Naruto:
Éppen a metróról szálltam le és elindultam a suli felé amihez most az eddiginél jobban sincs kedvem.
Egyszerűen most csak otthon lennék és feküdnék az ágyamban miközben a plafont bámulom vagy rament ennék miközben csak csendben ülnék és ennék. Ehhez a kettő dologhoz lenne kedvem perpillanat.
Mikor beértem a suliba ránéztem az órámra és mit ne mondjak eléggé meglepődtem, hogy a tökömbe lehet 8:20!? Ezt nem hiszem el. Elkezdtem felrohanni a harmadik emeletre és szokásom szerint csak úgy berontottam a terembe ahol Iruka-sensei már tartotta az órát.Megsem lepődök.- Azta kurva. -támaszkodtam meg a térdemen. -Mi a tökömért nincs egy kibaszott lift az iskolában!?-mostmár egyre jobban idegesít, hogy nincs lift.
- Naruto, ha nem vetted volna észre óra van, menj az igazgatóiba kérlek. -mondta én meg felegyenesedtem.
- Mi még is miért!?
- Azért mert késel az órámról és mellé csúnyán is beszélsz és még hozzá ezzel meg is zavarod az órám.
- Jó, leszarom. -modtam és a helyemre sétáltam, nincs kedvem most az igazgatóiban átmenni egy fejmosáson.
- És még hátat is fordítasz nekem, 1-es! -nézett rám mérgesen.
- Tojok az egyesére.
- Még egy 1-es!
- Megbuktatni nem akar véletlenül!? -álltam fel.
- Úgy is már bukásra állsz szóval nem oszt nem szoroz már semmi.
- Csessze meg. -csapta rá egyet az asztalra de, azért nem nagyon és leültem ismét. Tudom, hogy nem fog Iruka-sensei megbuktatni és azt is tudom, hogy nem írja be az egyeseket mivel ő nem ilyen.
- Naruto, mivan veled? -fodult hátra Kiba.
- Semmi. -néztem rá.
- Persze én meg el is hiszem, mindig vissza szoktál szólni a tanároknak de, nem ilyen hangnemben.
- Csak...nincs jó kedvem. -vontam meg a vállam. Kiba sóhajtott egyet és előre fordult.
Sasukéra néztem, aki a könyökén támaszkodott és az ablakon nézett kifele. Mégis miért érdekel az engem, hogy Sasuke nem kíváncsi rám?
Eddig sem beszéltünk sőt nem is foglalkoztunk egymással, most mégis...vele szeretnék beszélgetni és vele szeretnék lógni suli után. Elfordítottam felőle a fejem és megpróbáltam az órára figyelni ami kisebb nagyobb sikerrel ment is.~
Már csak 6 perc van a negyedik órából, Kakashi-sensei azt mondta, hogy majd szünetben szeretne beszélni az osztállyal valamiről.
Remélem valami olyasmit fog mondani, hogy nem kell iskolába jönni egy hétig vagy valami hasonló.Miután kicsengettek az óráról Kakashi-sensei már itt is volt, meglepő, sosem pontos.
- Megkérnék mindenkit, hogy jöjjön közelebb a tanári asztalhoz. -ült fel az előbb említett tárgyra. Ahj minek kell felállni? Miután mindenki közelebb ment hozzá, el is kezdte mondani valóját.
- 2 hét múlva lesz egy osztálykirándulás féleség, azt még nem tudom hogy, hova megyünk de, lesz két kisérő diák az egyel felettetek járó osztályból. Ja igen, örülnék ha mindenki...-itt Shikamarura nézett ő pedig csak megforgatta a szemeit.-eljönne.-fejezte be és ekkor kopogtak az ajtón. Oda ment majd kinyitotta és két fiú állt ott tucat füzetekkel a kezükben. Kakashi-sensei beljebb engedte őket, ők pedig letették a füzeteket az asztalra.- Úristen ez volt vagy 20 kiló. -mondta az ezüst hajú.
- Hidd el nem volt annyi. -mondta a piros hajú.
- Ő Hidan. -mutatott az ezüst hajúra. - Ő pedig Sasori. -mutatott a piros hajúra. - Ők lesznek az osztálykiránduláson a két kisérő.
- Baró, melyikőtök a szerencsétlenebb?-kérdezte Kiba.
- Hidan. -vágta rá Sasori.
- Okés, akkor rajtad tartom a szemem.-mosolygott Kiba szokásosan.
- Ismerkedjetek csak, én megyek mert dolgom van. -mondta Kakashi-sensei és már itt sem volt a terembe.
- Miért tartod rajtam a szemed? Ez félelmetes.-mondta Hidan.
- Sok YouTube videót gyártok amik inkább vicces videók és Naruto a főszereplője a csatornámnak mivel rohadtul szerencsétlen! -röhögött fel.
- Szopd már le! Valamelyik nap te tettél egy kukát az ajtó elé, hogy belelépjek a te hibád! És amúgy is mivan ha Shikamaru lép bele és nem én?
- Nyugi, az nem történt volna meg mivel megkértük Shikamarut, hogy engedjen majd előre. -mondta én meg mérgesen rá néztem.
- Tényleg Shikamaru... Tényleg!!?
- Ne kiabálj már, lehet igen lehet nem,sosem lehet tudni. -vonta meg a vállát.
- Inkább menjél a nyuszikat nézni, ahogy a bokorban csinálják,úgyis az minden álmod!-fordultam el tőle.
- Szegény nyuszikat kukkolni akarod. -csámcsogta Chouji.
- Te inkább megse szólalj zabagép. -mondta Ino.
- Úristen micsoda osztály. -sóhajtott Sasori miközben írt valamit.
- Tán bajod van vele? -kérdeztem mire felém fordult egy halvány mosollyal az arcán.
- Nem de, a viselkedéseddel igen. -jött hozzám közelebb. - Ha gondolod megleckéztetlek.-kacsintott és az ingembe dugott valamit.
- Majd találkozunk a kiránduláson. -mondta és elhagyták a teremünket.
Kivettem az ingemből a papír cetlit és megnéztem mivan ráírva, egy telefonszám volt rajta.- Mivan rajta? -kérdezte Shika és megnézte. - Egy telefonszám? -húzta fel a szemöldökét. Kiba elröhögte magát ezért mindenki rá nézett.
- Naruto... -röhögött még mindig. - Ez meg akar fektetni téged.
- Szerintem erre mindenki rájött. -mondta Sakura.
Mondanék erre valamit de, valahogy nem megy, talán túl hírtelen jött? Vagy csak egyszerűen undorodom a gondolattól, hogy ő meg... én. Fúj. Mégis mitgondolt ez a barom, hogy csak úgy belemegyek úgy, hogy nem is ismerem? Sasukéra akarok nézni, hogy leolvassam az arcáról, hogy mi a véleménye erről az egészről. Vajon zavarná ha belemennék?Egyáltalán érdekli, hogy mivan velem? Oda mentem a kukához és beledobtam a cetlit.
- Micsoda, kidobtad? Pedig azt hittem élni fogsz a lehetőséggel. -mondta Kiba.
- Akkor csalódást kell okoznom mert nem fogok.-ültem le a helyemre.
- Ez nagyon kellemetlen. -mondta Shika mire lehajtottam a fejem a padra.
- Most az egyszer egyetértek veled. -sóhajtottam.
*
Miután vége lett az utolsó óránknak, elköszöntem Kibáéktól és elindultam haza fele. Szerintem ma elmegyek az Ichirakuba, rég voltam már ott de mivel régen játszottam ezért játszani is fogok.
Miután haza értem, elmentem fürdeni és leültem játszani, mint mindig elég gyorsan elment az idő 10:45-van.Úristen már is!? Nincs nyitva már a ramenező, de jó. Akkor csak simán elmegyek levegőzni, úgy is jót tenne.
Felálltam és lementem a nappaliba ahol felvettem a cipőmet és a kabátomat, kinyitottam az ajtót majd kiléptem rajta és bezártam. Miközben sétáltam, szokásomhoz híven elkezdtem minden félén gondolkodni de, leginkább Sasuke körül jár.
Én...olyan fura dolgot érzek iránta de, nem merek belegondolni, hogy még is mi lehet az, talán...szeretem. De nem! Én nem akarom őt szeretni, túl veszélyes. Így is miattam vesztek össze a bátyával. Lehet, hogy... -mielőtt ezt végig gondoltam volna egy olyan erős rántást éreztem meg az egész testemben,sőt ez inkább valami más...
KAMU SEDANG MEMBACA
Az életem árán is - SasuNaru
RomansaNaruto egy átlagos emberi életet él, mikor egyszer csak egy véletlen folytán meg tudott egy titkot Sasukéról akivel életében egy szót sem váltott. Sasuke megfenyegedte Narutót, hogyha bárkinek elmeri mondani akkor megöli és természetesen Naruto egy...