Olen palannut pitkästä aikaa, tuskin oli ikävä lol
Toivottavasti kaikki vietti ihanan joulun!<3 (itel ei menny niikää hyvin)
Mutta nyt takaisin tarinan pariin
_________Y/n:
Cuddlailimme Ollin kanssa sängylläni.
Olin edelleen todella häkeltynyt(en tiä mikä tää sana valinta oli😭) hänen antamistaan pikku lahjoista.
Makasin puoliksi ihanan poikaystäväväni- tai no siis kihlattuni, päällä ja leikin hänen pehmeillä hiuksillaan.
Katselimme hänen puhelimestaan netflixiä mutta en oikein pystynyt keskittymään siihen, sillä olin niin innoissani tulevasta reissustamme. Tämä viikko oli sujunut todella ihanasti.
Olin täysin unohtanut kaikki negatiiviset asiat ja olin vain keskittynyt minuun ja Olliin.
Nostin jalkaani peiton alla hänen ala kroppansa päälle ja tiukensin otettani häneen. Kuulin hänen sydämmen lyövän nopeaa tahtia.
Tunsin hänen kätensä matkustavan paitani alle ja hän piti minusta kiinni.
Pieni hymy ilmestyi kasvoilleni.
"Pitäiskö meidän tehä ruokaa?" Mumisin hänen rintakehäänsä. Kello oli jo jonkin verran illalla. Olli antoi pienen suukon hiuksieni sekaan. "Mää voin laittaa jotain iltapalaa. Pidetään hauska yö jooko?" Hän hymyili sanoillaan.
En ollut varma mitä hänen 'hauskaan yöhön' sisältyi mutta pidin ideasta. Nyökkäsin hänen rintakehäänsä vasten ja päästin Ollin nousemaan kohti keittiötä. Olin nousemassa Ollin perään keittiöön mutta hän kääntyi ovella "sä jäät tänne, teen yllätyksen" hän virnuili leikkisästi ja piti käteään edessäni näyttäen etten tulisi hänen mukaansa. Pieni virne kasvoi myös minun naamalleni "vai että oikein yllätyksen?" vastasin samalla kun istahdin takaisin sängylle. "Niin, joten et saa tulla ennen kuin annan luvan" Olli sanoi nuolaisten huuliaan pienesti. "Käskystä" ilmoitin ja menin makaamaan sängylle. "Hyvä tyttö" Olli kuiskasi poistuen makkarin ovelta. Nuo sanat saivat minut hieman punastumaan ja tunsin perhosten taistelevan vatsassani.
Herran. Vitun. Jestas. Perhoset eivät sitten millään loppuneet. Purin ala huultani ja päätin selailla luuriani siihe asti kunnes saisin Ollilta luvan mennä keittiöön.Oli mennyt ehkä vähän päälle tunti ja olin pyörinyt sängyssä varmaan jokaisessa mahdollisessa asennossa ja katsonut jotain youtube videoita.
"Valmista!" Olli huusi keittiöstä.
Havahduin hänen ääneensä ja heitin luurin jonnekkin sänkyyn ja ryntäsin keittiöön.
Vautsi.
Hän oli laittanut kunnon illallisen, lempi ruokaani ja lasilliset viiniä sekä kauniita punaisia kynttilöitä vähän sinne tänne.
"Näyttääpä ihanalta" sanoin astuen pidemmälle keittiöön silmät säihkyen.
"Aattelin tehä sun lempparii vaikkei tää ny mikää oikein 'yllätys' ollutkaan." Olli sanoo katsoen minua kauniilla silmillään. Hymyilen ja istun pöytään.
Hän istuu minua vastapäätä ja alamme syömään tätä maukasta illallista.Yhdet viini lasilliset olivat päättyneet koko pullon litkimiseksi, mutta onneksi siinä ei ollut paljoa prosentteja joten kumpikin meistä oli vielä tässä maassa.
Olimme siirtyneet melko pian ruuan jäkkeen takaisin makkariin ja en tiedä missä välissä Olli oli ehtinyt viemään makkariinnin kynttilöitä, varmaankin sillä välin kun olin käynyt tupakalla, mutta kuitenkin, näky oli erittäin kaunis.
Makasimme vierekkäin sängyllä mutta pian olinkin hänen päällään ja suutelimme.
Päätin jättää muutamia fritsuja hänen kaulaansa. Kuulin hänen hengityksensä muuttuvan raskaaksi ja tämä sai minut jatkamaan. Riisuin häneltä paidan ja jatkoin pienten merkkien tekoa hänen rinta kehälleen asti. Hänen kätensä matkustivat paitani alle selkääni.
