"الحلقه الثالثه و العشرون"

1.7K 107 20
                                    


الحلقه الثالثه و العشرون من انتقام الامبراطوره جحيم الانتقام للكاتبه نور عصام

☆بسم الله الرحمن الرحيم☆

______________________________________

"جاسمن"
كانت ضحكتها تملئ شقتها بسخريه و تجلس امامها "منه" وهي تبتسم لها..

- أخيرا و هفضحك يا ابن ال**** اما نشوف هتعمل إيه و صور ست الحسن و هي عريانه مليه النت و الجرايد و التلفزيون هنشوف هتعمل إيه ساعتها ...

تحدثت "منه" بخوف من حديث الآخرى ..

- بس انا خايفه اوي يا جاسمن صالح لو عرف انك هتنزلي الصور مش هيسكت ولا حتى أوس...

- يا شيخه صالح إيه ده ؟؟ وبعدين يولع صالح على اللي جابوه اما اوس ده خليه بس يعرف يداري الفضايح و عبال بقى ميخلص هكون انى في سويسرا و خليه بقى يلاقيني هههههه

- بس برضو خلي باللللك اول مش سهل و لو عرف مش هيسمي عليكِ...

قلّبت عينيها بملل قائله..

- منه.. متقرفنيش و قوليلي عملتي إيه في اسر بتعاك ده ؟؟؟

تغيرت ملامح وجهها إلى الغضب قائله ...

- من يوم ست نيفين مدخلت حياتنا وهو كأنه عمره مشاف بنات قبلها و حتى معدش بيسهر ودايما في شغله و انا اللي بقالي سنين مبصش في وشي حتى معرفش جاتلي منين دي ؟؟؟

-بصراحه انا تعبت من الفلم الهندي ده مره جاسر و دلوقت نيفين و اختها مش عارفه إيه الجو ده ..

ضحكت بسخريه وهي تنظر لها و قالت ..

- هههه طب بالنسبه ل ريان و اخواته دول بقى اللي موالهم و اخوكِ بصراحه منحنح قوي عمال يتصل بيهم و عاوز يشوفهم اف..

- فادي طول عمره خايب خلينا في نفسنا .. كلها ساعات و الصور آه بس الدنيا ههههه

مر الوقت و اشرقت شمس يوم جديد ولايزال لايوجد صور او اي شيء ..
مر الوقت و أصبحت الساعه 10 صباحاً لتنهض "جاسمن" من جلستها متحدثه بغضب ..

- الساعه بقت كام ومافيش حاجه لحدت الآن و الوقت صالح و الرجاله محدش بيرد عليا ..

ارتجفت "منه" بخوف قائله...

- انا خايفه ليكون أوس مسكهم و اعترفو..

- تعرفي تنقطيما بسكاتك لو.. اهم جم ..

نهضت مكانها عندما استمعت إلى طرق على الباب لتذهب و فتحته وهي تصيح ..

- انتو يا اغ.. انتو مين ؟؟؟

تفجأه بمجموعه من الرجال ذات بنيه ضخمه لتعود للداخل بسرعه و وقفت بجوار "منه" ليدلفو هؤلاء الثلاثه و فجأه ظهر من بينهم "اوس" فزعت "منه" لتعود للخلف بهلع ..

انتقام الامبراطوره  "جحيم الانتقام "   (مكتمله)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن