Z okazji świąt chcę wam złożyc najserdeczniejsze życzenia ^^
Niech ten rok będzie jak najlepszy dla was ^^No i łapcie specjał
Sakuma i Fudou : rzucają w siebie śnieżkami i wszystkim przez co muszą kupować kilka razy składniki, by w końcu zrobić ciasto i jakieś dania na święta. Nigdy nie kupują gotowców i wszystko starają się zrobić samodzielnie. Nawet pierogi. Najczęściej zaczynają o 6 rano i kończą po 24 godzinach, dlatego ich przygotowania zaczynają się dwa dni przed Wigilią.
Atsuya i Nae : jadą do pobliskiego domu dziecka i rozdają im prezenty. Potem jadą do kina na jakiś film. Najczęściej kończy się tym, że ona kładzie głowę na jego ramieniu i w takiej pozycji ogląda film. Na smutnym filmie chłopak ją delikatnie obejmuje ( tak po "przyjacielsku" ) i głaszcze po włosach.
Tatsuya i Midorikawa : Jadą na zakupy, gdzie kupują sobie prezenty. Potem wracają do domu i oglądają Kevina. Zawsze ich to śmieszy. Później idą do domu swojego ojca by złożyć mu życzenia i całej rodzinie Kira.
Nagumo i Suzuno : Lepią bałwana, robią dekoracje na święta. Najczęściej kończy się tym, że sami są obklejeni dekoracyjnym papierem, a nie ściany w ich pokoju.
Hiroto i Afuro : Budują armię "boskich bałwanów" i nawalają się śnieżkami, sprawdzając, który z nich jest bardziej "boski". Gdy ktoś ich zauważy udają, że to bardzo dorosła zabawa dla doświadczonych dorosłych.
Ichinose i Aki : wieczorem jadą na jakąś górkę, by całą noc podziwiać gwiazdy. Często zasypiają na trawie. Rano Ichi idzie szukać kwiatów i daje je jej jako prezent. Co dziwne ona nigdy ich nie wyrzuca.
Nosaka i Anna : Poprostu idą na spacer, trzymając się za rękę. W połowie drogi zawsze dołącza do nich Nishikage ( jak się to piszę ? ) I Ichihoshi, którzy jakby przypadkiem się tam znaleźli.
Haizaki i Akane : Jadą sobie do parku rozrywki i wykupują cały ekwipunek z automatu z zabawkami. Potem idą na kolejkę i najczęściej to Haizaki wrzeszczy ( tak to jest jak wybierasz kolejkę z zawijasami )
Tsunami i Touko : Jadą nad ocean i wsłuchują się w fale. Często opowiadają sobie historię, które mogły się tutaj wydarzyć. Potem idą do baru na jakieś bez alkoholowe mohito lub do domu Tsunamiego, by pograć w karty i zjeść ciasto. Następnego dnia Touko jedzie do domu i często zaprasza Tsunamiego do siebie. On się zgadza i często daje jej ojcu jakąś muszelkę z dna oceanu. O dziwo jej ojciec układa te muszelki w swoim biurze i oznacza je karteczką "skarby narodowe. NIE RUSZAĆ"
CZYTASZ
Wszystko z Inazumy
De TodoJesteś fanem Inazumy ? Nie chcesz zaśmiecać biblioteki kilkoma książkami z tego anime ? Trafiłeś idealnie. Tutaj możesz poczytać one-shoty, pośmiać się z memów, nabyć nowe arciki, zobaczyć o czym gadają postacie, gdy kamerzysta pójdzie na dwójecz...