En tiiä tallentaako Wattpad tätä lukua kun kirjotan tätä autossa missä ei oo nettiyhteyttä.
Harry
"Vittu että vihaan Snivellusta ja luihuisia" Remus sanoi vihaisena kun olimme lähteneet Barty Kyyry Jr:än, Kalkaroksen ja jonkun kolmannen pojan kanssa. "Kuka se kolmas poika oli, tunnistin vain Kalkaroksen eikun siis Snivelluksen ja Barty Kyyryn" kysyin Remukselta. "Kolmas poika oli Regulus Musta, Siriuksen pikkuveli ja aika varmasti kuolonsyöjä" Remus vastasi hiljaa.
"Helvetti unohdin kokonaan , että minun pitää mennä sairaalasiipeen" Remus mutisi heti sen jälkeen, kun olimme päässeet makuusaliin. Katsoin häntä hetken ihmetellen, kunnes älysin että nyt saattaa olla täysikuu. "Ai moi Harry" Colin moikkasi minua. En ollut huomannut häntä ja Frediä ollenkaan. "Hei" mutisin vastaukseksi.
Remus
Matami Pomfrey oli juuri saattanut minut tällipajun luokse, kunnes tunsin muutoksen alkaneen. Juoksin tunnelin toiseen päähän karmivaan röttelöön. Sitten kuului askeleita tunnelista. Arvasin että James, Peter ja Sirius olivat tulossa. Sen jälkeen susi sai vallan minussa.
Täysikuu oli ollut hirveä omasta mielestäni. Olin saanut tehtyä hirveästi naarmuja ja haavoja itseeni. "Remus kulta, oletko siellä" Kuulin matami Pomfreyn lempeän äänen huhuilevan. "Joo olen täällä" vastasin hänelle. Sen jälkeen lähdin tunnelia pitkin häntä kohti. Olimme tulleet tällipajusta pois, kun matami Pomfrey alkoi tutkimaan naarmujani. "Tulet sairaalasiipeen" Hän totesi. Seurasin häntä sinne. Hän tuki minua, koska käveleminen oli raskasta.
"Kuutamoo, oletko hereillää" Kuulin Siriuksen sanovan. Muut kelmit olivat ilmestyneet luokseni sillä aikaa kun olin nukkunut. "Kiitos vain herätyksestä" mutisin. "Eipä mitään" Sirius vastasi virnistäen. "Miten aamutunnit ovat menneet" kysyin Jamesilta. Hän osasi sentään tarpeen vaatiessa olla tosissaan. "No Snivellus jauhasi samaa paskaa sinusta kuin ennenkin, Lily loitsi hänen turpansa tukkoon, oudoista rohkelikko muukalaisistamme Lavender ja Colin olivat ainoastaan tunneilla, hmm mitäköhän muuta vielä" James luetteli vastaukseksi. "Missä Harry ja Fred muka sitten oli" Kuulin Ginnyn kysyvän. Hän oli kuunnellut selvästi keskustelujamme. James kohautti olkiaan. "Ehkä he järjestävät jotain yllätystä?" Peter kysyi. "Voi Hitto, jonkun pitäisi estää se, Fred keksii hirveimmät ideat ja Harry tuskin jaksaa olla puuttumatta niihin" Ginny tuhahti. Vilkaisin Siriusta ja Jamesia. He näyttivät siltä, että pyytäisivät Fredin mukaan seuraavaan pilaansa. Toisaalta olinhan minä jo kerran hänen ja Colinin kanssa onnistunut tekemään pilan muille kelmeille.
Fred
Olin "pakottanut" Harryn auttamaan minua järjestämään yllätyksen tai no juhlat, jotka olisivat vain Rohkelikoille. Colinia en ollut pyytänyt sen takia ettei Lavender joutuisi olemaan yksin päivän tunneilla ja no Harrylla on huonommat välit häneen. "Meiltä puuttuu herkut enää ja ennen kuin sanot mitään aiomme varmaan hankkia ne hunajaherttuaasta" Harry tuhahti. "Aivan oikein arvattu veliseni" vastasin virnistäen hänelle. Sitten älysin että voisimme kähveltää ne Harryn ei kun siis Jamesin näkymättömyysviitan avulla. "Harry etsi Jamesin näkymättömyysviitta ellei jollain ihmeen tuurilla omasi ole mukana" Sanoin hänelle innoissa. Harry etsi Jamesin näkymättömyysviittaa, koska hänen omansa ei selvästi ollut mukana. Viiden minuutin etsinnän jälkeen hän löysi sen Jamesin tyynyn alta. Sitten lähdimme näkymättömyysviitan alla kohti salatunnelia josta pääsi hunajaherttuaseen.
Hyvää joulua ja uutta vuotta! Joo tiedän olen myöhässä näissä asioissa😅😎. Huomasin äsken kun tulin kirjottaa tätä lukua loppuun että olin viimeksi kirjoittanut tätä sillon 25. Joulukuuta ja nyt on 2. Tammikuuta. Hups! En oo selvästikään jaksanu ite kirjoittaa vaan oon lukenu muiden mahtavia fanfictejä!
Sanat: 509
ESTÁS LEYENDO
Tunarointia Menneisyydessä || Marauders/Harry Potter Fanfict
FanficTässä Fanfictissä Fred Weasley, Lavender Brown ja Colin Creevey seikkailevat menneisyydessä, Kelmien Kouluajoissa. !!En omista yhtäkään hahmoa. Kaikki hahmot kuuluvat JK.Rowlingille!! Idean sain suomalaisesta Fanfictissä ( En nyt muista sen nimeä...