przyjaciółka ale może sie to zmienić, możeeee zostaną wrogami ale jeszcze nic nie wiadomo. Wszystko wyjaśni sie później.



To tyle na tą noc. Życzę wszystkim miłych i ciepło spędzonych Świąt Bożego narodzenia!!! Ale raczej się jeszcze zobaczymy przed świętami :)))

Wywiad z aktorem / boyxboyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz