În cele ce urmează voi vorbi despre o carte...care sincer m-a traumatizat pe viață. O carte care este dovada clară că absolut oricine are libertatea pe Wattpad de a-și "etala" talentele și pe lângă, mai devine și cunoscută. Este o oroare de-a dreptul. Tocmai de aceea nu voi da numele autorului. Am promis solemn că nu voi jigni pe nimeni și nici nu am de gând să o fac. Doar că sunt de părere că uneori pe Wattpad-ul românesc se promovează anumite lucruri oribile, și să nu uităm de faptul că există adolescenți de vârste fragede, precum doisprezece sau chiar unsprezece ani care citesc așa ceva. Nu îi putem expune unui asemenea..."masacru" al bunelor maniere, al dicționarului și nu mai continui șirul.
Sunt sigură că autoarea sau autorul acestei cărți a scris numai și numai din plictiseală. Singurul lucru care m-a motivat să o citesc a fost numărul mare de vizionări deși avea în jur de douăzeci de capitole. Gusturile nu se discută, însă eu nu pot înțelege niciodată cum puteți citi așa ceva. Sunt foarte multe talente aici și ar trebuii să îi promovăm pe ei, să avem grijă de viitoarea generație care ne va călca pe urme, nu le putem spune că este în regulă să se mute pe cont propriu de la șaisprezece ani și că este cu totul în regulă să sărutăm băieți pe abdomen într-o baie publică a școlii. Sau îmbrăcatul indecent în cadrul instituțiilor precum școlile. Fata se aruncă în brațele unui necunoscut din prima.
Pe lângă aceste lucruri, autorul este paralel cu limba română: greșeli gramaticale cu căruța, nada diacritice, semnele de punctuație puse la întâmplare și folosea des simbolurile de genul ":))", prescurtări ale cuvintelor care în nici un caz nu au ce căuta într-o lucrare de orice tip. Nici o noimă...
Îmi sângerează ochii. Credeți-mă, nu sunt o persoană rea, susțin micile talente. Ceea ce nu agreez este promovarea de proastă calitate publicului, printre care -repet- se află copii care pot lua exemple foarte proaste. Și asta nu este în regulă.
Cu siguranță voi primi mult hate după acest "capitol", dar prefer să spun lucrurile verde în față. Prefer să țin anonim numele autorului deoarece -tocmai ce spuneam- nu pot promova așa ceva. Dar cartea este destul de cunoscută, ceea ce înseamnă că deja este mult prea târziu.Literalmente îmi vine să plâng, scuze că o spun. Sunt o persoană care a citit la viața ei mii de cărți...și mă bucur că doar cine trebuie a ajuns pe culmile succesului și se pot numi "scriitori".
Astăzi, această care (dacă o pot numi astfel) nu primește din partea mea nici cea mai mică apreciere. Nu le pot arată oamenilor astfel de "încercări" eșuate de cărți. Dacă vă doriți și vă gândiți să scrieți nu vă oprește absolut nimeni, doar să aveți grijă cu ceea ce le împărtășiți oamenilor, vă roagă Teresa...
Sărbători fericite tuturor ❤️
CITEȘTI
𝘮 𝘦 𝘵 𝘢 𝘯 𝘰 𝘪 𝘢 •
Random"𝕌𝕟 𝕤𝕔𝕣𝕚𝕚𝕥𝕠𝕣 𝕕𝕠𝕒𝕣 î𝕟𝕔𝕖𝕡𝕖 𝕠 𝕔𝕒𝕣𝕥𝕖. 𝕌𝕟 𝕔𝕚𝕥𝕚𝕥𝕠𝕣 𝕠 𝕗𝕚𝕟𝕒𝕝𝕚𝕫𝕖𝕒𝕫ă." - 𝙎𝙖𝙢𝙪𝙚𝙡 𝙅𝙤𝙝𝙣𝙨𝙤𝙣