Ei mennyt kauaakaan kun hän riisui myös minulta paidan pois.
Hän käänsi minut pian selälleni sänkyyn ja suuteli kaulaani jättäen jälkiä siihen ja rinnoilleni.
Hän liikuttu käsiään kiusoittelevan hitaasti alemmas kroppaani kunnes vihdoin otti housuni pois ja tein saman hänelle ja suutelin hänen huuliaan.(Öhm köh köh joo saat kuvitella itse loppuun💀🖐)
Aamulla🍓:
Olli:
Heräsin ehkä lievän darran maissa mutta musitikuvat eilisestä olivat onneksi selkeät. Käännyin ympäri ja näin y/n nukkuvan rauhallisesti, hänen hiuksensa olivat hieman sekaisin ja eilisen ripsivärit olivat hieman levinneet sivuille, silti hän oli niin kaunis ja täydellinen. Siinä kohtaa kaikki yksityiskohdat eilis yöstä juolahtivat mieleeni ja saivat minut hymyilemään leveästi.
Siirsin hieman Y/n hiuksia jotta näkisin hänen kauniit kasvonsa paremmin. Hän heräili pikkuhiljaa silitellessäni hänen pehmeää poskeaan.
"Huomenta kaunokainen" kuiskasin hänelle ja siirryin lähemmäksi häntä.
"Huomenta rakas" y/n mumisi unisesti sievä hymy kasvoillaan.
Hymyilin takaisin ja kaappasin hänet päälleni makaamaan.
Pitelin häntä lähellä minua ja annoin suudelmia ympäri hänen kasvojaan.
"Rakastan sua" kuiskasin hänen korvaansa.
"Määkin sua" y/n vastasi tuo suloinen hymy kasvoillaan.
Yhtäkkiä ovikello soi.
"Voin käydä avaan" ilmoitin tuolle ihanuudelle ja annoin suukon hänem otsalleen ennen kuin nousin sängystä.
"Kannattaa ehkä laittaa vaatteet päälle ennenku meet" y/n naurahti kun olin jo menossa kohti makkarin ovea.
Tajusin vasta silloin että enhän minä nyt mitään vaatteita päällä jättänyt viime yön vuoksi. Naurahdin itsekseni ja aloin penkomaan lattialta vaatteita.
Puettuani kipitin kohti ulko ovea.
Yllätykseksi siellä oli Niko ja Joonas.
"Yllätys ja huomenta!" Niko ilmoitti. Olin hämilläni mitä he tekivät y/n ovella kello 9 aamulla. "Öh mitä te täälä?" Kysyin yllättyneenä.
"No et ollu kotona joten oletettii että oot täälä- kivat jäljet kaulassas öö tultiinko me huonolla hetkellä?" Joonas kysyi silmät suurentuen puolessa lauseessa.
"Hä? Aa ette tullu.. mut miks siis oottekaa tääl tähän aikaa?" Kysyin hieman ärsyyntyneesti sillä en todellakaan olisi jaksanut näitä kahta heti herättyäni vaikka rakkaita hekin olivat.
"Nohhh siis aateltii vaa tulla ovelle asti ku et luuriinkaa vastannu mut siis lyhyt juttu että liityttekö seuraan tänää ku oltas menos porukal juomaa?" Niko juoksi sanojensa kanssa.
Pyöritin hieman silmiäni koska niinku??? Eikö tollainen kysymys voinut odottaa vähän myöhemmäksi.
"No kai me tullaa, laitan myöhemmi varmistus viestin jos se sopii myös y/n, meinaa se on iha unessa viel nii en viitti tämmöst kysyy heti aamust." Hengähdin vilauttaen pienen ja nopean hymyn.
"Hyvä homma! Me tullaa vaik hakkee teitä sitte, mennää Tommin autol nii kaikki mahtuu." Niko hymyili poistuessaan joonaksen kanssa ovelta"
Nyökkäsin ja vilkutin heille sulkiessani ovea.
Olin sen verran väsynyt että päätin mennä vielä y/n viereen makoilemaan.___
Sori täst tuli tylsä🥲 mut ens jaksosta tulee mielenkiintosempi kai🙂👍
Ootte rakkait 🤌
CZYTASZ
It's my party and I'll die when I want to //Blind channel
Fanfiction🍓Blind channel ff (Olli Matela ) 🍓tw: itsetuhoisuus(viiltely, itsemurhaan viittaavat ajatukset) , s3ksuaalista kontenttia;) 🍓lol huonoa kielenkäyttöä 🍓Pliis älä lue jos oot alle 15🥲