Ka regu thei lo a....sorry aw..ni 28 ah in hlawh ka ngai dawn a..Ka lo sawi lawk a ni e....
Ka tlai deuh pawn hre thiam hram ula aw..chhungkua kan in ang vek lo a....
PachSangsangi tawn aw||||||||||||||||||||||||||||||||
Heartbeats
Chapter-27
______________________
Flash back
CallNancy// nu....Ka pa in Muanan min lo bia a..pawisa min rawn dil ṭhin a ti a nia.....Eng nge awm zia?
Pi hana// a ti mai+ a nih chu..bawihi...lo awih reng+ suh
Nancy// a bank a a thawn na nen lam a chiang viau si a...
Pi hana// kan muana hian bank account a nei reng+ lo..dawt mu hlum a nih chu.....
Nancy// mahse,eng nge awm zia ..nuaih 2 lai a thawn tawh si a..nikum pawh khan a lo dil deih tawh...
Pi hana// ka va han ring lo em!....
Nancy// nu lo en thla chhin teh..a dik miah lo thil awm dan hi....
/Line cut/
Pi hana// Muana a dik lo tiraw?????..ka fapa hmangaih em+ i nih kha..a dik lo ang ...../ A phone chu dah in Muana kai tho tur chuan a kal a....
End of flash back...
Patrick// A ngai lo tak+ nang ang khaw pui mi chuan kan khua in hmusit mai+ ....i tum na vangin ka lawm tho e...
Muana// chawlh a nih tho hi maw le....ka nu pawn a phal vek a...ka zin ve chak a ni mai a lawm....eng nge i zah viau a....?
Patrick// kan in a te lutuk....Unau 5 kan ni a...Ka nu nen i mut na tur pawh a awm lo hrim+ a lawm ..
Muana// a nih vel chu. Ka in siam dawn tho+.....bike in kan ka dawn a nia .lo in peih rawh .chaw ei lo in kal mai ang..kan tlai palh ang....
Skippppppppp
Alex// Mark.....Mark.....
Mark// kal suh.....Ka thi thei mai ang..../ A mtit a chhing a..A ṭap hliam+ mai....
Alex// Zothansang..iharh ta xhe....i ṭha em?..../ Mark chu a harh kawk a.....A tho hluai a...Alex chu a han kuah chawt mai...
Mark// kal suh..ka phal lo..kal suh....ka duh lo..naute chu ti tla mai rawh u..ka phal lo..ka phal lo..ka duh lo....Alex min kalsan theilo ang.....
YOU ARE READING
Heartbeats //BL//(mizo)
Romancehei hi mizo Bl a nia..in lo chhiar ve ngei dawn nia...aw......