deel 23

97 6 0
                                    

Perspecrief Ahlam

Ik heb zijn gedaan en het is goed gedaan vindt ik , ik heb het simpel gelaten dus ook  echt mini beetje gel want zijn haar stond al goed zonder iets te doen .
Ik loop naar beneden mr eerst telefoon en deur op slot . Yanis kom je ook nr beneden of blijf je hier nog . " nene ik kom wel wacht  ik pak mijn tele " ahja kan je de mijne ook nemen ik was die bijna vergeten .
Thx ik doe die in mijn zak want die heeft zakken 😌😌.
"He kifesh sinds wanneer hebben keftans zakken .?"
Ik heb die er in laten maken anders moet ik die hele tijd in mijn handen laten .
" wjw jij hebt ECHT een big mind  HAHAHA"
HAHHA ewaja dank .
We lopen naar beneden en ik vraag me af waar mijn ouders , Amir en Amira zijn dus kga ze bellen .
Yanis kan jij Amir bellen dan kan ik Amira bellen want de mensen gaan over 1uurtje komen .
"Sff shem ik ga al 😅😁"

Ik bel Amira en ze neemt kort er na op.
Gesprek    Ah=Ahlam    Ami=Amira

Ami= salam schat
Ah= salam .
Ah= ik wou even vragen waar jullie zijn want de gasten gaan binnen een uurtje beginnen komen.
Ami= oww okey we zijn al onderweg nog 10 min en is het niet erg als ik me daar omkleed want anders heb ik geen tijd meer als ik het thuis had gedaan en is ook onhandig.
Ah= jah is niet erg .
Ah= mhm beslama.
Ami= beslama schat ...

Ik haak of en Amir komt ook terug .
"En?"
Binnen 10 min is ze er , en Amir .
"Hetzelfde ".
Sff nu maar wachten .
Ik ga ff op mijn tele om de tijd te doden .
En als jullie je afvragen heb je geen vrienden om uit te nodigen dan is het antwoord .
Ik hen daar totaal geen behoeften aan mr ik heb zowel ik bedoel dan natuurlijk fake friends want ze sturen me nooit dus waarom moet ik sturen ik had ze dan gewoon verwijderd en geblokt . Ik vertrouw ook niet echt iemand want jah wat mensen mij hebben aangedaan in lagere school en middelbaar sorry maar ik hoef ze dan ook niet . Trouwens ze konden niet eens met me spelen want ik heb ze gelijk door wat ze in hun hoofd hebben namelijk gewoon gebruiken en dan droppen so yeah mijn ouders hebben me sinds jongs af aan al advies en uitgelegd hoe sommigen mensen in elkaar zitten .
En natuurlijk niet alle mensen zijn zo dat zeker maar jullie moeten 1 ding weten er zijn meer slechte mensen dan goede mensen op deze aarde . Dus kijk goed uit met wie je omgaat en tegen wie je ,je prive dingen verteld hou het best allen voor je eigen dat is het beste .
(is een oprechte advies en weetje .🙂😶).
Mr mhm genoeg daar over
Ik hoor de bel dus daar zullen ze zijn ....

Pespectief Yanis
Ik zag dat Ahlam op haar tele ging en dan het uit het niets neerleggen en staren naar de muur weard  ik vraag me af wat ze aan het denken was en of het wel goed met haar gaat . Phel ze hield woede in ofzo haar handen waren ook gevormd in een vuist . Mhm sowizo door haar broer want hij gaat trouwens .
Ik hoor de bel dus ik loop er naar toe ahlam ook .
' eywaa schat hoe gaat het met je .'
[Bla bla bla al het gegroet ensow].....

Perspectief Ahlam
Kom ik doe wel voor je .
Ik ben wel je assistent voor vandaag en natuurlijk voor als je me nodig hebt .
' thanks '

~na opmaak en groeten van Amir/ouders~
Het begint al heel snel drukker en meer mensen te komen.
Als denk ik alle mensen er zijn aangezien de tafels vol zijn .
De assistenten en serveersters zijn er ook al ondertussen ze zijn begonnen met reserveren .
Het is al 23u en ik zeg jullie eerlijk ik ben soms een wakkere mens in de avond en soms niet en helaas is dit de dag dat het niet so woeps.
Mijn ouders en de ouders van Amira zitten aan 1 tafel . Wlh echt leuk dat ze goed met elkaar overeen komen . Zonder dat ik het door heb glimlach ik ook .
"Wrm lach je ?"
Gwn het echt prachtig op de beide families zo zien met elkaar overeen komen...

Perspectief Yanis
Wrm lach je ? Wlh echt schattig hie ze lacht .
"Gwn het echt prachtig op  beide families zo zien met elkaar overeen komen."
Zou je ook zeker willen jou ouders en de familie van je man later (niet wetend wie het gaat zijn 😏).
Tuurlijk wie wilt dat nou niet .
"Trouwens over ouders gesproken we hadden ook jou ouders uitgenodigd maar ik hen geen antwoord gekregen ."
Jah dat wist je nog niet maar mijn ouders zijn in Marokko want er was iemand ziek ik weer zelf niet eens meer zo erg ven ik.
Maar daarom dus .
" jammer zou wel leuk zijn als ze er waren "
Wjw deze vrouw is echt gewoon te lief , zacht en aardig man .
" mhm ik heb honger ik ga eten mr ik ga zo doof worden dus als je me zoekt of iemand anders zeg maar dat ik boven zit ."
Jij hebt altijd wel honger .
Maar boeit niet want ik heb ook honger dus en ben deze muziek een beetje beu en wlh je hebt gelijk ik ga zo echt doof worden .....

Perspectief Amira .
Dit is leterlijk de beste dag van mijn leven .
1. ik ga trouwen met de liefde van mijn leven.
2. Mijn ouders en schoonouders komen hemd overeen.
3. Ik heb de beste schoonzusje . En jah ik ben 1 jaar ouder dan haar hèhè.
Ze is leterlijk lief , zacht aardig ,prachtig gwn beautiful echt een pracht dame.
Ik snap nog steeds niet dat ze hart nog aan niemand heeft gegeven ze zou eigenlijk wel goed passen bij Yanis .
Ik zie hun daar praten en lachen . Ik zie gwn de slinsteringen in Yanis zijn ogen en hoe hij naar haar kijkt.
Ik zie hem bukken naar haar toe im haar te horen door de harde muziek  OMG soort cuteee  .
Wollah als zij niet gaan trouwen weet ik het ook niet mee mr dat gaat sowiso gebeuren aangezien ik hier ben en + ze gaan nu ook een lange tijd alleen zijn dus dat komt kapot geod uit haha .
Dus het enige wat ik nu ga zeggen is ewa Insha 'Allah🤲🏽☝🏽.....

^1077 woorden^
Bereik stemmen : 10🌟⭐

Yanis & Ahlam  {Voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu