ali dağ evi demişti ama o saldırı gününde dikkatini birşey çekmişti biri vardı ali onu hatırlar ve onu almaya gider adamı alır doğru halit başkanın evine gider halit başkanın evine girer koltukta oturur cebinden çakmak çıkarır ve bekler halit başkan elinde dosya çantası ile eve girer evde bi anormallik sezer ve hemen silahını çeker ve içeri doğru geçer etraf zifiri karanlıktır ali çakmağı çakar halit aliyi görür silahını beline takar ve içeri doğru ilerler ışığı yakar etraf aydınlanır.
halit:ne yapıyorsun lan sen (halit etrafa bakar yerde biri çuvalın içinde duruyordu) bu ne.
ali:kötü köpek sürüye kurt getirdi halit abi sen iyice yaşlandın artık adamlarını seçemez oldun satılır oldun.der ve çuvalın ağzını yırtar adamın kafası görünür. ali tabancasını çıkarır ve adamın kafasına sıkar o esnada halit aliye ali halite bakıyordu göz göze idiler.
halit:ne yapıyorsun aslanım.(ali doğrulur tabancasını beline takar.)
ali:namusunu temizliyorum halit abi. halit geçer koltuğa oturur.
halit:satılmış olduğuna nerden kanaat getirdin.
ali:senden eğer kapıdan içeri girdiğinde ilk cümlen demek sizdiniz olsaydı adamın yanılıyor olacaktı.
halit:adamı nasıl kaldırdın.
ali:onu bütün gece izledim biliyordum ki bir istihbarat elemanı profesyonel olmayan birileri tarafından takip ediliyorsa bunu hemen anlar nitekim anladı benim beklediğim adamının beni takip etmesiydi ancak.
halit:sadede gel.
ali:siz elemanlarınıza ne öğretiyorsunuz takip edildiğini anlayınca normalde ne yaparlar.
halit:şimdide ders vermeye mi başladın.
ali:derslerin üstünden tekrar tekrar geçmekte fayda var eleman ne olursa olsun bi şekilde takip edildiğini merkeze yani size bildirmesi gerekiyordu keza istihbarat elemanı birileri tarafından kaçırılıyorsa sizin bunu hemen bilmeniz ve gerekeni yapmanız gerek icap ediyordu eğer adamının takip edildiğini hatta kaçırıldığını bilseydin eve girer girmez ilk cümlen demek siz kaçırdınız olurdu oysa sende takipten yada kaçırılmadan haberdarsın.
halit:peki madem herkeze haber vermedi diye mi öldürdün adamı mı.
ali:pek haberdar olmadığın yukardakiler değildi aslında adamın sana ihanet etmeye başlamıştı.
halit:nerden biliyorsun dedim.
ali:(gülümser) ya numara yapıyorsun yada gerçekten ihtiyarlamaya başladın halit abi.gazetedeki ilanlara bakıyordum bu gün her zaman ki gibi bir ilana rastladım dikkati mi çekti ilan da bizim hastaneye bir temizlik görevlisi alınacaktı.
halit:başka.
ali:telefon numarasının banka hesap numarası olduğunu çözmekte zorlanmadım ama benim için zor olan bankanın ismini bulmaktı şifre varyasyonlarıyla Grand bank of line kıbrısa ulaştım bankaya ek ettiğimde karşıma sadece bi şifre çıktı s2.
halit:allah kahretsin.
ali:binbir zorlukla istihbaratın ağının içine girdim s2 ye dair bir ipucu bulamadım ancak karşıma başka şifreler çıktı onların bize yapılan saldırıyla ilgili olduğunu sezdim. s yani salon salonda ki elemanların birisiydi birincisinin bana en yakın olan kişinin olduğunu varsayarsak bunu çözmek kolay ikincisinin ise suikastın bana karşı yapılmasından çözdüm burada da yerdeki devreye girdi adamını ben çözmüşsem hemde bir kere gördüğüm halde vuslat hayde hayde çözmüştür ben onun kendi ölüm bantlarını seyretmeden uyuduğuna ihtimal vermiyorum adamını sorguladım senin veya istihbaratın kimliğine henüz onlara satmadığını söyledi işe küçük küçük başlarsın ilk işi hastaneye girmek oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERHAYAT HASTANESİ
Fiction généraleBU SERİDE OLAN HERŞEY BÜTÜN KURALLARIN HEPSİ HAYAL ÜRÜNÜDÜR.