Ei bine, e foarte amuzant să începi o nouă aventură, într-un loc nou, la liceu, dar dacă mi-ar fi spus cineva că mai stăteam încă 3 ani la Școala X schimbam profilul.
Prima diferență majoră a fost culoarea școlii: roz. S-a înroșit școala când m-a văzut după 2 ani. :)
O altă diferență majoră este scaunele și mesele: au fost înlocuite din clasice cu unele albe, în toată școala.
Dar știți ce nu s-a schimbat? PARCHETUL. Acum voi o să vă întrebați: De ce s-ar schimba parchetul? Avem o explicație rezonabilă.
Dacă te vei uita la parchetul din exclusiv toată școala vei vedea că este umflat. Prea multă apă a umflat parchetul. Voi acum veți zice: păi logic, doamna de serviciu a spălat pe jos. Și generația 2016-2020 pe vremea când era clasa a VII-a va spune la fel, că doar ce s-ar fi întâmplat? Ar fi adus clasa mea și cea vecină bidoane întregi cu apă și s-ar fi udat unul pe altul până la nivelul la care era atât de ud pe jos încât ai fi zis că ar fi fost o ploaie torențială la noi în școală care ar fi implicat apoi toți elevii din școala? E absurd!!!
După trei zile de genul doamna directoare adjunctă a rezolvat situația într-un mod rezonabil: "Cine nu se oprește are 2 la purtare!"
Când am intrat în clasa I nimeni nu mi-a zis că urma să stau 2 ani în bancă cu viitorul sef de promoție al generației 2016-2020, hai să ținem cont că erau 5 clase a câte aprox. 30 de elevi, a fost concurența mare. Mie persoanl nu-mi pasa de note la acea vreme pentru ca acest minunat coleg de bancă care acum își face viața undeva pe la București m-a făcut să urăsc învățatul.
El încă de pe atunci era foarte "deștept".
Am scris "deștept" între ghilimele deoarece eu nu evaluez un elev după calificativele pe care le ea, ci după modul cum se comportă, după ce face în timpul liber.
În timpul liber juca Șah. O acțiune bifată.
Cu mine se comporta urât. De fiecare data când lua un FB și eu luam orice nota mai puțin FB îmi zicea "Haha, eu am luat FB!!". Unul din motivele pentru care nu suport să mă laud cu notele pe care le iau.
Țin minte că odata am luat eu FB și el I, era show."Uau, y a luat I", iar eu nu m-am lăudat că am luat FB. Am fost fată de treabă. ;)
Ne-a părăsit într-a V-a. S-a dus la clasa de lângă.
Un lucru cu care mă mândresc este faptul ca apar în cel mai popular video de la Școala X de la FaceBook. Este vorba despre o cântare cu ocazia sărbătorilor de iarnă. Eram a V-a și când am văzut că acea profa s-a apropriat de mine ca să mă filmeze m-a luat cu panica, dar a ieșit O.K. Să fac parte din corul școlii a fost una dintre cele mei frumoase experiențe.
Întrebare întrebătoare: Căți elevi eram în corul școlii?
a) între 10 și 15
b) între 15 și 50
c) peste 50Normal sunt b), dar noi eram peste 50, dar foarte puțin peste 50: eram în jur de 100.
Să nu mai zic că scopul nostru principal era să o facem să plângă pe profa de româna de la ce frumos cântam, aici nu eram pe premisa: Ce ție nu-ți place altuia nu-i face.
Mereu o făceam să plânga de emoții și pe profa de română, dar o făceam și pe profa de muzică.
CITEȘTI
Știi Replica: "HAZ DE NECAZ"?
Historia CortaOrice zi tristă are un lucru pozitiv de care poți să râzi. ;) în această carte îți prezint atât viața mea, cât și a prietenilor mei de zi cu zi într-un mod amuzant.